بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

در این مطلب به بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 میپردازیم، پس تا انتهای این مطلب همراه با زنگ تفریح باشید.

برای کسانی که به دنیای سرگرمی و برنامه‌های تلویزیونی علاقه‌مند هستند، Netflix نه تنها نام آشنایی‌ست؛ بلکه به عنوان بهترین تولیدکننده‌ی سریال‌های روز شناخته می‌شود. استودیوی پخش آنلاین فیلم نتفلیکس تنها در سال گذشته، 15 درصد از ترافیک مصرفی جهان را به خود اختصاص داده. اگر می‌خواهید بهترین‌های Netflix را تماشا کنید، با ما همراه شوید، تا در این مطلب بهترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

The Serpent / مار

The Serpent | Netflix: The Serpent and Charles Sobhraj: the real story,  full cast, episodes and more secrets | Marca

بیشتر بخوانید: نقد فیلم اتاق فرار 2 (Escape Room 2021) | مسابقات قهرمانان

پخش فصل اول سریال The Serpent با همکاری مشترک نتفلیکس و شبکه‌ی BBC انگلستان از آپریل 2021 آغاز شده.

این سریال از آن دست درام‌های تلویزیونی‌ست که بر اساس واقعیت شکل گرفته. گرچه تولیدکنندگان آن اذعان کرده‌اند دیالوگ‌ها و جزئیات فیلم کاملا تخیلی است، اما با تماشای این سریال به دنیای واقعیِ یک تبهکار بین‌المللی وارد خواهید شد.روایت فیلم ساده و یکدست است و به صورت موازی داستان سرقت‌های دزد و قاتل تایلندی؛ چارلز صبهراج را در کنار نحوه‌ی دستگیری‌اش به تصویر می‌کشد.

The Irregulars / بی‌نظمی‌ها

Netflix's The Irregulars Cast on Their Sherlock Holmes-Inspired Characters

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Jungle Cruise (گشت و گذار در جنگل) 2021 | داستان جدیدی نیست!

سریال The Irregulars که از مارس 2021 پخشش آغاز شده، از بهترین سریال‌ های نتفلیکس در ژانر جنایی می‌باشد. در واقع The Irregulars یک اثر اقتباسی از داستان‌های معروف شرلوک هولمز محسوب می‌شود. اما اگر انتظار یک بازخوانی کلاسیک دیگر از شرلوک هولمز دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کل داستان جنایی – پلیسی هولمز را فراموش کنید.

سریال The Irregulars روایتگر زندگی چند جوان ماجراجو در لندن عصر ویکتوریایی‌ست. این گروه از جوانان به سرکردگی فردی به نام Bea با بازی درخشان تادئا گراهام ناخواسته وارد معمای جنایی عجیب و غریبی می‌شوند که  حال و هوای ماورایی دارد.

نقطه‌ی وصل این داستان فانتزی – جنایی با شرلوک هولمز کلاسیک، ماموریت‌ها و مشاوره‌هایی است که جوانان از دکتر واتسون و شرلوک هولمز دریافت می‌کند.

فصل اول این سریال انتظارات مخاطبان  Netflix را به خوبی برآورده کرده. بازی‌های بسیار خوب، درام منظم و پیوسته در کنار تعلیق‌های درست هیچکاکی تماشاچی را تا پایان قسمت میخکوب خواهد کرد.

Lupin / لوپن

Lupin Episodenguide und News zur Serie

بیشتر بخوانید: نقد فیلم The Kissing Booth 3 | بوسه ای که کارساز نیست

سریال Lupin اقتباسی آزاد از داستان آرسن لوپن می‌باشد. داستان این سریال که تا به امروز تنها 5 قسمت آن پخش شده‌ ، روایتگر زندگی جوان مهاجری به نام آسانه دیوپ با بازی عمر سی است. این جوان به اشتباه توسط کارفرمایش به عنوان دزد معرفی می‌شود، و مدتی را در زندان می‌گذراند. پس ازآزادی با فرورفتن در نقش دزد نجیب‌زاده (آرسن لوپن) سعی دارد از کارفرمایش انتقام بگیرد.

Bridgerton / بریجرتون

Bridgerton Episodenguide und News zur Serie

بیشتر بخوانید: جدید ترین فیلم های دی سی در سال 2021 | رقیب مارول چه میکند

درام جسورانه‌ی Bridgerton در ژانر عاشقانه – رومانتیک بهترین سریال Netflix در این روزهاست. داستان خانواده‌ی بریجرتون در یک بستر تاریخی روایت می‌شود و بیشتر یادآور داستان‌های رمانتیک تاریخی است. سریال Bridgerton از رمانی به همین نام به نویسندگی جولیا کوین اقتباس شده است.

فیلمنامه‌ی دقیق، طراحی لباس و دکور شاد و رنگارنگ، در کنار لحظات بازگوشانه‌ی داستان تا به اینجای کار طرفداران درام‌های عاشقانه تاریخی را راضی نگه داشته است.

Cobra Kai/ کبرا کای

Cobra Kai auf Netflix: Staffel 3 der Karate Kid-Fortsetzung überzeugt -  Medien - SZ.de

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی محور |‌ مهمترین ها را بشناسید

سریال پر طرفدار یوتیوب Cobra Kai پس از موفقیت در فصل اول، توسط شبکه‌ی نتفلیکس خریداری شد و فصل‌های بعدی با مشارکت Netflix توجه بیشتری به خود جلب کرد. و هم اکنون فصل چهارم آن در حال تولید می‌باشد.

اگر به دنبال سریالی با تم ورزشی هستید، کبرا کای را به شما معرفی می‌کنیم. این سریال در واقع ادامه‌ی روایت بچه‌ی کاراته‌کار است. اما در فضا و داستانی جدید؛ قهرمان جودویی سعی دارد با آموزش‌های خود، جذابیت‌های جودو را به نسل جدید معرفی کند.

The Haunting Of Hill House / تسخیرشدگان خانه‌ی هیل

Spuk in Hill House | Netflix – offizielle Webseite

اگر به دنبال بهترین سریال Netflix در ژانر وحشت هستید؛ بی هیچ تعللی سریال تسخیرشدگان خانه‌ی هیل را ببینید. و اگر به این سریال علاقمند شدید حتما سر وقت فیلم The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگان عمارت بلای) بروید.

هر دو سریال روایت خانواده‌هایی است که برای زندگی به یک خانه یا عمارت قدیمی نقل مکان می‌کنند و در آنجا با داستان‌ها و لحظات وحشتناکی مواجه می‌شوند. تسخیرشدگان خانه‌ی هیل در خلق لحظات وحشت بسیار شگفت‌انگیز عمل کرده، در حالی‌که تسخیرشدگان عمارت بلای تماشاگر را به اوج ترس و هیجان نمی‌رساند، در عوض داستان عاشقانه‌ای را چاشنی فیلم می‌کند.

The Crown / تاج

Roles aren't for keeps on The Crown | Entertainment News,The Indian Express

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول در سال 2021 | مهم ترین ها را بشناسید

سریال تاج در دسته‌ی سریال‌های زندگی‌نامه نتفلیکس جای می‌گیرد. و تا انتهای فصل چهارم توانست مخاطب را همراه کند. ساخت فصل پنج سریال آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآید.

سریال “تاج” زندگی ملکه الیزابت دوم را به تصویر می‌کشد. و سعی دارد نگاه واقع‌گرایانه و صمیمی به زندگی خاندان سلطنتی انگلستان داشته باشد.

Russian Doll / عروسک روسی

Russian Doll': What to Read About the Hit Netflix Series - The New York  Times

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021 | خنده بر هر درد بی درمان دواست!

به گفته‌ی بسیاری از منتقدین Russian Doll بهترین سریال اورجینال Netflix تاکنون است. این سریال یک کمدی تلخ در مورد زندگی و مردن است. حین تماشای Russian Doll در حالی‌که با صدای بلند می‌خندید، لحظه‌ای بعد غم ویرانگری شما را به گریه می‌اندازد.

فصل دوم این سریال به زودی از شبکه‌ی نتفلیکس پخش خواهد شد.

American Crime Story / داستان جنایت آمریکایی

Impeachment: American Crime Story Cast and Characters: Who Plays Who?

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021 | جذابترین ها را بشناسید

سازنده‌گان سریال American Crime Story، داستان‌های جنایی و مشهور آمریکا را دست‌مایه‌ی ساخت فیلم خود قرار داده‌اند. داستان جنایت آمریکایی یک سریال معمولی در ژانر جنایی نیست. بلکه با هوشمندی سعی دارد زوایای پنهان رخدادهای واقعی را کشف کند. و در این کشف تماشاچی را همراه خود ببرد.

تاکنون دو فصل از این سریال منتشر شده، و به زودی فصل سوم آن با موضوع وقایع پس از توفان کاترینا نمایش داده خواهد شد.

The Queen’s Gambit / گامبی وزیر

Get Your “The Queen's Gambit” Style — HAY-HAY

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین فیلم های هفته سی و دوم سال 2021 آمریکا

سریال گامبی وزیر جز بهترین‌های Netflix در زمینه‌ی مینی‌سریال محسوب می‌شود. این سریال 7 قسمتی زندگی بت هارمون قهرمان شطرنج جهان را با تمام موفقیت‌ها و ناکامی‌هایش به تصویر می‌کشد. شاید پیش از دیدن این سریال فکر کنید، تماشای فیلمی راجع به شطرنج هیجانی نخواهد داشت. اما به شما اطمینان می‌دهیم گامبی وزیردر زمره‌ی پرهیجان‌ترین فیلم‌های ورزشی سال‌های اخیر است.

Dark / تاریک

Dark Season 3 trailer out: The final season get you intrigued - Binge Watch  News

سریال Dark بهترین سریال نتفلیکس برای تمرین دادن به ذهن است. اگر حوصله‌ی کمی پیچید‌گی را دارید؛ تماشای سریال Dark را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

داستان این سریال در خط زمانی چندگانه‌ای مدام در حال حرکت است. شما شاهد زندگی کاراکترهای فیلم در زمان حال، چندین گذشته و چندین آینده خواهید بود. حال که هر سه فصل Dark به صورت کامل پخش شده، اگر می‌توانید کل سریال را یک جا ببنید تا وقایع و آدم‌ها را گم نکنید.

Money Heist / سرقت پول

Money Heist Season 5: Netflix Confirms Release Date

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک 2021 | فیلم هایی که نباید تنها ببینید!

سریال Money Heist یا به زبان اسپانیای Casa del Papel (خانه‌ی اسکناس) موفق‌ترین سریال دزد و پلیسی نتفلیکس و جهان است. فیلم‌نامه‌ی این سریال طی دو فصل، به صورت شگفت انگیزی پرده از هوشمندانه‌ترین سرقتی که تا به حال دیده‌اید برمی‌دارد. درست زمانی که خیالتان راحت شد، در فصل سه برگه‌هایی تازه‌ای از یک سرقت جدید را پیش رویتان می‌گذارد.

داستانی که هنوز ادامه دارد و طرفداران سریال منتظر رسیدن فصل جدید آن هستند.

Mindhunter / شکارچی ذهن

Mindhunter Season 1 & 2 Review: This serial killer drama is all about mind  over matter

سریال محبوب شکارچی ذهن اقتباسی خوب از رمانی به همین نام، اثر جان ادوارد داگالاس است. برخی قسمت‌های Mindhunter را دیوید فینچر کارگردانی کرده است.

سریال Mindhunter  راجع به طرح پژوهشی FBI برای شناخت انگیزها و دلایل قتل، توسط قاتلین زنجیره‌ای ‌است، پس می‌توان مطمئن بود شکارچی ذهن سرشار از لحظات تعلیقی‌ست، که نفس‌تان را تنگ خواهد کرد. براساس شایعات ساخت فصل سوم این سریال باز هم توسط فینچر ادامه خواهد یافت. اگر صبر و دقت زیادی در آثار هنری دارید، دیدن آن را به شما توصیه می کنم.

Stranger Things / چیزهای غریب

Stranger Things: The Experience

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

چیزهای غریب بهترین سریال نتفلیکس در ژانر تخیلی، در سال‌های اخیر است. اتفاق‌های اصلی فیلم در یک آزمایشگاه مخفی و خطرناک می‌گذرد. دانشمندانی که به دنبال پیدا کردن راهی برای سفر در زمان و ورود به جهان‌های موازی هستند، ناخواسته مرتکب خطاهایی می‌شوند که نظم جهان را به هم می‌ریزد.

فصل سوم Stranger Things به صورت کامل پخش شده و فصل چهارم آن در حال فیلم‌برداری‌ست.

Breaking Bad / از راه به در شدن

Breaking Bad Videos | Trailers, Recaps, Previews, Behind the Scenes | AMC

بسیاری از منتقدان و تماشگران حرفه‌ای فیلم سریال معتقدند Breaking Bad بهترین سریال Netflix از ابتدا تاکنون است. داستان فیلم بسیار ساده است؛ یک معلم معمولی شیمی از مرگ زودهنگام خود آگاه می‌شود و تصمیم می‌گیرد با تولید موادمخدرِ شیشه، آینده‌ی خانواده‌ی خود را تضمین کند. اما همین سادگی به جذابیت بی‌نظیری تبدیل می‌شود که مخاطب را برای دیدن ادامه سریال پای تلویزیون می‌نشاند.

چطور بهترین سریال‌ های نتفلیکس را  تماشا کنیم؟

برای تماشای مستقیم برنامه‌ها و سریال‌های Netflix باید به سایت این شبکه مراجعه کنید. یا از اپلیکیشن‌های نتفلیکس برای اندورید و IOS استفاده نمائید. در مرحله‌ی بعد باید یک حساب کاربری برای خود تعریف کنید. در این حالت به مدت 30 روز می‌توانید به صورت رایگان برنامه‌های نتفلیکس را تماشا کنید.

نکته‌ی بسیار مهم آنکه برای تماشای آنلاین فیلم و سریال در وب‌سایت Netfilx حتما باید به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشید. و البته اینکه پس از 30 روز باید اشتراک یک‌ماهه‌ی نتفلیکس را خریداری کنید.

اخیرا امکان مشاهده‌ی رایگان قسمت اول سریال‌ها و برخی برنامه‌ها برای کاربران سایت Netflix فراهم شده است.

قیمت اکانت نتفلیکس چقدر است؟

شبکه‌ی پخش آنلاین Netflix مانند هر رسانه‌ی خصوصی دیگری در ازای نمایش تولیدات‌اش مبلغی را تحت عنوان اشتراک از مخاطبان خود دریافت می‌کند. نتفلیکس 3 طرح خرید اشتراک، برای تماشاگران خود در نظر گرفته:

  • طرح پایه: قیمت اکانت پایه‌ی نتفلیکس برای یک ماه برابر با 8.99 دلار می‎باشد. این طرح شامل نمایش HD فیلم‌ها نمی‌شود و البته تنها در یک دستگاه قابل استفاده می‌باشد.
  • طرح استاندارد: خرید اشتراک ماهانه‌ی این طرح 13.99 دلار هزینه دارد. قابلیت نمایش HD و اشتراک در دو دستگاه را دارد.
  • طرح ممتاز: با پرداخت ۱۷.۹۹ دلار به صورت ماهیانه می‌توانید بدون محدودیتی به صورت جمعی و با هر کیفیتی از تماشای برنامه‌ی نتفلیکس لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانید:

 

امیدوارم از مشاهده این مطلب لذت برده باشید،‌ نظرات خود را درباره بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *