تاریخ انتشار سه گانه Crysis | کلکسیونی فوق العاده

در مطلب امروز قصد داریم تا تاریخ انتشار سه گانه Crysis  را به شما بازی دوستان عزیز شرح دهیم, س تا انتهای این مطلب زنگ تفریح را همراهی کنید.

بازی Crysis Remastered Trilogy در پاییز سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم توانایی اجرای بازی به کمک قابلیت بکوارد کامپتیبیلیتی را دارند. راستی شما می‌توانید هرکدام از این سه ریمستر را به شکل جداگانه هم خریداری کنید و مجبور به خرید ریمستر سه‌گانه به‌صورت یک‌جا نیستید.

شرکت کرایتک می‌گوید که هر سه بازی به بهترین شکل روی پلتفرم‌های مقصد اجرا خواهند شد تا مجموعه بازی معروف کرایسیس به زندگی ادامه بدهد؛ چه برای گیمرهایی که برای نخستین بار به سراغ آن می‌روند و چه برای افرادی که قصد خاطره‌بازی به‌لطف ریمسترها را دارند. شرکت Saber Interactive هم در ریمستر کردن این سه‌گانه نقش داشته است.

تاریخ انتشار سه گانه Crysis

کلکسیونی فوق العاده

این بازی که نسخه دوم و سوم آن در حال بازسازی است، اتفاق خوبش آن است که صاحبان پلی استیشن ۵ هم می‌توانند با قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، ریمستر سه‌گانه Crysis را بازی کنند. آن‌ها بازی را با رزولوشن 4K و با ۶۰ فریم بر ثانیه می‌توانند تجربه کنند. قیمت این سه‌گانه ۵۰ دلار می‌باشد که اگر به صورت جداگانه بخواهید خریداری کنید ۳۰ دلار خواهد بود.

تاریخ انتشار سه گانه Crysis ؛ کلکسیونی فراتر از انتظار!

از طرفی منتقدان نیز از گرافیک و موسیقی عالی، داستان خوب و گیم‌پلی بهبود یافته فصل دوم و سوم بازی Crysis تمجید کردند اما گویا نورپردازی بهتر، رهگیری پرتو نور و بافت‌های 8K راضی کننده نیست و بازیکنان خواهان مدرن شدن و تغییر گیم‌پلی، بهبود هوش مصنوعی و حذف مشکلات فنی هستند.

ریمستر سه‌گانه سری بازی Crysis در ۲۳ مهر برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

این که آیا این بازی می‌تواند به محبوبیت قبلی خود برسد و یا همه را ناامید کرده و با یک شکست بزرگ مواجه خواهد شد. به هر حال باید منتظر ماند و در آینده دید این شرکت چگونه این سه گانه‌ را بازسازی خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های دیتا دار اندروید | 21 عنوان از بهترین ها / بهترین بازی های فکری اندرویدی | ذهن خود را به چالش بکشید / دانلود بازی مختار ثقفی | مراحل بازی و گیم پلی و اطلاعات تکمیلی / بهترین کارت گرافیک های گیمینگ در سال 2021 | با بهترین کیفیت بازی کنید / بهترین مانیتور ها گیمینگ 2021 | با کیفیت بالا بازی کنید! /

 

 

امید است از مشاهده این مطلب لذت برده باشید، نظر خود را در رابطه با نوشتار تاریخ انتشار سه گانه Crysis با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *