نقد سریال Nine Perfect Strangers | اضطراب، خیانت، ترس، شرم و احساس گناه

در این مطلب قصد داریم جدیدترین کار نیکول کیدمن را بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب یعنی نقد سریال Nine Perfect Strangers با زنگ تفریح همراه باشید.

سریال Nine Perfect Strangers: نیکول کیدمن در حال اقتباس از یک رمان منحرف و مرموز دیگر از لیان موریارتی در یک سری محدود دیگر از دیوید ای. کلی ، با یک کلاه گیس مضحک و زیبا میباشد. امروز ،سایت استریم هولو پیش پرده مینی سریال بعدی کیدمن ، سریال Nine Perfect Strangers، را به اشتراک گذاشت که در آن او نقش یک رهبر “یک تفرجگاه سلامتی” را بازی می کند ، که براساس این تیزر 30 ثانیه ای ، به هیچ عنوان نباید به هیچ وجه اعتماد کرد. نگاهش خیره است؟ یخی موهایش؟ مثل جادوگر گوپ لهجه اش؟ مبهم اروپای شرقی. او می گوید: “خود را به من تسلیم کن ،” زیرا تنتور چیزی را که احتمالاً روانگردان است را در یک آب سبز می ریزد. مثل یوپی میدسومار است. با همبازی شدن به عنوان قربانیان مشتری-اسلش وی ، ملیسا مک کارتی ، مایکل شانون ، لوک ایوانز ، بابی کاناوال ، رجینا هال و سامارا ویوینگ حضور دارند. سریال Nine Perfect Strangers در اواخر سال جاری در (Hulu) آغاز به کار کرد و اگر دروغ نگویید ، اگر جمع آوری شود ، ما همچنان به محل سکونت ترسناک Nicole Kidman خواهیم رفت.

نقد سریال Nine Perfect Strangers

اضطراب، خیانت، ترس، شرم و احساس گناه

 

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار نقد سریال Nine Perfect Strangers خواهید خواند به شرح زیر است:

  • بازیگران سریال Nine Perfect Strangers
  • فیلمبرداری سریال Nine Perfect Strangers
  • ضرر، شکست، اضطراب، خیانت، ترس، شرم، ضربه، احساس گناه
  • توسعه سریال Nine Perfect Strangers
  • خشم عامل اصلی سریال
  • ساختن فضای ناامن
  • بازیگران و شخصیت ها سریال نه غریبه کامل
  • مشخصات

 

نقد سریال Nine Perfect Strangers , نقد سریال نه غریبه کامل , نقد نه غریبه کامل , نقد Nine Perfect Strangers , نقد و بررسی سریال Nine Perfect Strangers , نقد و بررسی سریال Nine Perfect Strangers

نه نفری که وارد این فضا ماکان مرموز می‌شوند با تمرکز و واکاوی در مشکلات خود، شروع به تعجب می‌کنند که دقیقاً در محلی که حضور دارند یا شاید درون آن‌ها چه چیزی در حال گذار است.

در واقع یک مرکز بهداشت و سلامتی منحصر به فرد نوید بهبود و دگرگونی نه شهرنشین با استرس را می‌دهد که سعی میکنند راه زندگی بهتری را در پیش بگیرند. مدیر هتل، ماشا (نیکول کیدمن)، در طول 10 روز از آنها مراقبت میکند تا ماموریتی برای احیای ذهن و بدن خسته آنها داشته باشد. با این حال، این 9 غریبه هیچ ایده ای ندارند که انتظار چه چیزی را باید بکشند.

این مینی سریال های 8 قسمتی به کارگردانی جاناتان لوین، از لحاظ روانشناختی آسیب های مختلف مشتی مهمان ثروتمند را بررسی میکند، در حالی که یک رمز و راز ساده و انتقاد از صنعت تندرستی را به نمایش می‌گذارد، هر چند که بیشتر به فرقه های رادیکال اختصاص داده شده است. درون آن به این ترتیب، شیاطین مختلف درونی، ناامنی های سطحی، اسرار و اهداف پنهان به آرامی آشکار میشوند، زیرا این شخصیت ها به طور فزاینده ای از روش های درمانی غیر معمول استفاده میکنند.

بدون تردید، بهترین چیز در مورد این سریال این است که میتواند در تمام تعاملات بین یک بازیگر مجلل که قادر به ایجاد شخصیت های جالب و پر از کلیشه ها است، شرکت کند. در ادامه با نوشتار نقد سریال Nine Perfect Strangers همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Annette (آنت 2021) | دنیایی خیره‌کننده با شهروندانی سراسیمه‌

بازیگران سریال Nine Perfect Strangers

نقد سریال Nine Perfect Strangers ؛ اضطراب، خیانت، ترس، شرم و احساس گناه -  فیگار

در کنار اعلامیه سری اول ، گزارش شد که نیکول کیدمن در نقش اصلی سریال Nine Perfect Strangers انتخاب شده است. ملیسا مک کارتی علاوه بر اعلامیه اجرایی خود ، در یک بازیگر نقش اصلی نیز به جمع بازیگران پیوسته بود. در 27 مه سال 2020 ، مانی جاسینتو به بازیگران اصلی پیوست. در ژوئن سال 2020 ، آشر کدی و لوک ایوانز برای بازی در نقش های اصلی انتخاب شدند. در جولای سال 2020 ، ملوین گرگ ، سامارا ویوینگ ، گریس ون پاتن ، تیفانی بون و مایکل شانون به بازیگران اصلی پیوستند.در آگوست سال 2020 ، رجینا هال و بابی کاناوال برای بازی در نقش های اصلی انتخاب شدند. در 22 اکتبر سال 2020 ، هال کامپستون در یک نقش تکراری به جمع بازیگران پیوست. در 19 نوامبر سال 2020 ، Zoe Terakes در یک نقش تکراری انتخاب شد.

فیلمبرداری سریال Nine Perfect Strangers

سریال Nine Perfect Strangers با بازی نیکول کیدمن و ستارگان هالیوود

در ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۰ ، ایوانز فاش کرد که فیلمبرداری سریال Nine Perfect Strangers در استرالیا انجام می شود. وی همچنین نشان داد که همه بازیگران به دلیل مقرراتی که دولت استرالیا در واکنش به بیماری همه گیر COVID-19 وضع کرده بود ، مجبور شدند چهارده روز در شهر ورود به استرالیا قرنطینه کنند. علاوه بر این ، قبل از شروع فیلمبرداری ، لازم بود که همه بازیگران در حین قرنطینه آزمایش شوند.  عکسبرداری اصلی در 10 آگوست 2020 ، در بایرون بی ، نیو ساوت ولز آغاز شد. در 21 دسامبر سال 2020 ، کیدمن اعلام کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

ضرر، شکست، اضطراب، خیانت، ترس، شرم، ضربه، احساس گناه

نقد سریال Nine Perfect Strangers , نقد سریال نه غریبه کامل , نقد نه غریبه کامل , نقد Nine Perfect Strangers

همانطور که گفته شد نه شخصیت با شخصیت های مختلف و در مراحل مختلف زندگی در یک مکان تفریحی که توسط ماشای عجیب و غریب (نیکول کیدمن) اداره میشود، حضور پیدا می‌کنند. سریال Nine Perfect Strangers دارای هشت قسمت است که یک سفر ده روزه شخصی و معنوی را ترسیم می‌کند، در حالی که زمان زیادی را صرف خلع شخصیت ها می‌کند، ریتم ساختار روایی را به خوبی نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Stillwater (مرداب 2021) | ما همه مقصر هستیم!

کسانی که به این مکان و فضای رمز آلود می‌آیند از مشاغل مختلف هستند اما همه به دلیل ضرر، شکست، اضطراب، خیانت، ترس، شرم، ضربه، احساس گناه یا عدم کنترل احساسات خود را در محدوده شخصی می‌بینند. در سالی مانند 2021، تجزیه و تحلیل این نه نفر یا شاید ده نفر که به صورت خانوادگی در یک زندان زندگی می‌کنند می‌تواند همدردی ایجاد کند.

توسعه سریال Nine Perfect Strangers

سی نما - سریال Nine Perfect Strangers پربیننده‌ترین عنوان اریجینال شبکه  هولو شد

در تاریخ ۱ مه ۲۰۱۹ ، گزارش شد که هولو سفارش سری به تولید را داده است. سریال Nine Perfect Strangers محدود توسط دیوید ای کلی و جان هنری باترورث ساخته شده است که انتظار می رود در کنار نیکول کیدمن ، پر ساری ، برونا پاپاندریا ، استیو هوتنسکی و کیسی هاور نیز تهیه کننده اجرایی باشند. شرکت های تولیدی که درگیر این مجموعه های محدود هستند ، داستان های ساخته شده ، فیلم های شکوفه و محتوای تلاش هستند. همچنین قرار است در سال ۲۰۲۱ به نمایش عمومی برسد. در ۷ ژانویه ۲۰۲۰ ، ملیسا مک کارتی به عنوان تهیه کننده اجرایی به مینی سریال پیوست. در تاریخ ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۲۰ ، اعلام شد Jonathan Levine قرار است هر هشت قسمت از این سریال محدود را کارگردانی کند و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت کند ، در حالی که جیلیان بورر به عنوان تهیه کننده به سریال پیوست. ایو بلانگر به عنوان فیلمبردار فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Reminiscence (خاطره پردازی 2021) | پایانی شیرین با داستانی تلخ

خشم عامل اصلی سریال

نقد و بررسی سریال Nine Perfect Strangers , نقد و بررسی سریال Nine Perfect Strangers

Nine Perfect Strangers با تمپو کم ساخته شده است و در هر قسمت سرنخ های دلخراشی را بدون تمرکز بر رمز و راز موجود در هر صحنه و قرار دادن شخصیت های آن در مرکز قرار می‌دهد.

همانطور که قبل‌تر گفتیم اجراها ورای فیلمنامه با هیجان خاص و غریبی خودنمایی می‌کنند. هر شخصیت لحن مشخص خود را حفظ میکند، ملیسا مک کارتی در نقش فرانسیس بامزه، گریس ون پتن در نقش زویی خجالتی و پشیمان، لوک ایوانز در نقش لارس باهوش، بابی کاناوال در نقش تونی نابود شده و رجینا هال در نقش کارمل با مشکلات خودش بازی می‌کند. خشم، در بین دوازده نفر باعث به تصویر کشیدن اجراهای پیچیده‌ی این شخصیت‌ها می‌کند.

سوالاتی که شخصیت ماشا را درگیر میکند، در سول روایت ما را هم درگیر می‌کند. این سریال بر اساس پیام های شخصی مانند یافتن ثبات شخصیتی، عدم اشاره به گناه بلکه سازگاری با شرایط و تأکید بر مسائل خانوادگی ناخوشایند است که باید با هر یک ارتباط پراتیک برقرار کرد یا چاره جویی را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: دانلود آخرین قسمت سریال گودال (Çukur) | دانلود رایگان نسخه دوبله فارسی

آنها پیام‌های فردگرایانه ای هستند، همانند تاملات عصر کنونی، که با تمرکز بر زندگی و پذیرش تجربه بازنشستگی بدون زیر سوال بردن اخلاق، آگاهی را روی معنویت باز میکنند. بنابراین، سوالی که این مجموعه مطرح میکند این است: چه زمانی بیش از حد هست؟ یعنی چه زمانی کمک میکند از درد دیگران استفاده کنیم؟ چه زمانی یک فانتزی شروع به تبدیل شدن به یک کابوس میکند؟ محدودیت ها کجاست؟ آیا این سریال قادر به شناسایی و پیمایش آنها است؟

ساختن فضای ناامن

Nine Perfect Strangers: Start auf Amazon morgen, Folgen, Besetzung,  Trailer, Handlung

Nine Perfect Strangers یک پروژه معنوی، ظریف و گاه روانگردان است که میخواهد چیزهای زیادی بگوید اما میتواند در لحن خود دارای نقص باشد. آیا سرگرم کننده است و یا فقط می‌خواهد هیجان انگیز باشد؟ آیا می‌خواهد بر روانشناسی شخصیت ها یا رازهایی که آنها را آزار میدهد تمرکز کند؟ این سریال طریقی را که در نظر گرفته است برای ساختن فضای ناامن برای تماشاگر قابل ستایش است. در حالی که سوی آرامش را برای شخصیت ها ایجاد میکند. به این ترتیب، سریال نه غریبه نه تنها از نظر لحن بلکه از نظر اخلاقی نیز با محدودیت ها بازی می‌کند وقتی در مورد درست و غلط، ناراحتی، سوء استفاده، شکست، ضربه یا خشونت صحبت می‌کند، حقیقتا شما از درون فرو می‌پاشید.

بازیگران و شخصیت ها سریال نه غریبه کامل

نیکول کیدمن در نقش ماشا
ملیسا مک کارتی در نقش فرانسیس
لوک ایوانز در نقش لارس
ملوین گرگ در نقش بن
سامارا بافندگی در نقش جسیکا
مایکل شانون در نقش ناپلئون
آشر کدی در نقش هدر
گریس ون پاتن در نقش Zoe Marconi
مانی جاسینتو در نقش یائو
تیفانی بون در نقش دلیله
رجینا هال در نقش کارمل
بابی کاناوال در نقش تونی

 

مشخصات

  • ژانر: درام
  • سازنده: دیوید ای کلی و جان هنری باترورث بر پایهٔ نه غریبه کامل اثر لیان موریارتی
  • کارگردان: جاناتان لوین
  • بازیگران: نیکول کیدمن، ملیسا مک کارتی، منی جاسینتو، اشر کدی، لوک ایوانز، ملوین گرگ، سامارا ویوینگ، گریس ون پتن، تیفانی بون، مایکل شنون، رجینا هال و بابی کاناوله
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: دیوید ای کلی، جان هنری باترورث، نیکول کیدمن، پر ساری، برونا پاپاندریا، استیو هاتنسکی، کیسی هیور، ملیسا مک کارتی، لیان موریارتی، جان هنری باترورث، جاناتان لوین
  • تهیه‌کننده‌ها: جیلیان بوهرر
  • سال: 2021
  • کشور: ایالات متحده
  • فیلمنامه: دیوید ای کلی ، جان هنری باترورث ، سامانتا اشتراوس. رمان: لیان موریارتی
  • فیلمبردار: ایو بلانگر

 

بیشتر بخوانید:

 

بهترین انیمیشن های کمپانی یونیورسال | مهم ترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های دهه اخیر | 20 تا از جذاب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های پیکسار و دیزنی | به همراه چند انیمیشن مطرح دریم ورکس / 10 سه‌گانه‌ برتر تاریخ سینما / بهترین انیمیشن های سریالی بزرگسالان / بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود! / بهترین فیلم های عاشقانه کره ای | محبوب ترین و بهترین ها را بشناسید / بهترین فیلم های آنجلینا جولی | بیوگرافی کامل

 

 

 

امید است از مطالعه این مطلب لذت کافی را برده باشید، نظرات خود را درباره نقد سریال Nine Perfect Strangers با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *