بهترین انیمه های 2021 | جدیدترین ها را بشناسید

در بررسی بهترین انیمه های ۲۰۲۱ به عناوین قابل توجهی برمی‌خوریم. افراد بسیاری در سراسر جهان در انتظار پخش جدیدترین انیمه های 2021 هستند. با زنگ تفریح همراه باشید.

انیمه (Anime) ترکیبی است از نقاشی دستی و پویانمایی کامپیوتری که از سرزمین ژاپن ظهور یافته ‌است. در ژاپن و زبان ژاپنی به همه آثاری که توسط سازندگانشان پویانمایی شده‌اند انیمه اطلاق می‌شود. با این وجود در سایر کشورها انیمه منحصراً به همه انیمیشن‌های تولید ژاپن گفته‌ می‌شود که از منظر سبک و ساختار نیز دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در این مقاله قصد داریم با فهرست بهترین انیمه های 2021 همراه شما باشیم. شکی نیست که در میان انیمه های 2021 شاهد حضور تعدادی از بهترین این آثار هنری هستیم. بر همین اساس در این مقاله قصد داریم انیمه های جدید ۲۰۲۱ را برایتان فهرست کنیم. جا دارد اشاره کنیم که در میان جدیدترین انیمه های 2021 تنوع زیادی را از منظر ژانری شاهد هستیم. همراه پلازامگ بمانید تا انیمه های در حال اکران سال 2021 میلادی را با همدیگر زیر ذره بین قرار دهیم.

جدیدترین انیمه های 2021

جدیدترین ها را بشناسید

1. انیمه ۲۰۲۱ Dr. Stone

انیمه 2021 / انیمه های 2021

اولین عضو فهرست انیمه های 2021 دکتر استون (Dr. Stone) نام دارد که جزو جدیدترین انیمه های 2021 محسوب می‌شود. فصل دوم این عنوان جزو انیمه های بهار 2021 است که توسط کمپانی TMS Entertainment و بر اساس مانگایی به همین نام به قلم ریچیرو ایناگاکی (Riichiro Inagaki) ساخته شده است. ماجرای فصل دوم انیمه جدید ۲۰۲۱ از این قرار است که 3700 سال پس از آنکه یک نور مرموز تمامی افراد کره زمین را به سنگ تبدیل می‌کند پسر نابغه‌ای به اسم سنکو ایشیگامی (Senku Ishigami) که سنگ شده بود از جلد خود بیرون می‌جهد تا بشریت را دوباره احیا کند.

عنوان اصلی فصل دوم انیمه سینمایی ۲۰۲۱ دکتر استون که جزو انیمه های جدید ۲۰۲۱ است Dr. Stone: Stone Wars محسوب می‌شود که از 14 ژانویه تا 25 مارس 2021 اکران شد. این فصل از انیمه جدید 2021 دکتر استون یازده قسمت دارد که کمپانی Crunchyroll وظیفه اکران آن را خارج از قاره آسیا برعهده گرفته است.

2. انیمه ۲۰۲۱ Laid-Back Camp

انیمه های جدید ۲۰۲۱

به عنوان عضو دوم فهرست بهترین انیمه های 2021 عنوانی به اسم Laid-Back Camp را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. انیمه جدید ۲۰۲۱ Laid-Back Camp بر اساس مانگایی به همین نام اثر هنرمندی به نام آفرو (Afro) ساخته شده است و ماجراجویی‌های دونفر به نام رین شیما (Rin Shima)، نادشیکو کاگامیهارا (Nadeshiko Kagamihara) و دوستانشان را دنبال می‌کند. فصل اول انیمه Laid-Back Camp در ژاپن و از ماه ژانویه تا مارچ 2018 و توسط ناشری به نام Crunchyroll اکران شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود!

فصل دوم این انیمه نیز که جزو جدیدترین انیمه های 2021 است از ماه ژانویه تا آپریل این سال میلادی پخش شد و بازخوردهای مثبتی از سمت و سوی مخاطبان دریافت کرد. نهایتا باید اشاره کنیم که یک بازی ویدیویی واقعیت مجازی نیز از این عنوان که از انیمه های جدید ۲۰۲۱ است در ماه مارچ این سال میلادی منتشر شد و یک رمان بصری نیز از آن در ماه سپتامبر 2021 و توسط کمپانی MAGES انتشار خواهد یافت.

3. انیمه ۲۰۲۱ That Time I Got Reincarnated as a Slime

جدیدترین انیمه های 2021 / انیمه های در حال اکران

سومین انیمه‌ای که در فهرست بهترین انیمه های 2021 می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم عنوانی به اسم That Time I got Reincarnated as a Slime یا همان انیمه تناسخ یک بیکار محسوب می‌شود. این انیمه که جزو انیمه های در حال اکران امسال محسوب می‌شود ماجرای مردی را دنبال می‌کند که کشته می‌شود و در دنیایی دیگر در نقش یک بیکار به اسم ریمورو (Rimuru) دوباره متولد می‌شود. این انیمه سریالی که جزو جدیدترین انیمه های 2021 است توسط استودیو Eight Bit پویانمایی شده است. انیمه جدید 2021 تناسخ یک بیکار را می‌توانید از طریق کانال یوتیوب Muse Asia دنبال کرده و ببینید.

4. انیمه ۲۰۲۱ Edens Zero

انیمه ۲۰۲۱ / انیمه های ۲۰۲۱

  • کارگردان‌ها: شینجی ایشی‌هیرا (Shinji Ishihara) و یوشی سوزوکی (Yūshi Suzuki)
  • تاریخ پخش: آوریل 2021 (فروردین/اردیبهشت 1400)

به عنوان چهارمین انیمیشن ژاپنی فهرست امروزمان با مضمون بهترین انیمه های 2021 انیمه‌ای به اسم Edens Zero را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. انیمه سینمایی ۲۰۲۱ Edens Zero جزو انیمه‌ های در حال اکران امسال است که بر اساس یک مانگا فانتزی ژاپنی ساخته شده توسط هیرو ماشیما (Hiro Mashima) تولید شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های یائویی

در انیمه Edens Zero که جزو بهترین انیمه های ۲۰۲۱ است ماجراهای پسری به اسم شیکی گرنبل (Shiki Granbell) دنبال می‌شود که به دنبال الهه‌ای به اسم مادر (Mother) به جست و جو و کند و کاو در سیاره‌های مختلف کهکشان می‌پردازد. این انیمه سریالی که از انیمه های جدید ۲۰۲۱ محسوب می‌شود توسط کمپانی J.C. Staff و در ماه آپریل 2021 اکران آن شروع شد. نهایتا باید اشاره کنیم که یک بازی ویدیویی نیز از انیمه جدید ۲۰۲۱ Edens Zero قرار است توسط کمپانی کونامی (Konami) ساخته شود.

5. انیمه 2021 Cells at Work!

انیمه تناسخ یک بیکار / انیمه جدید 2021

  • کارگردان: هیروفومی اوگورا (Hirofumi Ogura)
  • تاریخ پخش: ژانویه 2021 (دی/بهمن 1399)

پنجمین انیمیشنی که در فهرست بهترین انیمه های 2021 قصد داریم برای شما معرفی کنیم عنوانی به اسم Cells at Work! محسوب می‌شود. انیمیشن ژاپنی Cells at Work! که جزو انیمه های جدید ۲۰۲۱ محسوب می‌شود بر اساس مانگایی به همین نام که توسط آکانه شیمیزو ساخته شده است پدید آورده شده است و جزو خلاقانه‌ترین انیمه های ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. دو قهرمان اصلی انیمه Cells! at Work که از جدیدترین انیمه های 2021 است یک گلوبول قرمز و یک گبولول سفید هستند. اکران این انیمه جدید 2021 توسط کمپانی David Production و از تاریخ 8 جولای 2018 شروع شد.

ماجرای انیمه Cells at Work! که جزو انیمه های در حال اکران امسال محسوب می‌شود در داخل بدن انسان روی می‌دهد؛ جایی که هزاران سلول در آن به شکل طاقت فرسا و شبانه روز وظیفه دارند که بدن فرد را سالم نگه دارند. متاسفانه از میان این سلول‌ها گلبول قرمز و گلبول سفید معمولا گم می‌شوند و یا دچار دردسر می‌شوند که داستان این انیمه جالب بر ماجرای‌ آن‌ها تمرکز کرده است.

6. انیمه Cells at Work! Code Black ۲۰۲۱

انیمه جدید ۲۰۲۱ / بهترین انیمه های 2021

  • کارگردان: هیدئو یاماموتو (Hideyo Yamamoto)
  • تاریخ پخش: 10 ژانویه 2021 (21 دی 1399)

به عنوان انیمیشن ششم ژاپنی فهرست بهترین انیمه های 2021 قصد داریم نسخه‌ دیگری از انیمه Cells at Work! را برای شما معرفی کنیم که اسم آن Cells at Work! Code Black محسوب می‌شود. انیمیشن ژاپنی Cells at Work! Code Black که جزو مهمترین انیمه های 2021 است یک اسپین آف (Spin-Off) از عنوان قبلی محسوب می‌شود که استودیو Liden Films وظیفه اکران آن را برعهده گرفته است. ماجراهای این عنوان از انیمه های سال 2021 بر خلاف نسخه اصلی خود در یک بدن ناسالم اتفاق می‌افتند که کار سلول‌ها به مراتب در آن سخت‌تر است. نهایتا باید اشاره کنیم که کارگردان انیمه جدید 2021 Cells at Work! Code Black هیدیو یاماموتو (Hideyo Yamamoto) محسوب می‌شود و نویسنده آن نیز هایاشی موری (Hayashi Mori) است.

7. انیمه 2021 Non Non Biyori Nonstop

انیمه های تابستان 2021 / انیمه های زمستان 2021

  • کارگردان: شینیا کاواتسورا (Shin’ya Kawatsura)
  • تاریخ پخش: ژانویه 2021 (دی 1399)

هفتمین عنوان فهرست بهترین انیمه های 2021 یک انیمیشن ژاپنی است که Non Non Biyori Nonstop نام گرفته است. این انیمه میان انیمه های در حال اکران بهار 2021 جزو بهترین عناوین محسوب می‌شد و داستان آن در روستای کوچک آساهی گائوکا (Asahigaoka) اتفاق می‌افتد. در این روستا متاسفانه امکاناتی که اکثر مردم در شهر دارند وجود ندارد. در مدرسه محلی روستای آساهی گائوکا تنها پنج دانش آموز وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در کلاس متفاوتی هستند.

ماجرای انیمیشن Non Non Biyori Nonstop که جزو جدیدترین انیمه های 2021 است حول محور یک دانش آموز پنجم ابتدایی به نام هوتارو ایچیجو (Hotaru Ichijo) می‌چرخد که به این روستا انتقال داده می‌شود و مجبور است که خود را با زندگی و امکانات موجود در روستا وفق دهد. سومین فصل از انیمه جدید ۲۰۲۱ Non Non Biyori Nonstop در بین ماه‌های ژانویه و مارس 2021 اکران یافت.

8. انیمه ۲۰۲۱ Horimiya

انیمه های بهار 2021 / انیمه های جدید

  • کارگردان: ماساشی ایشیهاما (Masashi Ishihama)
  • تاریخ پخش: 10 ژانویه 2021 (21 دی 1399)

در هشتمین جایگاه فهرست بهترین انیمه های 2021 انیمیشن ژاپنی Horimiya را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. انیمه Horimiya جزو جالب‌ترین انیمه های جدید ۲۰۲۱ است که بر اساس مانگایی به نام Hori-san to Miyamura-kun ساخته شده است. ماجرای انیمه Horimiya در میان انیمه های جدید امسال حول محور فردی به نام کیوکو هوری (Kyoko Hori) می‌چرخد که از دانش آموزان زرنگ و محبوب دبیرستان خود محسوب می‌شود؛ بر خلاف همکلاسی‌اش ایزومی میامورا (Izumi Miyamura) که دانش آموزی عجیب و غریب و غیرمحبوب است.

پس از آن شاهد نزدیک شدن تدریجی میامورا و هوری هستیم که در ابتدا به عنوان دوست و سپس به عنوان یک زوج در این انیمه که از جدیدترین انیمه های 2021 است ظاهر می‌شوند. انیمه ژاپنی Horimiya جزو انیمه‌ های در حال اکران بهار 2021 بود که بازخوردهای مثبتی نیز دریافت کرد.

9. انیمه 2021 Log Horizon: Destruction of the Round Table

انیمه های سینمایی ۲۰۲۱ / انیمه سینمایی ۲۰۲۱

  • کارگردان: شینجی ایشی‌هیرا (Shinji Ishihira)
  • تاریخ پخش: 13 ژانویه 2021 (24 دی 1399)

به عنوان نهمین انیمه فهرست بهترین انیمه های 2021 عنوانی به اسم Log Horizon: Destruction of the Round Table را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. انیمه  Log Horizon: Destruction of the Round Table در ژانر علمی تخیلی و اکشن و بر اساس رمان‌های نویسنده‌ای به اسم ماماره تونو (Mamare Touno) ساخته شده است.

فصل سوم این عنوان که جزو انیمه های در حال اکران بهار 2021 بود در ماه ژانویه 2021 اکران شد. داستان این انیمه که از انیمه های سینمایی ۲۰۲۱ است حول محور فردی به نام شیرو (Shiro) و دوستانش می‌چرخد که وارد یک بازی به نام دنیای افسانه کهن شده‌اند.

10. انیمه ۲۰۲۱ Hortensia Saga

انیمه جدید 2021 / انیمه جدید ۲۰۲۱

  • کارگردان: یاسوتو نیشیکاتا (Yasuto Nishikata)
  • تاریخ پخش: 7 ژانویه 2021 (18 دی 1399)

دهمین انیمه‌ای که در فهرست بهترین انیمه های 2021 قصد داریم برای شما معرفی کنیم عنوانی به نام Hortensia Saga است. انیمیشن ژاپنی Hortensia Saga: Ao No Kishidan که جزو جدیدترین انیمه های 2021 است توسط کمپانی Liden Films ساخته شده است و یاسوتو نیشیکاتا (Yasuto Nishikata) کارگردانی و رینتارو ایکدا (Rintaro Ikeda) نویسندگی آن را بر عهده گرفته است.

سرزمین این انیمه که از انیمه های عاشقانه 2021 است سرزمینی به نام هورتنسیا (Hortensia) است که کاراکترهای مختلفی در حول محور این سرزمین به ایفای نقش می‌پردازند. از کاراکترهای این اثر که جزو انیمه های سال ۲۰۲۱ است می‌توان به آلفرد آلبرت (Alfred Albert) و ماریوس کاستلدو (Marius Casteledo) اشاره کرد.

11. انیمه 2021 ?So I’m a Spider, So What

بهترین انیمه های 2021 / انیمه های تابستان 2021

  • کارگردان: شین ایتاگاکی (Shin Itagaki)
  • تاریخ پخش: 8 ژانویه 2021 (19 دی 1399)

اثر هنری یازدهم فهرست بهترین انیمه های 2021 اثری به نام So I’m a Spider, So What؟ است که بر اساس سری رمان‌هایی به همین نام نوشته اکینا بابا (Okina Baba) ساخته شده است. داستان انیمه So I’m a Spider, So What در رابطه با یک دانش آموز دختر دبیرستانی است که در شکل یک عنکبوت دوباره متولد شده است و در حال تلاش است که بقا پیدا کند و زنده بماند.

جا دارد اشاره کنیم که روایت داستانی این انیمه که جزو انیمه‌ های در حال اکران امسال است به شکل موازی هم ماجرای دختر مورد نظر و هم داستان همکلاسی‌های او که تناسخ پیدا کرده‌اند را بیان می‌کند. کارگردان این انیمه که از جدیدترین انیمه های 2021 است شین ایتاگاکی (Shin Itagaki) محسوب می‌شود و نویسندگان آن به ترتیب اوکینا بابا و یوئیچیرو موموسه (Yuichiro Momose) هستند.

12. انیمه ۲۰۲۱ Shaman King

انیمه های زمستان 2021 / انیمه های بهار 2021

  • کارگردان: جوجی فروتا (Joji Furuta)
  • تاریخ پخش: آوریل 2021 (فروردین/اردیبهشت 1400)

در جایگاه دوازدهم فهرست بهترین انیمه های 2021 عنوانی به نام Shaman King قرار دارد که جزو انیمه های در حال اکران امسال محسوب می‌شود. انیمه Shaman King که جزو انیمه های جدید ۲۰۲۱ است بر اساس مانگایی به همین نام اثر هیرویوکی تاکی (Hiroyuki Takei) ساخته شده است و ماجراجویی‌های فردی به نام یوه آساکورا (Yoh Asakura) را دنبال می‌کند؛ فردی که به دنبال آن است که از طریق ارتقابخشی قابلیت‌های شمن (Shaman) خود تبدیل به پادشاه شمن‌ها شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های دهه اخیر | 20 تا از جذاب ترین ها را بشناسید

کارگردان این انیمه که جزو انیمه های تابستان 2021 است جوجی فوروتا (Joji Furuta) نام دارد و نویسنده آن نیز شوجی یونمورا (Shoji Yonemura) است. این انیمه به واسطه دنبال کردن موضوع بکر شمنیسم به ویژه توجه مخاطبان را جلب کرده است.

13. انیمه 2021 Welcome to Demon School! Iruma-kun

انیمه های جدید / بهترین انیمه های ۲۰۲۱

  • کارگردان: ماکوتو موریواکی (Makoto Moriwaki)
  • تاریخ پخش: آوریل 2021 (فروردین/اردیبهشت 1400)

جایگاه سیزدهم فهرست بهترین انیمه های 2021 به اثری به نام Welcome to Demon School! Iruma-kun اختصاص دارد. این انیمه که بر اساس مانگایی به همین نام اثر اوسامو نیشی (Osamu Nishi) ساخته شده است ماجراجویی‌های فردی به نام ایروما سوزوکی (Iruma Suzuki) را دنبال می‌کند؛ یک پسر 14 ساله که توسط والدین خود به یک شیطان فروخته می‌شود. این شیطان که سولیوان (Sullivan) نام دارد ایروما را به سرزمین دیوها می‌برد و او را به عنوان نوه‌اش برمی‌گزیند.

این انیمه که جزو بهترین انیمه های در حال اکران امسال است در روایت داستانی خود ایده‌های بکر و جذابی را به کار برده است که سبب شده‌اند به سمت و سوی داستان انیمه جذب شویم و آن را دنبال کنیم. کارگردان انیمه Welcome to Demon School! Iruma-kun ماکوتو موریواکی (Makoto Morowaki) محسوب می‌شود.

14. انیمه 2021 Re:Zero − Starting Life in Another World

انیمه های عاشقانه 2021 / انیمه های جدید 2021

  • کارگردان: هیرویوکی سوچیا (Hiroyuki Tsuchiya)
  • تاریخ پخش: 6 ژانویه 2021 (17 دی 1399)

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های کمپانی یونیورسال | مهم ترین ها را بشناسید

کم کم به پایان فهرست بهترین انیمه های 2021 نزدیک می‌شویم. جایگاه چهاردهم فهرست جدیدترین انیمه های 2021 به اثری به نام Re: Zero – Starting Life in Another World اختصاص دارد. این انیمه که جزو انیمه های جدید ۲۰۲۱ است از یک سری رمان اثر تاپی ناگاتسوکی (Tapei Nagatsuki) اقتباس شده است. فصل اول انیمه سریالی Re: Zero – Starting Life in Another World در سال 2016 از تلویزیون ژاپن پخش شد و فصل دوم آن در دو قسمت مجزا تهیه شده است که قسمت اول در سال 2020 اکران یافت و پخش قسمت دوم از ماه ژانویه 2021 شروع شد. وقایع این انیمه که جزو انیمه های در حال اکران امسال است حول محور فردی به نام سوبارو ناتسوکی (Subaro Natsuki) است که در راه برگشت به خانه‌اش به جهانی دیگر منتقل می‌شود.

15. انیمه 2021 Mushoku Tensei

انیمه های سال ۲۰۲۱ / انیمه های سینمایی ۲۰۲۱

  • کارگردان: مانابو اوکاموتو (Manabu Okamoto)
  • تاریخ پخش: 11 ژانویه 2021 (22 دی 1399)

به پایان فهرست بهترین انیمه های 2021 مقاله امروزمان فرا رسیدیم. آخرین جایگاه این فهرست به انیمه Mushoku Tensei 2021 اختصاص دارد که جزو مهمترین انیمه های در حال اکران 2021 محسوب می‌شود و داستان آن از روی یک رمان ژاپنی نوشته ریفوژین نا ماگونوت (Rifujin na magonote) ساخته شده است و درباره یک مرد بیکار و افسرده است که در عین حفظ حافظه‌اش در یک دنیای فانتزی دوباره متولد می‌شود و قصد دارد زندگی جدید خود را بدون پشیمانی سپری کند. کارگردان این انیمه مانابو اوکاموتو (Manabu Okamoto) نام دارد و طراحی موسیقی آن نیز بر عهده یوشیاکی فوجیساوا (Yoshiaki Fujisawa) گذاشته شده است. این انیمه با بازخورد مثبت مخاطبان روبرو شده است.

انیمه سینمایی ۲۰۲۱

می‌توان گفت شیوع جهانی ویروس کرونا برنامه پخش برترین انیمه ها را نیز در سال 2021 دستخوش تغییر کرد. با این حال، تا کنون بر اساس انیمه‌هایی که منتشر شده است این سال سال پرباری برای طرفداران انیمه محسوب می‌شود. در مقاله‌ای که پیش رویتان بود سعی کردیم تعدادی از مهمترین انیمه‌ های 2021 را برای شما فهرست کنیم. البته شکی نیست که انیمه های 2021 به عناوین بالا ختم نمی‌شوند و عناوین مهم دیگری نیز هست که در مقاله‌مان مجال اشاره به آن‌ها نداشتیم. البته با انتشار انیمه های زمستان 2021 و عناوین پیش رو مقاله‌مان را به روزرسانی خواهیم کرد. در هر صورت امیدواریم با خواندن مقاله‌مان پیشنهادهای کافی برای دیدن انیمه‌های مورد علاقه‌تان به دست آورده باشید.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های یوری ( Yuri ) | انیمه هایی که توصیه نخواهند شد / بهترین انیمه های Harem ( حارم ) | انیمه هایی که نباید دید! / بهترین انیمه های کوتاه | محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های کمدی 2021 | محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های ایسکای | جدیدترین و جذابترین ها / بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید / جذاب ترین شخصیت های انیمه ای | قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های تاریخ |‌ بهترین‌ انیمه های سینمایی و سریالی

 

 

 

خوشحالم که تا آخر این مطلب همراه با ما بودید، نظرات خود را درباره بهترین انیمه های 2021 با زنگ تفریح در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *