سامسونگ گلکسی A33 اوایل سال 2022 رونمایی می‌شود

سامسونگ گلکسی A33 اوایل سال 2022 رونمایی می‌شود و این مطلب درباره همین موضوع است. در ادامه همراه با سایت زنگ تفریح باشید تا اطلاعاتی در مورد این موبایل به دست آورید.

براساس گزارشات، به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی A33 اوایل سال 2022 رونمایی می‌شود. این موبایل فقط در نسخه فایوجی و بعد از معرفی سری S22 معرفی خواهد شد.

طبق گزارشات اخیر، سامسونگ در حال ساخت چندین مدل موبایل جدید از سری A شامل گلکسی A53، گلکسی A13، گلکسی A73 و گلکسی A33 برای سال ۲۰۲۲ است. گلکسی A33 قرار است جایگزین گلکسی A32 که اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شده است، گردد.

سامسونگ گلکسی A33

تاکنون اطلاعات زیادی از ویژگی‌های گلکسی A33 در اختیار ما نیست. در گذشته، سامسونگ، گلکسی A32 5G را در ماه ژانویه ۲۰۲۱ یا همان دی ۱۳۹۹ و گلکسی A32 4G را در ماه فوریه ۲۰۲۱ یا همان اسفند ۱۳۹۹ معرفی نمود؛ پس احتمالا گلکسی A33 را نیز در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی کند. برعکس گلکسی A32، گلکسی A33 فقط نسخه‌ی فایوجی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت لحظه ای بیت کوین | ارزشمند ترین ارز دیجیتال امروز چه قیمت است؟

سری پرچم‌دار گلکسی S22 نیز به احتمال زیاد در ماه ژانویه یا همان دی و بهمن ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد که بعد از آن‌ها به احتمال زیاد نوبت گلکسی A33 خواهد شد. به هر حال در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از ویژگی‌ها و دیگر نکات مرتبط با A33 منتشر خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A33

برای یادآوری لازم به ذکر است که گلکسی A32 5G دارای صفحه‌نمایشی ۶٫۵ اینچی TFT با رزولوشن +HD، تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۲۰ قدرت، ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، One UI مبتنی بر اندروید ۱۱، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، چهار دوربین پشت ۴۸،۸،۵،۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۱۵ واتی است.

حال چرا این ویژگی‌ها را دوباره مرور کردیم؟ به علت این که A33 یک مدل بالاتر از A32 است که قطعا قابلیت‌هایی بالاتر از آن خواهد داشت و باید تصور کرد که یک مدل بالاتر از این قابلیت‌ها چقدر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید | آپدیت شهریور ۱۴۰۰ / آنر مجیک فولد | چه زمانی ارائه میشود / آیپدهای تیتانیومی اپل | مقاوم ترین محصولات هوشمند جهان! / بهترین ربات های 2021 | از خدمتکار تا حیوان خانگی / بهترین کارت گرافیک های گیمینگ در سال 2021 | با بهترین کیفیت بازی کنید / بهترین مانیتور ها گیمینگ 2021 | با کیفیت بالا بازی کنید! /

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید. امیدوارم از این نوشتار لذت برده باشید. نظرات خود را درباره نوشتار سامسونگ گلکسی A33 اوایل سال 2022 رونمایی می‌شود با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *