خوش شانس ترین شخصیت های انیمه ؛ کاراکترهایی که بیش از حد خوش شانس هستند

برخی از شخصیت‌های انیمه دارای شانس‌ زیادی هستند که در مواقع خطرناک کمک زیادی به آنها می‌کند. با زنگ تفریح بمانید تا با خوش شانس ترین شخصیت های انیمه آشنا شوید.

Aniplex Online Fest 2022 اخیراً به پایان رسید و تعداد زیادی انیمه جدید و بازگشتی را به نمایش گذاشت. دنیای انیمه طی سال‌های اخیر شخصیت‌های پر جنب و جوش زیادی را به طرفداران معرفی کرده است که گاهی اوقات به ماجراجویی‌های مرگبار و حماسی می‌روند.

این در انیمه‌های مورد علاقه طرفداران مانند Dragon Ball Z دیده می‌شود. مانند زمانی که شخصیت‌های اصلی به سیاره Namek برای بازیابی توپ‌های اژدها می‌روند، یا در انیمه Full Metal Alchemist (قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی) که اد و آل در تلاش برای یافتن سنگ فیلسوف هستند.

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

کاراکترهایی که بیش از حد خوش شانس هستند

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

این ماجراجویی‌ها گاهی می‌تواند خطرناک و حتی مرگبار باشد. با این حال، همیشه یک شخصیت وجود دارد که بهترین شانس را دارد، به طرز شگفت انگیزی زنده می‌ماند و یک زندگی کامل را سپری می‌کند. چه به این دلیل باشد که آنها همراهانی دارند که همیشه از آنها محافظت می‌کنند، یا آنقدر باهوش هستند که از دردسر دوری کنند، این شخصیت‌ها مطمئن می‌شوند که برای دیدن یک روز دیگر زنده بمانند. پس اگر می‌خواهید با خوش شانس ترین شخصیت انیمه آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین شخصیت های خوش شانس در انیمه بپردازیم.

Winry Rockbell

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

برادران الریک همیشه در موقعیت‌های خطرناکی هستند و گاهی اوقات وینری در آن لحظات گرفتار می‌شود. یک مثال زمانی است که وینری می‌شنود که اسکار در نبرد با برادران الریک است و برای یافتن آنها می‌شتابد. او به زودی متوجه می‌شود که اسکار همان کسی است که پدر و مادرش را مدت‌ها پیش کشته است، و به دلیل این یافته جدید چنان مضطرب است که اسلحه را به سمت او می‌کشد.

در هر شرایط عادی، وینری در دنیایی پر از دردسر قرار می‌گرفت، زیرا اسکار بسیار قوی‌تر از او است. دلیل اینکه اسکار سعی نمی‌کند به او حمله کند این است که برای او احساس بدی دارد زیرا اکنون می‌داند که او دلیل مرگ والدینش است. اگر شخص دیگری جزء وینری یک اسلحه بر روی اسکار می‌کشید، قطعا جان خود را از دست می‌داد.

Armin Arlert

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

در Attack On Titan مرگ‌های دلخراش (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان) زیادی وجود دارد، اما آرمین موفق می‌شود از این سرنوشت فرار کند. یک مثال عالی در فصل 1 اتفاق می‌افتد که یک تایتان می‌خواهد او را بخورد، اما ارن برای نجات او آن تایتان را می‌کشد. بسیاری از طرفداران همچنین زمانی را به یاد می‌آورند که آرمین در نبرد با تایتان‌های غول آسا و زره پوش خود را قربانی می‌کند؛ اما توسط دوستانش نجات می‌یابد.

آرمین یکی از خوش شانس‌ترین شخصیت‌های انیمه Attack On Titan است و این به خاطر دوستانش است که برای محافظت از او دست به هر کاری می‌زنند. ارن جان خود را به خطر می‌اندازد تا بهترین دوستش خورده نشود و دوستانش زمانی که تصمیم می‌گیرند جان او را به جای اروین نجات دهند، انتخاب بسیار دشواری می‌کنند. آرمین قلب تیم شخصیت‌های اصلی است و همین باعث می‌شود تا دیگران آماده باشند خود را برای او قربانی کنند.

Near

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

به نظر می‌رسد که Near از سرنوشتی که بسیاری از شخصیت‌ها در انیمه Death Note با آن روبرو می‌شوند می‌تواند فرار کند. تنها کاری که لایت باید انجام دهد این است که نام نیر را در کتاب بنویسد و او جان خود را از دست می‌دهد، اما این هرگز اتفاق نمی‌افتد. نیر با دانستن این خطر متوقف نمی‌شود و به دنبال لایت ادامه می‌دهد تا سرانجام پیروز شود.

دلیل اینکه نیر می‌تواند زنده بماند هوش او می‌باشد. بر خلاف مربی خود، ال، نیر با خیال راحت با لایت مبارزه کرد، زیرا او نه تنها مخفیانه زندگی می‌کرد، بلکه حتی یک بار هم نام واقعی خود را به کسی، حتی به کسانی که اعتماد داشت، نداد. به نوبه خود، این به او کمک کرد تا زندگی خود را از لایت نجات دهد. نیر جدا از هوش بسیار بالا خود، یکی از محبوب ترین شخصیت های خوش شانس در انیمه است.

Kirito

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

گیر کردن هوشیاری در یک بازی ویدیویی، با خطر مرگ در زندگی واقعی، بدشانسی است، اما برای کیریتو، او موفق می‌شود این بدشانسی‌ها را شکست دهد. یک مثال زمانی است که کورادیل کیریتو را مسموم می‌کند و با چاقو به او ضربه می‌زند و باعث می‌شود HP او کم شود. خوشبختانه، آسونا به موقع می‌رسد تا او را نجات دهد.

کیریتو با قرار گرفتن در محیطی مانند Sword Art Online، جایی که مرگ بسیار به او نزدیک است، به سرعت مجبور می‌باشد برای زنده ماندن متحدانی پیدا کند. اگر دوستان و رفقایی که در طول سفر با او ملاقات می‌کند، حضور نداشتند، کیریتو در فصل اول جان خود را از دست می‌داد. آسونا برای محافظت از کیریتو هر کاری انجام می‌دهد و حتی حاضر است جان خود را فدا کند.

Bulma

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

تنها فردی بدون ابرقدرت بودن در سیاره Namek حرکتی خطرناک است. اما این مانع بولما نشد. مواقع زیادی وجود دارد که این دانشمند خود را در موقعیت‌های وخیم می‌بیند، از جمله زمانی که فریزا در حین مبارزه با گوکو تلاش می‌کند او را بکشد، اما Vegeta نجات او را می‌دهد و حمله فریزا را مسدود می‌کند.

در Dragon Ball Z، بولما هوش زیاد و دوستان قدرتمندی در کنار خود دارد. او گاهی اوقات مستقیم به سوی دردسر می‌رود، اما در بیشتر موارد، می‌داند چه زمانی باید از خطر دور بماند. هنگامی که او در خطر است، او دوستان قدرتمندی دارد که می‌توانند از او محافظت کنند و جان او را نجات دهند. حضور بولما در فهرست بهترین شخصیت های خوش شانس در انیمه یک اولویت برای ما بود.

The Children

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

به جز کانی، اکثر بچه‌های انیمه The Promised Neverland به دلایل زیادی خوش شانس می‌باشند که زنده هستند. برای شروع، آنها پس از اینکه متوجه شدند که آنها فقط غذای شیاطین هستند، موفق می‌شوند از ایزابلا و مزرعه فرار کنند. ثانیا، آنها موفق می‌شوند از شیاطینی که در تعقیب آنها هستند فرار کنند، همه در حالی که در یک جنگل پر از خطر زنده می‌مانند.

بچه‌ای بودن که برای زنده ماندن با شیاطین مبارزه می‌کند در حالی که تنها در بیابان زندگی می‌چرخد تنها به دلیل تلاش برای بقا ممکن است. این بچه‌ها فقط یک برنامه دارند و آن زندگی کردن می‌باشد. همه آنها با وضعیت وخیم یکسانی روبرو هستند، بنابراین همیشه در کنار یکدیگر می‌باشند و تا لحظه آخر می‌جنگند.

The Sailor Scouts

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

در انیمه Sailor Moon، گروه  خوش شانس نیستند زیرا با دشمنان خود تماس نزدیک دارند. اما آنها به این دلیل دارای شانس زیادی هستند که زنده می‌باشند. زیرا در میانه نبردی که دشمن می‌تواند برای کشتن آنها سریع عمل کند، دگرگون می‌شوند. نه تنها این، بلکه مدتی طول می‌کشد تا آنها قدرت خود را آزاد کنند، زیرا عبارتی وجود دارد که آنها باید ابتدا بگویند.

مشخص نیست که چرا The Sailor Scouts در طول تحول خود یا در حالی که آماده حمله می‌شوند آسیبی ندیده‌اند. با این حال، یک مورد در Sailor Moon S: The Movie وجود دارد، زمانی که The Sailor Scouts در حال مبارزه با پرنسس اسنو کاگویا هستند، در میانه گفتن عبارات برای آزاد کردن قدرت خود آسیب می‌بینند، اما در نهایت، آنها همچنان زنده می‌مانند و دشمن خود را شکست می‌دهند.

Jeri

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه, محبوب ترین شخصیت های خوش شانس در انیمه

در فصل سوم دیجیمون، جری پس از لحظه دلخراش از دست دادن لئومون، چیزهای زیادی را پشت سر می‌گذارد. او توسط D-Reaper ربوده شده و مدتی زندانی است. حتی بدون شریک یا دوستان خود، جری موفق می‌شود تا زمانی که Tamers به نجات او بیایند، زنده بماند. همین خوش شانسی او را نشان می‌دهد.

در مورد جری، D-Reaper او را زنده می‌خواست، زیرا او در تلاش بود تا درباره انسان‌ها و زمین بیاموزد. نه تنها این، بلکه اندوه او به دلیل از دست دادن لئومون به عنوان یک تقویت کننده انرژی برای مبارزه با Tamers و Digimon آنها عمل کرد. شانس جری تنها بر اساس D-Reaper است تا زمانی که او نجات یابد.

Ash Ketchum

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه, خوش شانس ترین شخصیت انیمه

پوکمون انیمه‌ای برای کودکان است، اما Ash سبک زندگی بسیار خطرناکی دارد. یکی از نمونه‌ها در انیمه Pokémon: The First Movie اتفاق می‌افتد که Ash بین حملات Mew و Mewtwo قرار می‌گیرد و او را به سنگ تبدیل می‌کند. خوشبختانه، پیکاچو و بقیه پوکمون‌ها می‌توانند با عشقی که به او دارند، اَش را احیا کنند.

اش به عنوان یک بچه مهربان شناخته شده است که پوکمون خود را بی‌نهایت دوست دارد. وقتی پیکاچو می‌بیند که او تبدیل به سنگ شده است، بسیار غمگین می‌شود زیرا او بهترین دوست اوست، اگر اش آنقدر دوست داشتنی نبود، نمی‌توان گفت که آیا او اینقدر خوش شانس بود که از حمله دو پوکمون قدرتمند جان سالم به در ببرد یا خیر.

Eren Yeager

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه
خوش شانس ترین شخصیت های انیمه, بهترین شخصیت های خوش شانس در انیمه

در طول فصل 1 Attack On Titan اتفاقات زیادی برای ارن می‌افتد. او پس از خورده شدن مادرش توسط یک تایتان نجات می‌یابد، اما قسمت‌هایی بعد، او توسط یک تایتان خورده می‌شود اما سپس زنده می‌ماند و می‌فهمد که خودش یک تایتان است و کلید نجات خانه‌اش است.

شانس Eren Yeager را احاطه کرده است زیرا اگر پدرش نبود که به او آمپول تایتان تزریق می‌کرد، سرنوشت او مانند برخی از همکارانش می‌بود. ارن همچنین دوستان قدرتمندی در کنار خود دارد، مانند میکاسا، که برای محافظت از او دست از سر هیچ چیز نمی‌گذارند، و همچنین کل لشکر پیشرو، که متوجه می‌شوند ارن خاص است و می‌تواند همه آنها را نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *