تکذیب خبر غیرفعال شدن گوشی های شیائومی | ورق سریع برگشت!

تکذیب خبر غیرفعال شدن گوشی های شیائومی، امروز خبری در شبکه های اجتماعی پیچیده است که میگوید گوشی های شیائومی در ایران قرار است غیر فعال شود اما طی ساعات پیش این خبر از سوی برخی از سایتا ها و اینفلوئنسرهایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند این خبر را کذب اعلام کردند. با زنگ تفریح همراه باشید.

تکذیب خبر غیرفعال شدن گوشی های شیائومی

ورق سریع برگشت!

طی ساعاتی پیش مهدی شجاری یکی از اینفلوئنسرهای معروف اینستاگرام اعلام کرد که با توجه به صحبت هایی که با چند تن از رؤسا و مقامات رده بالا وارد کننده گوشی های شیائومی داشته است، آنها اعلام کردند که به احتمال بسیار بالا ایران جزو کشور هایی نیست که گوشی های شیائومی در آن مسدود و غیرفعال خواهند شد. اما گوشی های شیائومی در کشور های دیگر مانند کوبا و سوریه غیر فعال خواهند شد.

ساعاتی پیش یکی از سایت های معتبر همچین چیزی را اعلام کرد:

بر اساس گزارش XDA-Developers، شیائومی در شرایط استفاده از محصولاتش، رسما اعلام کرده است که خود را به رعایت قوانین کنترل صادرات ایالات متحده آمریکا متعهد می‌داند. هنوز گزارشی مبنی بر اینکه چنین اتفاقی در ایران نیز رخ داده، به دست دیجیاتو نرسیده است اما تعدادی از کاربران سایر کشورهای تحریم شده در انجمن‌های XDA-Developers اعلام کرده‌اند که با مشکل لاک شدن موبایل شیائومی خود روبه‌رو شده‌اند.

اما حال با صحبت ها و خبر های تازه‌ای از سوی سایتا ها و رسانه های معتبر به احتمال بسیار بالا این اشکال برای گوشی های شیائومی داخل ایران رخ نخواهد داد و ایران جزوه کشور های تحریم شده نیست.

 

بیشتر بخوانید:

غیر فعال شدن گوشی های شیائومی | ماجرا از چه قرار است؟ / بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید | آپدیت شهریور ۱۴۰۰ / بهترین ربات های 2021 | از خدمتکار تا حیوان خانگی / بهترین کارت گرافیک های گیمینگ در سال 2021 | با بهترین کیفیت بازی کنید / بهترین مانیتور ها گیمینگ 2021 | با کیفیت بالا بازی کنید! /

 

 

ممنون که ما را تا به اینجای کار همراهی کردید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظرات خود را درباره نوشتار تکذیب خبر غیرفعال شدن گوشی های شیائومی با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

One thought on “تکذیب خبر غیرفعال شدن گوشی های شیائومی | ورق سریع برگشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *