جذاب ترین شخصیت های انیمه ای | قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای

در نوشتار جذاب ترین شخصیت های انیمه ای به شما قوی‌ترین، شرورترین، جذاب‌ترین و باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای را معرفی می‌کنیم. در ادامه با زنگ تفریح همراه باشید.

داخل این نوشتار شاید کارکترهایی باشند که کاملا شرور نباشند، اما به شدت حائز اهمیت هستن در تغییر دادن دنیایی که روی ان زندگی می‌کنند. و تصمیمات آن ها در طول زندگیشان از آن ها یک شخصیت منفی یا قوی ساخته است.

مقاله جذاب ترین شخصیت های انیمه ای به این دلیل از کلمه جذاب ترین استفاده شده است که همه شخصیت هایی که انتخاب شده اند به نوعی جذابیت خاصی را برای کائنات دارند. کائنات مدام با این اشخاص در رد و بدل‌های جدی و مهم احساسی و حیاتی است.

اگر شخصت مورد علاقه شما داخل لیست نبود ناراحت نشوید و او را در بخش کامنت های سایت فیگار برای ما معرفی کنید تا بتوانیم در مقالات بعد از آن‌ها استفاده کنیم تا هر روز به کامل شدن خودمان با کمک شما همراهان ببالیم.

جذاب ترین شخصیت های انیمه ای

قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای

در ادامه نوشتار جذاب ترین شخصیت های انیمه ای در یک نگاه با شخصیت‌هایی که در زیر لیست شده‌اند آشنا خواهیم شد:

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

  • Madara Uchiha (مادارا اوچیها)
  • Naruto Uzumaki (ناروتو اوزوماکی)
  • Light Yagami (لایت یاگامی)
  • Saitama (سایتاما)
  • سان گوکو
  • جیرن
  • بیرس
  • ویس
  • زنو ساما

شرور ترین شخصیت های انیمه ای

  • لولوش ازر مجموعه کدگیاس
  • ایتاچی از سری ناروتو
  • زرف از مجموعه فیری تیل
  • استین مای هیرو آکادمی
  • ناگاتو از مجموعه ناروتو
  • لایت ناگامی از مجموعه دث نوت

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

Madara Uchiha (مادارا اوچیها)

مادارا اوچیها

مادارا اوچیها رهبر افسانه ای قبیله اوچیها (یکی از چهار قبیله اصیل کونوهاگاکوره است که به خاطر ذات سلحشوری و بهره بردن از شارینگان ، به عنوان قوی‌ترین قبیله از این دهکده مشهور است.) و آنتاگونیست اصلی سری ناروتو است. و قبل از دوباره احیا شدن در اواخر انیمه به عنوان با استعدادترین نینجا در تاریخ شناخته می شد.

مادارا مثل ناروتو با مقدار غیرطبیعی خیلی زیادی چاکراه متولد می‌شود. اگرچه او در وهله اول از نینجوتسو استفاده می‌کند. اما هنوز هم وی یک مبارز فوق العاده است. وقتی این ویژگی را به اثبات رساند که با لشکر چهارم نینجا ها مواجه شد و صدها حریف را فقط با تایجوتسو شکست داد. او همچنین یک استاد شارینگان است و به تمام مهارتهای نینجا ها تسلط دارد.

Naruto Uzumaki (ناروتو اوزوماکی)

Naruto Uzumaki (ناروتو اوزوماکی)

ناروتو اوزوماکی مدت‌ها مورد تحقیر اطرافیانش بود. به هر حال با بزرگ شدنش تمرکز بیشتری روی آموزش خودش گذاشت. ناروتو بدن میزبان شیطان نه دم را دارا است. قدرت آن شیطان در ابتدا غیر قابل کنترل بود. و ناروتو فقط وقتی بسیار عصبانی می‌شد قادر به استفاده از آن بود. اما وی با اطمینان کامل قدرت کنترل شیطان درون خود را دارد. وقتی ناراتو قدرت آن شیطان نه دم را با ویژگی حکیمانه خودش ترکیب می‌کند کمتر کسی می‌تواند با او با مقابله کند.

Light Yagami (لایت یاگامی)

Light Yagami (لایت یاگامی) 

یاگامی شخصیت داستانی و شخصیت اصلی مجموعه مانگا ژاپنی دفتر مرگ است. در واقع او تنها فردی در این لیست است که از خودش هیچ قدرتی ندارد. در واقع قدرت او از یک دفتر مرگ ناشی می شود.

دفتر مرگی که توسط شینیگامی ریوک از آن برای گرفتن جان آدم‌ها استفاده می‌شود. بعد از رها کردن دفتر مرگ توسط ریوک، دنیای انسان ها در این دفتر به دست لایت میرسد. قانون اصلی دفتر مرگ ساده است انسانی که نامش در دفتر نوشته شود خواهد مرد.

لایت یک نابغه است و تصمیم می‌گیرد که از دفتر مرگ برای اجرای عدالت استفاده کند. در اصل لایت مهربان است. اما در طول استفاده از دفتر مرگ به موجودی بیرحم تبدیل می‌شود.

Saitama (سایتاما)

Saitama (سایتاما)

قهرمان اصلی مجموعه وان‌پانچ‌من است. در دنیای ابر قهرمان ها سایتاما بسیار بالاتر از بقیه قرار دارد. آنقدر قوی است که قدرتش برای او به یک بحران تبدیل شده است. درواقع وی نمی تواند از قهرمان بودن لذت ببرد. وقتی هر نبرد با یک مشت برای او خاتمه پیدا می‌کند زندگی برای او کسالت آور میشود. به گفته خودش او این قدرت را به واسطه ۱۰۰ بار شنا رفتن، صد بار دراز نشست و 10 کیلومتر دویدن در روز به دست آورده است.

سان گوکو

سان گوکو

گوکو قهرمانی در میان قهرمان ها است. خیلی از لحاظ قدرت افسانه‌ای می‌باشد. او بارها نقشه های شیطانی اربابان شرور را خنثی کرده است. بعد از برگزاری مسابقات متوجه شدیم که گوکو سطحی از قدرت را دارا می‌باشد که حتی می‌تواند با خدایان مقابله کند.

این قضیه وقتی ثابت می‌شود که او بر غریزه ماورایی تسلط پیدا می‌کند. و با آن جیرن را مغلوب میکند. سوره ای که گفته می‌شود تا خدایان از رویارویی با او وحشت دارند.
شاید برای شما سوال باشد که چرا گوکو جایگاه پایین‌تری از جیرن دارد. باید به شما بگوییم که گوکو توانایی فعال کردن غریزه ماورایی را ندارد. ولی در حالت غریزی ماورایی کمتر کسی میتواند جلوی گوکو تحمل بیاورد.

حالت ماورایی به حالتی گفته می‌شود که تمام اعضای بدن به شکل ناخودآگاه از حملات حریف مصون هستند و در مقابل آنها جای خالی می‌دهند و به شکل غریزی به دشمن حمله می‌کنند.

جیرن

جیرن یک فانی است که گفته می‌شود قدرتی دارد که میتواند با خدایان هم مبارزه کند. قطب مخالف گوکو است. وی قدرت بسیار بالایی دارد و منبع قدرت را میشود به از دست دادن والدین و استادش در کودکی دانست. جیرن معتقد است که تنها راه رسیدن به عدالت قدرت مطلق است. او زندگی می‌کند تا ثابت کند او قوی ترین مبارز است.

بیرس

بیرس گربه ای نیست که همانطور که می‌خواهید بتوانید او را نوازش کنید. او خدای نابودی دنیای هفتم است. او در ابتدا به عنوان یک آنتاگونیست در این مجموعه بود. اما بعداً وی به یکی از شخصیت‌های اصلی تبدیل شد. مثل اکثر گربه ها او هم تنبل است. اما نباید باعث حواس‌پرتی شما شود. بیرس فوق العاده قدرتمند است و کار او حفظ تعادل در جهان می‌باشد. قویترین حرکت او هاکای نام دارد. هاکای به معنای نابودی است.

ویس

ویس یک فرشته قدرتمند است. وی استاد و معلم هنر های رزمی بیرس است. اما فرشته ها را معمولاً بالاتر از خدایان نمی‌دانیم اما در دنیای دراگن بال اوضاع کمی فرق میکند. ویس قوی ترین موجود دنیای هفتم است. او به قدری قدرتمند است که میتواند با یک انگشت جلوی گوکو را بگیرد. این شخصیت حتی قدرت کنترل زمان را هم دارد.

زنو ساما

زنو ساما

بله این کوچولوی بامزه را که میبینید قدرتمندترین شخصیت انیمه ها است. وی که به عنوان پادشاه همه چیز شناخته می‌شود پادشاه همه و خدای خدایان است. او رفتار کودکانه و با مزه ای دارد.
به گفته بیرس در اصل ۱۸ جهان وجود داشت. اما وقتی زنو ساما روحیه بدخلقی داشت شش جهان را نابود کرد. لازم به ذکر است که نام او می‌تواند ترس بر دل تمامی خدایان بیاندازد. با این حال یکی از معدود شخصیت‌های این لیست است که حتی مبارزه هم نمیکند. وی این قدرت را دارد که با یک چشم به هم زدن تمام جهان را نابود کند.

شرور ترین شخصیت های انیمه ای

لولوش ازر مجموعه کدگیاس

محبوب ترین شخصیت های انیمه ها , بهترین شخصیت های منفی انیمه , جذاب ترین شخصیت های انیمه ای , شرور ترین شخصیت های انیمه ای , قوی ترین شخصیت های انیمه ای

لولوش شاهزاده بیریتانیا شخصیت اصلی مجموعه کد گیاس هم هست لولوش فوق الاده باهوش است و انگیزه او در ابتدا انتقام از پدرش است. انگار که پدرش دلیل مرگ مادرش است و باعث شده که لولوش و خواهرش نانالی به منطقه 11 تبعید بشوند.

اما هرچی داستان پیش می‌رود انگیزه های لولوش تغییر میکند. لولوش بعد از اینکه فهمید مادرش کشته نشده است و او و خواهرش فقط رها شده‌اند بی وقفه تلاش کرد که همه را از دست امپراطوری پدرش نجات بدهد تا جایی که حتی جان خودش را هم فدا می‌کند. با اینکه کل دنیا از لولوش به عنوان پادشاه ظالم یاد می‌کنند. اما فقط نزدیک ترین افراد به لولوش می‌دانند که او چقدر کاری فداکارانه و ایثاری برای دست یابی به صلح انجام داده است.

ایتاچی از سری ناروتو

جذاب ترین شخصیت های انیمه ای , شرور ترین شخصیت های انیمه ای , قوی ترین شخصیت های انیمه ای

ایتاچی برادر بزرگتر ساسکه اوچی است. او به عنوان خائن دهکده برگ فردی که تمام اعضای قبیله خودش را به قتل رسانده به گروه شیطانی آکاتسوکی پیوسته. بعدها او بارها و بارها به ناروتو حمله میکند تا شیطان درون ناروتو را تصاحب کند.

اما در واقع ایتاچی شروری نبود که همه ما تصور می‌کردیم او فقط فردی بود که دارای دلسوزی و فداکاری بی حد و اندازه نسبت به دهکده بود. ایتاچی برای صلح مجبور به کشتن پدر مادر و عشق خودش شد. همه از ایتاچی به عنوان مردی بی رحم و قاتل یاد می‌کنند اما در حقیقت او دلیلی برای صلح و آرامش دهکده یود.

زرف از مجموعه فیری تیل

زرف یکی از دو آنتاگونیست اصلی در سری فیری تیل به شمار می‌آید. اون مردی شیطانی بود که شیاطینی بوجود آورد که بسیاری از افراد بی‌گناه را کشتند و بسیاری از کشور ها را هم نابود کردند. زرف به عنوان قدرتمند ترین و شیطانی ترین جادوگر تاریخ فیری تیل شناخته میشود.

اما زرف به انتخاب خودش شرور نبود پس از کشته شدن خوانواده او توسط اژدها، زرف هرنوع جادویی را امتحان کرد تا ناتسو برادر مرده خودش را احیا کند. ولی در طی آزمایش هایی که انجام میداد او با جاودانگی نفرین شد. علاوه بر او هر کسی که به زرف نزدیک بشود جان خودش را از دست میدهد.

زرف برای کشتن خودش آن شیاطین را خلق کرد، اما هیچکدام از آن‌ها قادر به کشتن زرف نبودند و از آنجایی که او نمی‌توانست بمیرد او و عشقش تبدیل به بازیچه ای برای آکنولوگیا پادشاه اژدها ها می‌شوند.

بنابراین او تصمیم گرفت تا از استاد اول فیری تیل استفاده کند تا دوباره زاده بشود و از جاودانگی خودش و به قدرت رسیدن آکنولوگیا جلوگیری کند. زرف به قدری در زندگی خودش عذاب کشیده که واقعا نمیشود با او همدردی یا دلسوزی نکرد. تنها چیزی که زرف میخواست مرگ خودش بود.

استین مای هیرو آکادمی

محبوب ترین شخصیت های انیمه ها , بهترین شخصیت های منفی انیمه

استین ویلن مشهور دنیای مای هیرو آکادمی است. او 17 هیرو حرفه ای را کشته و بیش از 23 هیرو حرفه ای از جمله برادر تن سن ای دای را فلج کرده. استین بسیار خطرناک است؛ به حدی که میتواند به راحتی به شیگاراکی غلبه کند. وی معتقداست که جهان توسط قهمانان تقلبی که فقط به دنبال قدرت و شهرت هستند لکه دار شده.

تنها قهرمانی که استین به او احترام می‌گذارد آلمایز است و او را تنها قهرمان واقعی می‌داند. او افرادی را هدف قرار می‌دهد که فکر میکنند از قدرت خودشان جهت منافع شخصی استفاده می‌کنند. راه و منش استین باعث شده که بسیاری از مردم طرف لیگ شرارت رو بگیرند و از او میشود به عنوان یکی از بهترین شرور های مای هیرو آکادمی یاد کرد.

ناگاتو از مجموعه ناروتو

جذاب ترین شخصیت های انیمه ای , شرور ترین شخصیت های انیمه ای , قوی ترین شخصیت های انیمه ای

مجموعه ناروتو به عنوان سری پر از شخصیت های منفی منحصر به فرد و مشهور است. نام اصلی پین ناگوتو است. او بینان گذار گروه شیطانی آکاتسوکی به همراه یایکو و کنان بود. پین یا ناگاتو تنها مسئول مرگ استاد ناروتو جیرای آ بود.

او بعدها در تلاش برای بدست آوردن قدرت ناروتو باعث تخریب بخش عظیمی از دهکده و کشته شدن بسیاری از مردم شد. قبل از اینکه ماجرای ناگوتو فاش بشود او شیطانی ترین شخصیت در مجموعه به حساب می‌آمد. حتی خبیث تر از اورو چیماهو. وی دقیقا مثل ناروتو بود اما مسیر متفاوتی را دنبال می‌کرد. او تمام تلاشش را کرد و هر روشی که میشد و به درد جهان می‌خورد تا صلح را به جهان بیاورد انجام داد.

لایت ناگامی از مجموعه دث نوت

محبوب ترین شخصیت های انیمه ها , بهترین شخصیت های منفی انیمه

دث نوت انیمه مورد علاقه بسیاری از دوستداران انیمه است. و به عنوان دروازه‌ای به عنوان ورود به دنیای انیمه شناخته می‌شود. لایت ناگامی شخصیت اصلی مجموعه دث نوت است. لایت قاتلی که دنیا را مکانی پوسیده و پر از فساد میپندارد که با کشتار افراد جنایت کار سعی در اصلاح آن دارد. حتی اگر لایت غیر اخلاقی باشد بسیاری از مردم جهان دث نوت او را مثل یک خدا می‌دانند و وی را ستایش می‌کنند.

به دلیل وجود لایت و قتل عام های او جرم و جنایت در دنیا بسیار کاهش پیدا میکند. البته ایده آل های لایت تا اخر انیمه تغییر میکند و لایت به فردی بی رحم که فقط به خودش فکر میکند تبدیل میشود. در واقع می‌شود گفت که قدرت زیاد لایت را کور می‌کند و او را از هدفش که ساخت دنیایی سالم و به دور از فساد است دور میکند.

 

 

 

خوشحالم که تا آخر این مطلب هراه زنگ تفریح بودید، نظرات خود را با در میان بگذارید و بگویید چه شخصیت دیگه‌ ای میتوانست در این لیست باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *