بهترین انیمه های یائویی

در نوشتار بهترین انیمه های یائویی شما را بار دیگر از یکی از مبتذل ترین سبک های انیمیشنی ژاپن آگاه میکنیم. با زنگ تفریح همراه باشید.

شاید محتوای این انیمه ها برای برخی که با این نوع از انیمه های مخرب آشنایی ندارند کمی عجیب باشد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در این دنیایی که پر از تصاویر مستهجن شده است شما را بیشتر با این موارد که باعث ایست پرورش ذهنی جوانان کشورمان می‌شود آشنا کنیم تا شاید بشود جلوی به تصویر کشیدن این انیمه ها را گرفت.

اما بدبختانه کسانی هستند که تاثیر مخرب این انیمه ها برایشان مهم نیست و می‌خواهند هر روز بیشتر و بیشتر در منجلاب این انیمه ها فرو روند. قبل تر سعی کرده بودیم با آثار تخریب کننده ای که انیمه های هنتای و انیمه های ایچی روی تفکر و تامل حتی نوجوانان می‌گذارد به تفصیل پرداخته بودیم. در نوشتار بهترین انیمه های یائویی شما را با چند انیمه از این سبک با محتوایی آسیب پذیر که در بین جوانان ما در حال دست به دست شدن است و باعث شده است دیگر به چیزی جز مسائلی اینچنینی فکر نکنند، آشنا می‌کنیم. تا باشد رستگار و پرهیزگار شویم.

بهترین انیمه های یائویی

انیمه هایی که نباید دیده شود

فهرست مطالبی که در زیر می‌بینید نام انیمه‌هایی است که در نوشتار بهترین انیمه های یائویی برای شما معرفی کرده‌ایم که از آثار مخرب آن‌ها شما را آگاه کنیم:

  • انیمه Sehaiichi Hatsuhoi
  • انیمه Junjou Romantica
  • انیمه Love Stage
  • انیمه Hybrid Child
  • انیمه Loveless
  • انیمه Gravitation
  • انیمه Yarichin Bitch Club

طبیعتا طرفداران انیمه یائویی در بحث رتبه بندی انیمه مورد علاقه شان و یا موردی که با آن زیاد ارتباط نگرفته اند و از شانس خوب ما آن انیمه نتوانسته روی آنها تاثیر خاصی بگذارد و احتمالا پس زده شده اند امتیازاتی را داده اند.

یائویی شاید محبوب ترین ژانر انیمیشن های ژاپنی نباشد، اما برخی از آنها نمره بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند. که به اصطلاح خود را خر کنند و از ارزش انیمه ای که ساخته اند، مدام در مجالس حرف بزنند. آن تولید کنندگان بدبخت و خدا نشناس باید از روی زمین محو شوند تا دیگر با محتوایی چنین سخیف جوانان را از تامل نیاندازند.

بگذارید کمی برایتان از فرم شکل گیری و ساختار انیمه یائویی که یکی از اجتناب ناپذیرترین سبک هایی را در خود گنجانده و آثار مخربش روی ذهن نوجوانان را نمی‌شود انکار کرد، بگوییم.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

یائویی همان حالت مردانه انیمه یوری است. حالا اگر باز هم متوجه نشده اید بگذارید به زبان ساده تر شما را روشن کنیم. درواقع این نوع از انیمه ها پیرامون داستان های عاشقانه دو پسر اتفاق می افتد. یا اگر بخواهیم خیلی خلاصه برای شما این سبک را شرح دهیم، یکی از شنیع ترین سبک های روی کره زمین است که با پیدا کردن هر کدام از این فیلم ها نه تنها باید آن را از روی سیستم حذف کرد بلکه باید از صحنه روزگار ذهنتان هم حذف کنید.

در ادامه با فیگار همراه باشید تا شما را با چند انیمه یائویی آشنا کنیم. در لیست زیر در یک نگاه میتوانید انیمه هایی که در ادامه نوشتار بهترین انیمه های یائویی برای شما معرفی کرده ایم ببینید:

انیمه Sehaiichi Hatsuhoi

شماره یک ما در این لیست انیمه‌ای 12 قسمتی است که در سال 2011 پخش شد. اگر بخواهیم خلاصه ای از این انیمه داشته باشیم می‌توانیم به شخصیتی بنام ریتسو اشاره کنیم که از اینکه به خانواده اش تکیه کند متنفر است.

او در شرکت پدرش کار می‌کند و بخاطر مشکلات شخصی که برایش اتفاق می افتد مجبور می‌شود از شرکت پدرش خارج شود و به استخدام شرکتی دیگر دربیاید. که سردبیر آن شرکت دوست دوران کودکی اش از آب در می آید. در این بین اتفاقاتی میافتد که یاد و خاطره ی کودکی برای این دو دوست زنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهتری انیمه های 2021 | جدیدترین ها را بشناسید

انیمه Junjou Romantica

بهترین انیمه های یائویی , بهترین یائویی , انیمه های یائویی , انیمه یائویی , بهترین انیمه یائویی , یائویی , انیمه های هنتای , انیمه های ایچی , انیمه یوری , یوری

شماره دوم لیست ما انیمه ای 12 قسمتی است که در سال 2008 پخش شد. انیمه ای که در حال معرفی اش هستیم یکی از محبوب ترین انیمه های ژانر یائویی است که تا به حال ساخته شده است.
داستان این انیمه سه زوج زن و مرد و داستان های عاشقانه آنها را دنبال می‌کند که هرکدام به دلایلی درگیر یکسری مسائل و روابط احساسی می‌شوند. و برخی مشکلات خاص هم در این بین برایشان به وجود می آید که باعث اتفاقات تلخ، شیرین و متضاد زیادی می‌شود.
این داستان برای علاقه منوان این ژانر قابل تحسین است و هر چیزی که طرفداران یائویی از آن میخواهند در این انیمه وجود دارد. که نشان دهنده ذهن مریض نویسنده و کارگردان انیمه مذکور است. این انیمه را اگر می‌شد باید یک راست برای سطل آشغال اکران می‌کردند تا در این حد باعث تخریب ذهن جوانان ما نشود.

انیمه Love Stage

بهترین انیمه های یائویی , بهترین یائویی , انیمه های یائویی , انیمه یائویی , بهترین انیمه یائویی , یائویی , انیمه های هنتای , انیمه های ایچی , انیمه یوری , یوری

داستان این انیمه حول ایزومی می‌گذرد. پسری که در خانواده با هنرمندان خیلی معروف بزرگ شده است. هرچند که او تنها عضو خانواده است که در صنعت سرگرمی حضور پر رنگی را ندارد و دانشجویی بیش نیست. اما سخت در تلاش است که یک خالق مانگا شود.

اما در نهایت در یک تبلیغ تلویزیونی بازی می‌کند و ناخواسته راهش با بازیگری معروف بنام ریو ما یکی می‌شود. که روزی می‌فهمد به ایزوما علاقه مند است. چندش آورتر از این نمی‌تواند باشد که ببینیم یک شخصیت بعد از فهمیدن اینکه عشقش در نگاه اول یک پسر است چطور با سردرگمی خودش دست و پنجه نرم می‌کند.

این انیمه 19 قسمتی محصول سال 2014 قطعا نه تنها ارزشی ندارد بلکه از هیچکونه محتوای مهمی برخوردار نیست که بشود حتی سرگرم شوید. چه برسد به کمی تامل که فقط ابتذال را به رخ می‌کشد.

انیمه Hybrid Child

بهترین انیمه های یائویی , بهترین یائویی , انیمه های یائویی , انیمه یائویی , بهترین انیمه یائویی , یائویی , انیمه های هنتای , انیمه های ایچی , انیمه یوری , یوری

عنوان و طرح داستان این انیمه نه تنها حس خوبی به شما نمیدهد بلکه خیلی سطحی میخواهد بگوید من اشک آور هستم و گریه کنید.

داستان حول اندروید ها و اربابهایشان است. لازم به ذکر است که اندرویدها ربات هایی هستند که چهره و ویژگی های انسان ها را دارند. این انیمه 4 قسمتی سال 2014 در همان 4 قسمت تاثیر مخربی که باید بگذارد را میگذارد و شما را در دو عالم ابتذال و جهالت رها میکند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های کوتاه | محبوب ترین ها را بشناسید

انیمه Loveless

بهترین انیمه های یائویی , بهترین یائویی , انیمه های یائویی , انیمه یائویی , بهترین انیمه یائویی , یائویی , انیمه های هنتای , انیمه های ایچی , انیمه یوری , یوری

این انیمه جریانی کاملا متفاوت را به اصطلاح تیم تولید کننده شان دارد. این انیمه داستانی جذاب دارد که با طرح بسیار مبتذلش همه چیز را خراب میکند.

این انیمه با سوپرنچرال بودنش مقداری با بقیه انیمه های یائویی متفاوت است. درواقع این انیمه یک انیمه ساده در این سبک نیست که فقط در رابطه های عشقی پستی بلندی را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید: رازهای مخفی انیمیشن لوکا | ایستراگ های انیمیشن (Luca 2021)

داستان در رابطه با پسری 12 ساله است که با مادر دیوانه اش به عنوان تنها عضو خانواده (البته بعد از اینکه برادرش ناگهان به قتل رسید) زندگی میکند.

او بعد از رفتن به مدرسه جدید او با کسی آشنا میشود که ادعا میکند برادرش را میشناسد. با گذشت زمان حقایقی برملا میشود که… این انیمه در بهار سال 2005 پخش شد که به شکل یک مجموعه 12 قسمتی در اختیار عموم قرار گرفت.

انیمه Gravitation

بهترین انیمه های یائویی , بهترین یائویی , انیمه های یائویی , انیمه یائویی , بهترین انیمه یائویی , یائویی , انیمه های هنتای , انیمه های ایچی , انیمه یوری , یوری

انیمه بعدی نامش جاذبه یا گرایش است. ژانر این انیمه یائویی، شوجو، عاشقانه، موزیک و کمدی میباشد و محصول سال 1999 است.
خلاصه داستان از این قرار است که شین دو شوییچی مهم ترین آرزویش این است که دنبال الگوی زندگیش ایچیساکوما در گروه نیتل گریسپر است. روزی او به هنگام قدم زدن در پارک، باد کاغذ شعرهایش را میبرد. از قضا مردی بداخلاق شعرهایش را برمیدارد و بعد خواندن آن شعرها به شوییچی میگوید که هیچگونه استعدادی ندارد و حتما بیخیال شعر نویسی شود.
این موضوع آنقدر شوییچی را بهم میریزد که تمام فکر و ذکرش آن مرد میشود. در نهایت خیلی تصادفی متوجه میشود که آن مرد یک رمان نویس مشهور است.

انیمه Yarichin Bitch Club

بهترین یائویی , انیمه های یائویی , انیمه یائویی , بهترین انیمه یائویی , یائویی , انیمه های هنتای , انیمه های ایچی , انیمه یوری , یوری

انیمه ای که در ژانر یائویی، کمدی و مدرسه ای که کلا در دو قسمت شکلی سینمایی به خود میگیرد که در سال 2018 پخش شد. خلاصه داستان از این قرار است که تاکاشی تونو پسری است که به تازگی به مدرسه موری موری یک مدرسه پسرانه شبانه روزی در اعماق کوه منتقل میشود.

اما مدتی نتوانسته بود دوست پیدا کند که پسری به اسم یاگوچی که تنها دوستش در این مدرسه بود، دوست میشود. او و یاگوچی قرار بود به باشگاه فوتبال بروند ولی چون تونو فوتبالش خوب نیست باشگاه عکاسی را پیدا میکند. اما خیلی دیر میفهمد که این مدرسه کارش و آموزش هایش یکی از موضوعاتی را. دربرمیگیرد که سخیف بودن این انیمه را دو چندان میکند. نه تنها دیدن این انیمه حوصله شما را سر میبرد بلکه شما را بواسطه مبتذل ترین سکانس های تاریخ انیمه از هرچه انیمه است زده میکند.

 

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما بودید, نظرات خود را درباره بهترین انیمه های یائویی ( Yaoi ) با زنگ تفریح درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *