بهترین انیمه های جادویی | محبوب ترین و مهم ترین ها را بشناسید

در نوشتار بهترین انیمه های جادویی به معرفی مهم ترین انیمه های جادویی خواهیم پرداخت. در ادامه با زنگ تفریح و ما همراه ما باشید.

شخصیت های انیمه ای که دارای جادو هستند در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند. شخصیت هایی که از این قدرت برخوردارند می‌توانند از ساختار شکنی واقعیت تا اراده خود، تا مجبور بودن از رعایت قوانین بسیار سختگیرانه پیروی کنند.

تا کنون، بسیاری از انیمه ها نبردهای جادویی عجیب و جادوی خاصی نزدیک به زندگی روزمره را توصیف کرده اند. بسته به محتوای انیمه، تنظیمات و نحوه شکل گیری ساختار آنها بسیار متفاوت است و هر اثری دارای طراوت و کشفیات جدید است. بدون ذکر اینکه جادو متفاوت است، مانند این که آیا فقط در هنگام نبرد استفاده می‌شود یا در زندگی روزمره به طور معمول وجود دارد، که این نیز جذاب است. بسیاری از انیمه های دیگر با جادو درآمیخته است. بنابراین حتماً به تنظیمات و ویژگی های آنها توجه کنید. همچنین شما عزیزان اگر طرفدار انیمه های یوری هستید، نوشتار بهترین انیمه های یوری ( Yuri ) | انیمه هایی که توصیه نخواهند شد را از دست ندهید.

انیمه های مدرسه ای جادویی یکی از دسته های تحت انیمه های مدرسه ای است که ژانری بسیار محبوب است. دنیای جادویی برای همه ما گریز از واقعیت است. به طور مشابه، انیمه های مدرسه ای جادویی معتبری وجود دارد که دانش آموزان در آنها نقش اصلی را ایفا می‌کنند تا مهارت های جادویی خود را تقویت کرده و از آنها به خوبی استفاده کنند.

در میان آنها، برخی از انیمه ها مانند The Irregular at Magic School و Little Witch Academia از مدت ها پیش محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و سلسله مراتبی را برای دیگران ایجاد کرده اند. امروز در نوشتار بهترین انیمه های جادویی ، ما قصد داریم انیمه های برتر را چه در مدرسه چه در خارج از مدرسه برای شما معرفی کنیم. به جرات می‌توان گفت که در طول راه انیمه های جدید زیادی را کشف کرده و شگفتی هایی را در لیست مشاهده خواهیم کرد. با ما در زنگ تفریح همراه باشید.

بهترین انیمه های جادویی

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرست انیمه های جادویی را که برای شما در نوشتار بهترین انیمه های جادویی معرفی کرده ایم می‌توانید در لیست زیر در یک نگاه مشاهده کنید:

  • انیمه Black Clover
  • انیمه Makai Prince
  • انیمه The Testament of Sister New Devil
  • انیمه Project of raising magic girls
  • انیمه Rosario + Vampire
  • انیمه Chivalry of a Failed Knight
  • انیمه Yamada-kun and the Seven Witches
  • انیمه Puella Magi Madoka Magica
  • انیمه Re:Zero − Starting Life in Another World
  • انیمه KonoSuba: God’s Blessing on This Wonderful World!

انیمه Black Clover

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای ,انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای

نسخه اصلی یک کتاب کمیک با همین نام از یوکی تاباتا است که توسط استودیو پرو تهیه شده است. این انیمه با پیشرفت منحصر به فرد خودش در راستای انیمه های شونن، اثری جذاب را رائه می‌دهد. داستان در دنیایی اتفاق می‌افتد که جادو در آن امری عادی است.

شخصیت اصلی، آستا، بدون قدرت جادویی،  در دنیایی که قدرت جادویی همه چیز است متولد شده  است، این محوریت به داستانی تبدیل شده است که هدف آن ساخت امپراتور جادویی است که بالای همه جادوگر ها است. نکته برجسته این اثر این است که جادوهای مختلف یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند.

هر شخصیت دارای ویژگی منحصر به فرد جادویی خود است، از مسائلی معمولی و اساسی مانند آتش، آب، باد و رعد و برق گرفته تا چیزهایی که در جاهای دیگر یافت نمی‌شوند، مانند نخ ، فضا، ترکیب مجدد، نقاشی. شخصیت هایی با جادوی خاص خود دارای شخصیت های غنی و سبک های مختلف نبرد هستند. همین مسائل است که این انیمه جادویی را جزو یکی از بهترین انیمه های جادویی لیست ما کرده است.

بیشتر بخوانید: هک جم رایگان فری فایر (Free Fire) | آموزش گرفتن الماس رایگان واقعی با برنامه، سایت و چیت

انیمه Makai Prince

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای

انیمه Makai Prince یک انیمه فانتزی و جادویی با تعداد زیادی شخصیت مرد است که بر اساس کمیک اصلی بر اساس ترکیبی از حلقه تاکادونو و یوکیهیرو اوتاکو طراحی شده است. انگلستان در اواخر قرن 19. ویلیام توئینینگ، فرزند یک اشراف زاده بسیار مطرح، که محوریت مباحث مدارس دولتی است. با این حال، یک روز عمویش به دلیل شکست در کسب و کار، اموال خود را از دست می‌دهد  و او در خطر ترک تحصیل قرار می‌گیرد.

ویلیام در جستجوی چیزی برای پول درآوردن، یک حلقه جادویی در زیرزمین عمارت پیدا می‌کند. جایی که او شیطانی به نام دانتالیون هوبر در آن‌جا حضور دارد. ویلیام، که توسط دانتالیون جهت پادشاهی بعدی دنیای دیوها انتخاب می‌شود، مجبور است خودش را درگیر قوانینی غریب کند. این اثر یک انیمه جادویی مدرسه ای یا یک انیمه فانتزی مدرسه ای با بسیاری از عناصر کمدی و نبردهای جادویی است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود!

انیمه The Testament of Sister New Devil

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای

بسارا توجو دانش آموز دبیرستانی است که روزی پدرش از او سوالات عجیبی می‌پرسد: “آیا خواهر کوچکتر می‌خواهی؟” و پس از این سوالات دوباره ازدواج می‌کند و بعد از آن بسارا دو خواهر ناتنی را کنار خود می‌بیند. پدرش سفری طولانی را آغاز می‌کند.

با این حال، خواهران جدید او بنام میو و ماریا ناروس آنطور که به نظر می‌رسند نیستند، زیرا آنها در واقع یک دیو و یک سوکوبوس هستند. بسارا در نهایت یک قرارداد خطرناک ایجاد می‌کند که در آن خدمتگزار هر دو می‌شود. زندگی پسر از همینجا شروع می‌شود به پر شدن از موقعیت هایی با نتایج شهوانی. علاوه بر این، میو هدف هیولاها و قهرمانان دیگر است، بنابراین برادر جدیدش باید از او محافظت کند.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل پنجم سیب ممنوعه (Yasak Elma) | داستان، زمان پخش و بازیگران

انیمه Project of raising magic girls

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای

یک بازی محبوب معروف به Project of raising magic girls این توانایی را دارد که به بازیکنان 1 تا 10000 شانس تبدیل شدن به یک دختر جادویی واقعی بدهد. این دختران سحرآمیز دارای قدرت منحصر به فردی هستند و انتظار می‌رود که به مردم کمک کرده و از آنها محافظت کنند.

با این حال، دولت بر این عقیده است که 16 دختر جادویی در یک شهر بسیار زیاد است و تصمیم می‌گیرد جمعیت دختران جادویی را به نصف کاهش دهد. این قانون به سرعت در هم گره می‌خورد و 16 دختر برای حفظ بقاء علیه یکدیگر بلند می‌شوند و مجبور به حذف یکدیگر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین شبکه های فیلم و سریال | مهمترین و جذابترین ها را بشناسید

انیمه Rosario + Vampire

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای

تسوکونه آئونو یک دانش آموز 15 ساله است که به اجبار وارد یک مدرسه شبانه روزی اسرارآمیز، آکادمی خصوصی یوکای می‌شود. در داخل آکادمی، تسوکونه با دختری زیبا آشنا میشود که روی گردنش تسبیحی به نام موکا آکاشیا قرار دارد و معلوم میشود خون آشام است. تسوکون بعداً متوجه میشود که آکادمی خصوصی یوکای موسسه ای است که به هیولاها به صورت مخفیانه آموزش میدهد که در جهان انسان ها به صورت مسالمت آمیز زندگی کنند.

اکنون او باید با کمک موکا و دوستانش از باشگاه روزنامه نگاری، با خطرات آکادمی یوکای روبرو شود، که به تدریج آنها را میشناسد: کورومو کورونو، یوکاری سندو، روبی توجو، میزوره شیرایوکی، گینه موریوکا و کوکوآ شوزن. داستان بر مفاهیمی چون عشق، دوستی و حفاظت متقابل که بین شخصیت ها ایجاد میشود تأکید میکند.

داستان بر مخفی نگه داشتن Tsukune، متمرکز است. زیرا در آکادمی Youkai از هیچ انسانی استقبال نمیشود. همه چیز با تبدیل تسوکونه به غول به دلیل دفعات متعددی که موکا برای نجات او به او خون تزریق می‌کند تغییر می‌کند. ما باید به این ماجراها ورود و نبرد با گروه “Antitesis” را اضافه کنیم، که می‌خواهد دنیای هیولا را با دنیای انسان ها متحد کند، به طوری که هرج و مرج کامل ایجاد شود.

داستان با دنباله ای به نام Rosario + Vampire: Season II ادامه پیدا می‌کند که بیشتر بر خانواده موکا و شرح گذشته تاریک و فراموش شده او تمرکز دارد. مهم است که علاوه بر شخصیت کوکوآ، خواهر کوچکتر موکا، برجسته شود. علاوه بر این، قدرت واقعی Aono Tsukune و راز حاوی خون موکا فاش می‌شود.

انیمه Chivalry of a Failed Knight

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای

در دنیایی که انسان‌هایی با قدرت‌های فوق العاده معروف به Blazers می‌توانند یک دستگاه را به وجود آورند، سلاح هایی از طریق روح مردم ساخته میشود. ایکی کوروگان، ملقب به بدترین دختر، دختری نیمه برهنه به نام استلا ورمیلیون را پیدا میکند. این ملاقات زندگی ایکی را تغییر میدهد زیرا او تلاش میکند تا جشنواره هنر شمشیر هفت ستاره را برنده شود. رویدادی سالانه که توسط هفت آکادمی جادوگر در ژاپن برای تعیین قوی ترین شاگرد برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار سه گانه Crysis | کلکسیونی فوق العاده

انیمه Yamada-kun and the Seven Witches

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای

ری یامادا دانشجوی سال دوم دبیرستان سوزاکو است. ریو یک دانش آموز مشکل ساز با شخصیتی تا حدودی بی تفاوت است. او همیشه در مدرسه خراب کاری می‌کند، در کلاس چرت می‌زند و عموما بدترین نمرات را می‌گیرد. زندگی او چیزی است که دیگران آن را به عنوان یک بن بست بنظر می آورند. در حالی که از طرف دیگر، زورکی شیراشی اورارا، کاملاً برعکس است.

او درخشان ترین دانش آموز دبیرستان سوزاکو، جدی، مهربان و باهوش است. یک روز، پس از یک حادثه بی سابقه، کالبد آنها تغییر می‌کند. از آن حادثه به بعد، هر دو زندگی جدیدی را در دبیرستان آغاز خواهند کرد که پر از ماجراها و رویدادهای معجزه آسا است.

انیمه Puella Magi Madoka Magica

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای

در شهر خیالی Mitakihara ژاپن، دانش آموز دبیرستانی Madoka Kaname و دوستش، Sayaka Miki، با موجودی جادویی عجیب به نام Kyūbey برخورد میکنند. این ملاقات به آنها این امکان را میدهد که با او قرارداد ببندند که در ازای بدست آوردن قدرتهای ماوراء طبیعی، برای مبارزه با موجودات شیطانی معروف به جادوگران از این قدرت‌ها استفاده کنند. این جادوگران که از دل نفرین بیرون آمده اند و در مقابل چشمان انسان نامرئی هستند، بسیار خطرناک بوده و مسئول بسیاری از بلایا، خودکشی ها و جنایات جامعه مدرن هستند.

در همین حال، یک دانشجوی مرموز بنام پوئلا ماجی به نام هومورا آکمی سعی می‌کند به هر قیمتی که مادوکا به قرارداد با کیوبی پایبند است، اجتناب کند و چندین بار سعی میکند او را بکشد. مادوکا و سایاکا بعداً با مامی تومو، همکلاسی دبیرستانی از همان مدرسه آشنا میشوند که به نوبه خود یک پوگلای ماگی است و به او پیشنهاد میکند که در شکار جادوگران او را همراهی کند.

در ادامه سردرگمی، ترس و حتی ناامیدی و مرگ فضای کلی روایت این انیمه جادویی را پر می‌کند و حول مفهوم “آنتروپی” و قوانین حاکم بر جهان ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های جدید تلگرام | پیام رسان پر آوازه در آپدیت جدید چه قابلیت هایی دارد؟

انیمه Re:Zero − Starting Life in Another World

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای

سوبارو ناتسوکی یک دانش آموز معمولی دبیرستانی است که در دنیایی جایگزین گم شده است، جایی که دختری زیبا با موهای نقره ای او را نجات می‌دهد. برای جبران لطف او تصمیم می‌گیرد با او بماند، اما سرنوشتی دختر بسیار خاص‌تر از آنچه هست که سوبارو انتظارش را دارد.

دشمنان یکی پس از دیگری خستگی ناپذیر حمله می‌کنند تا اینکه سرانجام او و دختر می‌میرند. آن وقت است که سوبارو می‌فهمد که قدرت بازگشت به گذشته و بازگشت به ابتدای داستان را دارد، تا جایی که به دنیای ناشناخته رسیده است. مشکل این است که او تنها کسی است که به یاد دارد چه اتفاقی افتاده است.

بیشتر بخوانید: نصب ویندوز 11 | چه تفاوت هایی بین ویندوز 11 و ویندوز 10 هستش؟

انیمه KonoSuba: God’s Blessing on This Wonderful World!

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای

Kazuma Satō یک hikikomori است که در بخش روستایی ژاپن زندگی میکند. یک روز، تصمیم می‌گیرد یک بازی ویدئویی بخرد، او خانه را ترک می‌کند و همانطور که دنبال دختری می افتد، با کامیون تصادف می‌کند. آن دختر کارهای غیرقابل تصوری را برای او انجام می‌دهد، او را نجات می‌دهد و قهرمانانه می‌میرد.

درواقع او واقعاً تصادف نمی‌کند. از ترس تصور اینکه او با یک کامیون که حتی یک کامیون نبود و فقط یک تراکتور بود برخورد کند به این روز می‌افتد. مرگ او آنقدر اسفناک است که حتی پزشکانی که او را معاینه می‌کردند او را مسخره می‌کنند. خانواده اش نیز مسخره می‌کردند. همه به مرگ او می‌خندند. به طرز جادویی، او در اتاقی باورنکردنی و ناشناخته از خواب بیدار می‌شود، جایی که پس از تمسخر مرگ مسخره اش، الهه زیبایی به نام آکوا را پیدا میکند و…

 

 

بیشتر بخوانید:

نقد سریال Nine Perfect Strangers | اضطراب، خیانت، ترس، شرم و احساس گناه / بهترین انیمه های یائویی / بهترین انیمه های Harem ( حارم ) | انیمه هایی که نباید دید! / بهترین انیمه های کوتاه | محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های 2021 | جدیدترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های ایسکای | جدیدترین و جذابترین ها / جذاب ترین شخصیت های انیمه ای | قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای / بهترین انیمه های شونن | مهم ترین ها‌‌‌ و جدی ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های ترسناک دنیا | 15 تا از مهمترین ها را بشناسی /

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را درباره این نوشتار یعنی (بهترین انیمه های جادویی) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *