رکورد سرعت لیگ برتر انگلیس شکسته شد ؛ داروین نونیز رکوردار جدید سرعت لیگ جزیره! [+ عکس]

رکورد سرعت لیگ برتر انگلیس توسط داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای تیم لیورپول شکسته و به سوژه جذاب شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

داروین نونیز فوتبالیست ؛  چند روز پیش در جریان پیروزی لیورپول مقابل وستهم در یک کورس با بازیکن حریف سرعتی خارق العاده داشت و رکورد سرعت لیگ برتر انگلیس را شکست.

داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، کم کم نشان می‌دهد که پرداخت 90 میلیون یورو از طرف این باشگاه برای خرید او در تابستان امسال بی‌علت نبوده است.

بیشتر بخوانید:

 

داروین نونیز رکورددار سرعت لیگ برتر

داروین نونیز رکورددار سرعت لیگ برتر
داروین نونیز رکورددار سرعت لیگ برتر

نونیز دیشب در جریان پیروزی 1-0 لیورپول مقابل وستهم هم تک‌گل تیمش را به ثمر رساند و هم یک بار تیر دروازه وستهم را به لرزه درآورد.

اما تنها درخشش‌های نونیز در این بازی به گلزنی و کوبیدن توپ به تیر دروازه خلاصه نمی‌شود. او در صحنه‌ای از بازی چنان سرعتی به نمایش گذاشت که رکورد سرعت یک فوتبالیست در لیگ برتر انگلیس را شکست.

در ادامه میتوانید عکس داروین نونیز رکورددار جدید لیگ برتر انگلیس را مشاهده کنید:

عکس داروین نونیز رکورددار جدید لیگ برتر انگلیس
عکس داروین نونیز رکورددار جدید لیگ برتر انگلیس

نونیز در بازی دیشب در یک کورس با بازیکن حریف سرعتی معادل 38 کیلومتر در ساعت را به ثبت رساند. او به این ترتیب موفق شد رکورد سرعت لیگ برتر انگلیس را بشکند. رکورد قبلی در اختیار کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، بود که در سال 2020 ثبت شده بود. رکورد سرعت واکر 37.7 کیلومتر در ساعت بود که دیشب توسط داروین نونیز شکسته شد.

در مقام مقایسه کافی است توجه داشته باشیم که رکورد سرعت اوسین بولت، سریع‌ترین مرد جهان، 44.7 کیلومتر در ساعت بوده است. یعنی نونیز دیشب نشان داد آنقدر آماده است که وقتی کورس می‌گذارد می‌تواند سرعتی نزدیک به سرعت بهترین دونده‌های سرعت المپیک داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *