بهترین انیمه های Harem ( حارم ) | انیمه هایی که نباید دید!

در نوشتار بهترین انیمه های Harem به معرفی انیمه هایی می‌پردازیم که نه تنها نباید دید بلکه باید آن‌ها را از صفحه روزگار محو کرد. با زنگ تفریح همراه باشید.

اولین سوالی که پیش می‌اید این است که اصلا انیمه حرمسرا چیست؟ Harem (HRM) ژانر انیمیشنی است که در آن معمولاً یک شخصیت اصلی وجود دارد که با چندین شخصیت از جنس مخالف احاطه شده است (که معمولاً همه آن‌ها علاقه های بالقوه عشق هستند). هرچقدر که خاص باشد و با توجه به این واقعیت که می‌تواند منجر به انواع موقعیت های قابل پیش‌بینی (ناجور یا ناخوشایند) شود، این ژانر اغلب با عاشقانه ها، کمدی هایی که آمیخته می‌شود.؛ نمی‌تواند جوانان ما را منفعل کند و به جایی ببرد که نباید.

شخصیت اصلی انیمه های هارم یا انیمه های حارم یا حتی انیمه های Harem معمولاً مرد است. اگر قهرمان اصلی زن باشد و چندین مرد در اطرافش باشد، می‌شود آن را نوعی انیمه حرمسرا معکوس (حارم معکوس) دانست. از آنجا که این سبک این روزها بسیار در ذهن جوانان شکل خاص خودش را گرفته است؛ آگاهی از آن و آثار مخربش می‌تواند جلوی این انفعال ذهنی که انیمه های ‌Harem ایجاد کرده است بگیرد. ما تصمیم گرفتیم 10 انیمه حارم که جزو بهترین انیمه های Harem هستند را برای شما معرفی کنیم تا با آگاهی درست تر و منطقی تر به خراب کردن این فضای مسموم بشتابید.

بهترین انیمه های Harem ( حارم )

انیمه هایی که نباید دید!

 

  • انیمه To Love-Ru
  • انیمه The World God Only Knows
  • انیمه Nisekoi
  • انیمه (Saenai Heroine no Sodatekata (Saekano
  • انیمه Hentai Ouji to Warawanai Neko
  • انیمه Grisaia no Kajitsu
  • انیمه Trinity Seven
  • انیمه Nagasarete Airantou

انیمه Nagasarete Airantou

بهترین انیمه های Harem , بهترین انیمه harem , انیمه harem , انیمه های harem , بهترین انیمه های حارم , انیمه های حارم , انیمه حارم , بهترین انیمه های هارم , انیمه های هارم , انیمه هارم , بهترین انیمه های هارم معکوس , هارم معکوس , حارم معکوس , انیمه های حارم معکوس , بهترین انیمه های حارم معکوس , انیمه حرمسرا , بهترین انیمه های حرمسرا , انیمه های حرمسرا

Nagasarete Airantou در مورد یک پسر و یک جزیره متروک و پر از دختر است. علاوه بر این، همه دختران با وسواس در مورد پسر کنجکاو هستند (زیرا آنها قبلاً چنین شخصی را ندیده اند). بنابراین، آنها سعی میکنند هر دقیقه از هر روز او را تعقیب کنند و با او ارتباط خاص خود را برقرار کنند. تعقیب شدن توسط بسیاری از دختران ممکن است برای اکثر بچه ها یک رویا باشد، اما برای Ikuto Touhouin، این یک کابوس وحشتناک است. با پنهان نگه داشتن این واقعیت، این انیمه حارم توانسته جایگاه خاصی را بین بهترین انیمه های Harem برای خود باز کند.

داستان این انیمه در رابطه با ایکوتو توهوئین، پسری 14 ساله است که در اوج جوانی زیست خودش را در حال تجربه کردن می‌باشد. وی پس از درگیری با پدرش تصمیم میگیرد با سوار شدن به کشتی فرار کرده و به تعطیلات برود. با این حال، هرگز به ذهنش خطور نمیکرد که تعطیلات ساده او به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل شود. وقتی طوفانی به کشتی برخورد میکند، او را به اقیانوس می‌اندازند تا در یک جزیره عجیب و غریب بیدار شود و جمعیت آن کاملاً از دختران تشکیل شده است.

مشخصات

  • ژانر: حرمسرا و کمدی رمانتیک

مانگا

  • نوشته شده توسط: تاکشی فوجیشیرو
  • منتشر شده توسط: اسکوئر انیکس

رمان

  • نوشته شده توسط: شوگو موکای
  • مصور شده توسط: تاکشی فوجیشیرو
  • منتشر شده توسط: طنز گانگان

مجموعه تلویزیونی انیمه

  • کارگردانی شده توسط: هیدکی اوکاموتو
  • تولید شده توسط: شینیچی ایکدا، آتسوشی موریاما، کیچی کاشیواتا و توموکو کاوازاکی
  • نوشته شده توسط: مامیکو ایکدا
  • آهنگساز: هیرومی میزوتانی
  • رسانه: دیسکوتک
  • شبکه اصلی: تلویزیون توکیو
  • قسمتها: 26

انیمه Trinity Seven

انیمه هارم , بهترین انیمه های هارم معکوس , هارم معکوس , حارم معکوس , انیمه های حارم معکوس , بهترین انیمه های حارم معکوس , انیمه حرمسرا , بهترین انیمه های حرمسرا , انیمه های حرمسرا

در داستان این انیمه پسری خاص حضور دارد. آنچه این انیمه و این پسر را به عنوان چیزی خاص نشان می‌دهد، کیفیت منحصر به فرد شخصیت اصلی است که او را از دیگر قهرمانان ژانر جدا می‌کند. آراتا کاسوگا، مانند یک موج سازگار در اقیانوس وسیع، با کل گروه دخترانه‌ای که در اطرافش جمع شده‌اند به فرم ویژه‌ای کنار می آید. او اصلاً نا آگاه از هیچ چیز نیست و کاملاً از همه چیز آگاه است.

بیشتر بخوانید: رازهای مخفی انیمیشن لوکا | ایستراگ های انیمیشن (Luca 2021)

هنگامی که یک خورشید سیاه در آسمان ظاهر می‌شود و پدیده ای به نام پدیده فروپاشی را به وجود می آورد، آراتا کاسوگا متوجه میشود که نیروی خاصی باعث شده است او از هر آنچیزی که در این دنیا وجد دارد متفاوت است. در ادامه پسر عموی او هجیری کاسوگا ناپدید میشود. آراتا پس از فهمیدن آنچه اتفاق می افتد، تصمیم میگیرد تا در آکادمی جادوگری ثبت نام کند تا به دنبال پسر عموی خود برود. در آنجا، او در مورد جادوها و مهارت ها با بهترین ها دیدار میکند و غیره.

به عبارت دیگر، هر روز در شهر کوچکی که کاسوگا آراتا در آن زندگی می کند یک روز عادی است. هرچند، همه چیز در روز خورشید سیاه تغییر می کند و در ادامه جادوگری در برابر او ظاهر می شود. خورشید سیاه باعث پدیده ای می شود که شهری که در آن زندگی می کند را نابود کرد. به خاطر همین زندگی مصنوعی او توسط یک گریمور که دوست دوران بچگیش داشت بازسازی می شود. هدف جادوگر از آمدن به شهر چیست؟ او با یادگاری گریمور چه می کند؟

مشخصات ؛ بهترین انیمه های Harem

  • سازنده: Hiroshi Nishikiori
  • زبان اصلی: ژاپنی
  • وضعیت پخش: به پایان رسیده
  • مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه
  • قسمت‌های پخش شده: 12 قسمت

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های کوتاه | محبوب ترین ها را بشناسید

کلمه ecchi از چگونگی تلفظ حرف H. از زبان ژاپنی ها آمده است. H به کلمه hentai (بهترین انیمه های هنتای) اشاره دارد. اگرچه ecchi به ژانر دیگری اشاره دارد. انیمیشن Ecchi به طور معمول از طرفداران و موضوعات پیشنهادی برخوردار است، اگرچه در مطلبی که در رابطه با این ژانر نوشته‌ایم کامل توضیح داده‌ایم به هیچ وجه دیدن این انیمه ها توصیه نمی‌شود و اصلا مناسب دیدن نیستند و آثار مخربشان تا مدت‌ها بر ذهن جوانان ما تاثیر خودشان را می‌گذارند. انیمیشن Ecchi و حرمسرا اغلب با هم ترکیب می شوند.

انیمه Grisaia no Kajitsu

بهترین انیمه های Harem , بهترین انیمه harem , انیمه harem , انیمه های harem , بهترین انیمه های حارم , انیمه های حارم , انیمه حارم , بهترین انیمه های هارم , انیمه های هارم

از این منحصر به فردتر امکان ندارد! از این انیمه مخرب تر وجود ندارد. باید این انیمه را به سرعت منهدم کرد تا جوانان ما با دیدنش اسیر انفعال ذهنی نشوند. Grisaia no Kaijutsu انیمیشن استاندارد HRM با تمام قوانین از پیش تعیین شده منظم و عناصر معمول نیست. برای اولین بار، این انیمیشن در حوزه حارم یا حرمسرا در ژانر روانشناختی به تصویر کشیده شده است. (برای HRM امری نادر است). همچنین، پر از هیجان، تحولات جدی و تعداد تعلیق بالا است. همه خصوصیاتی که این انیمه هارم را استثنایی و متفاوت از دیگر انیمه های Harem میکند.

داستان در یک مدرسه خاص اتفاق میافتد که مختص اصلاح دانش آموزان بد است. در آنجا، ما با پنج دانش آموز دختر روبرو خواهیم شد که هرکدام رازهای وحشتناک و حالاتی از پشیمانی را دارند. تا به حال، همه کسانی که در این مدرسه شرکت میکردند زن بودند. اما یک روز، یک دانشجوی پسر وارد میشود تا با آنها به کلاس بپیوندد. علی رغم اینکه هرکسی از رازهای تاریک خود برخوردار است، دانشجوی جدید Kazami Yuuji ممکن است جنجالی ترین راز و تاریک ترین گذشته را از همه داشته باشد.

انیمه Hentai Ouji to Warawanai Neko

انیمه هارم , بهترین انیمه های هارم معکوس , هارم معکوس , حارم معکوس , انیمه های حارم معکوس , بهترین انیمه های حارم معکوس , انیمه حرمسرا , بهترین انیمه های حرمسرا , انیمه های حرمسرا

اگر فکر میکنید که این انیمه HRM یکی از کلیشه ای ترین و سخیف ترین انیمه های این لیست است فکر اشتباهی نکرده‌اید. شما با یک غافلگیری بزرگ هستید! این انیمه از نظر داستان و ساختار روایی یکی از مبتذل ترین و پراکنده ترین های این سبک است. با این حال، شخصیت ها (به ویژه شخصیت اصلی) طوری ساخته شده اند و به شکلی به آن‌ها پرداخته شده است که شما را درگیر کنند و باعث تخریب ذهن شما شوند.

یوتو یوکودرا پس از اطلاع از وجود گربه سنگی که آرزوها را برآورده میکند، تصمیم میگیرد تا آن را امتحان کند تا بتواند خود واقعی خود را به نمایش بگذارد و ماهیت منحرف خود را به جهانیان نشان دهد. او پس از اینکه همیشه پاک و بی گناه قلمداد میشد، حالا شکل دیگری از او به تصویر کشده میشد. با این حال، او به زودی با مشکلات عدیده و غیرقابل پیش بینی در زندگی جدید خود، و همچنین روابط جدیدی که برقرار کرده است مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های ایسکای | جدیدترین و جذابترین ها

کهن الگوهای دختر حرمسرا

دختران در یک انیمه حرمسرا به طور معمول یک قالب شخصیت ثابت دارند. در این بخش به برخی از انواع شخصیت های رایج که اغلب ظاهر می‌شوند خواهیم پرداخت:

  • Tsundere: این شخصیت ها معمولاً نمای بیرونی سختی را به نمایش می‌گذارند تا جذابیت خود را نسبت به شخصیت اصلی پنهان کنند. مشاجره آنها اغلب آنها را به هم نزدیک میکند، Chitoge از Nisekoi مثال خوبی برای tsundere است.
  • Kuudere: این شخصیت ها سردتر هستند و احساسات کمی دارند، در واقع احساساتی ندارند. با این حال، آنها میتوانند شخصیت محافظه کاری داشته باشند.
  • The Childhood Friend: آنها اغلب بسیار مهربان هستند. ممکن است از عدم توجه توسط قهرمان داستان احساس ناامیدی کنند و کارهایی انجام دهند که به هیچ وجه برگشتش امکان پذیر نباشد.
  • The Yamato Nadeshiko: این شخصیت اغلب ویژگی هایی دارد که مربوط به آرمان های سنتی زنانگی ژاپن است. خوش اخلاق هستند و ظرافت خوبی در مورد آنها دیده می‌شود.
  • The Ojou: این شخصیت اغلب مغرور است. آنها به نوعی با Yamato Nadeshiko در تضاد هستند زیرا اغلب ایده آل های زیبای بیشتری در اروپا دارند.

انیمه (Saenai Heroine no Sodatekata (Saekano

بهترین انیمه های Harem , بهترین انیمه harem , انیمه harem , انیمه های harem , بهترین انیمه های حارم , انیمه های حارم , انیمه حارم , بهترین انیمه های هارم , انیمه های هارم

این انیمه یکی از جدیدترین مجموعه های انیمیشن در ژانر HRM است. حتی اگر فقط چند قسمت از آن گذشته باشد، اما درخشش این نمایش در تحت تأثیر قرار دادن و خراب کردن ذهن جوانان و یا حتی نوجوانان بسیار موفق بوده است. آنقدر که آن را در این لیست قرار داده ایم تا از حضور زشت و تخریب کننده آن آگاه شوید. قطعا یکی از بهترین انیمه های Harem که باید به آن اشاره می‌شد همین انیمه بود.

Saenai Heroine no Sodatekata با توجه به طرح و ماهیت کمیک آن، تاثیر تخریب کننده‌اش چند برابر شده است. بله، این انیمه به نوعی یکی از استانداردترین انیمه های حرم سرا است. آکی تومویو، بزرگترین اوتاکو مدرسه، در لحظه ای نادر با دختری خاص برخورد میکند. قلب او ناگهان به تپش در می‌اید و باعث میشود او بخواهد بر اساس آن لحظه خاص بازی خاصی را هم شروع کند.

انیمه Nisekoi

انیمه هارم , بهترین انیمه های هارم معکوس , هارم معکوس , حارم معکوس , انیمه های حارم معکوس , بهترین انیمه های حارم معکوس , انیمه حرمسرا , بهترین انیمه های حرمسرا , انیمه های حرمسرا

Nisekoi HRM به درستی همه چیز را رعایت کرده تا همه ذهن را درگیر خودش کند و اجازه هیچگونه عمل فعال و تاثیرگذار را ندهد. بله، این انیمه همه ملزومات را دارد و حتی در هنگام استفاده از کلیشه های معمول که از این ژانر میبینید، رشد میکند. این مسئله به این دلیل است که قادر است خود را به طرز باورنکردنی موثر جلوه دهد. به طوری که شما دیگر دیدن آن را فقط به عنوان یک سری HRM نمی‌توانید از دست بدهید. اجرای صحیح و حداکثر استفاده از تروپ های کلاسیک در این انیمه مهم شده است و Nisekoi در هر دو موفق بوده است.

انیمه The World God Only Knows

بهترین انیمه های Harem , بهترین انیمه harem , انیمه harem , انیمه های harem , بهترین انیمه های حارم , انیمه های حارم , انیمه حارم , بهترین انیمه های هارم , انیمه های هارم

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های کمدی 2021 | محبوب ترین ها را بشناسید

این انیمه درباره کیما و تعداد دختران تسخیر شده اوست و اینکه آنها بعد از تسخیر همه چیز را فراموش میکنند. اگر چیزی مربوط به بازی ها باشد (به خصوص بازی های همسریابی)، هیچ چیز توسط کاتسوراگی کیما تسخیر نمیشود. این تمام افتخار او به تمام زندگی خود است – بازی کردن. روزی دختری شیطانی به نام الوسیا او را پیدا میکند تا او را وادار کند تا به او کمک کند تا روحی را که اکنون در قلب دختران خالی است، اسیر کند. بنابراین، کیما فقط مجبور است دختران را عاشق خود کند تا روح آن‌ها را بدست آورد و آنها را در جریان زندگی تسخیر کند.

انیمه To Love-Ru

انیمه هارم , بهترین انیمه های هارم معکوس , هارم معکوس , حارم معکوس , انیمه های حارم معکوس , بهترین انیمه های حارم معکوس , انیمه حرمسرا , بهترین انیمه های حرمسرا , انیمه های حرمسرا

اینکه کدام انیمه های Harem می‌تواند جزو اولین انیمه در لیست بهترین انیمه های Harem ما در این نوشتار باشد، بسیار راحت بود. از این گذشته، وقتی کسی از انیمه HRM نام میبرد، اولین انیمه ای که به ذهن خطور میکند To Love-Ru است! Rito Yuuki پادشاه HRM است. او دختران زیادی را در اطراف خود دارد – حتی بیگانه ها! بیشتر اوقات، به سناریوهای بسیار ناخوشایندی منجر میشود که حتی گاهی اوقات به یک چیز غیر منتظره تبدیل میشوند. این انیمه طعم طنز خاص خودش را دارد، و باید بگوییم که فوق العاده موثر ساخته شده است! To Love-Ru به راحتی همه رقبا را کنار می‌زند و اگر کسی حتی ثانیه ای از این انیمه را ببینید دیگر نمی‌تواند از دیدن ادامه آن دست بردارد. این انیمه را به شما معرفی می‌کنیم تا با یکی از مستهجن‌ترین انیمه های این ژانر آشنا شوید و حواستان به خود و جوانانتان باشد.

ریتو یوکی با زندگی عاشقانه اش دست و پنجه نرم میکند. به نظر نمیرسد که او جسارت گفتن به دختری را که در مدرسه دوست دارد، داشته باشد. روزی، همه چیز پیچیده تر می‌شود. هنگام استحمام، دختری به نام لالا ناگهان در همان وانی که در آن بود ظاهر می‌شود و ادعا می‌کند که او با سیاره Deviluke بیگانه است. برای بدتر کردن شرایط، او توسط افرادی مرموز از سیاره خود تعقیب میشود. ریتو برای محافظت از او وارد ماجراجویی میشود و نمیداند کاری که او انجام میدهد بعدا باعث سوتفاهم بزرگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید, نظرات خود را در مورد بهترین انیمه های Harem ( حارم ) با زنگ تفریح درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *