تاریخ پخش فیلم فینچ (Finch) مشخص شد

روز گذشته اپل تاریخ پخش فیلم فینچ با بازی تام هنکس را مشخص کرد و اعلام کرد که این فیلم از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. برای دانستن جزئیات، با زنگ تفریح باشید.

این روزها اپل در صنعت سینما و تلویزیون بسیار فعال شده و گویا قصد سرمایه گذاری های عظیمی در این عرصه دارد. اپل سعی دارد با تهیه محتواهای اورجینال و شاخص قدرت رقابتی خود را افزایش دهد که فینچ با بازی تام هنکس می تواند او را تا برنده شدن در اسکار و تبدیل به یک اسطوره شدن پیش ببرد.

تاریخ پخش فیلم فینچ (Finch) مشخص شد

Tom Hanks' Sci-Fi Film Finch Headed to Apple TV+

طبق گفته اپل، این فیلم در 14 آبان امسال پخش خواهد شد. تام هکس این فیلم را در یکی از حراجی ها برنده شد و آن زمان قرار بود فیلم فینچ در اواخر سال میلادی پخش شود و البته قبل‌تر از آن قرار بود یونیورسال فیلم شرکت فیلم‌سازی آمبلین اینترتیمنت با نام قبلی «Bios» را پخش کند؛ اما به نظر می رسد اپل توانسته میدان رقابت را از یونیورسال بدزدد.

داستان این فیلم درباره یک مرد، یک ربات و یک سگ است که به صورت یک خانواده هستند. هنکس نقش فینچ، مهندس رباتیک را بازی می کند که از بازماندگان فاجعه خورشیدی است که دنیا را به ویران‌کننده ای مبدل کرده و به مدت یک دهه در پناهگاهی زیر زمینی ساکن‌ شده است.

او رباتی به نام جف (کلب لندری جونز) می سازد تا مراقب سگش، گودیر، باشد. این سه، به غرب متروک آمریکا سفر می‌کنند تا لذت زنده ماندن را کشف کنند. این سفر با چالش‌ها و طنزهای زیادی همراه است.

این فیلم به کارگردانی میگل ساپوچینک بوده که اپیزود نبرد حرامزادگان سریال تاج و تخت را نیز کارگردانی کرده است. فیلمنامه نویسان این فیلم کریگ لاک و ایور، تهیه کنندگان آن، کوین میشر، جک راپک، ژاکلین لوین و پاول و تهیه کنندگان اجرایی آن نیز رابرت زمکیکیس، اسپوتنیک لاک، اندی برمن و آدام مریمز هستند.

این فیلم، پس از تازی دومین فیلم با بازی تام هنکس است که در اپل تی وی پخش می شود. تازی پر بیننده‌ترین فیلم این شبکه و نامزد اسکار بهترین صدا بوده است. در داستان تازی، هنکس کهنه سرباز نیروی دریایی بود که باید از ۳۷ کشتی محافظت کند که طی جنگ جهانی دوم هزاران سرباز و تجهیزات به وسیله اقیانوس اطلس حمل می کردند. اپل علاوه بر این فیلم نیز امتیاز یک فیلم دیگر به نام کودا را برای پخش در سال جاری میلادی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

امیدوارم از مشاهده این مطلب لذت برده باشید، نظرات خود را با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *