آنر مجیک فولد | چه زمانی ارائه میشود

پس از اینکه آنر از هوآوی جدا شد رشد و پیشرفت بسیاری را از آن شاهد بودیم. اکنون می خواهیم بدانیم که آنر مجیک فولد گوشی تاشو آنر چه زمانی ارائه خواهد شد؟ در ادامه با زنگ تفریح همراه باشید.

از زمانی که آنر از پدر خود، هوآوی جدا شده و راه استقلال در پیش گرفته است، اخبار متنوع و جذابی منتشر کرده و در حال برنامه ریزی و رونمایی های غافلگیر کننده ای است که باید منتظر آن باشیم. حتی اخباری مبنی بر زیر ایجاد زیرمجموعه توسط آنر منتشر شده است.

اما عرضه یک گوشی منعطف، دیگر شایعه جدیدی است که درباره آنر به گوش می‌خورد. به گزارش یکی از افشاگران معتبر نزدیک به کمپانی آنر، چینی‌ها می‌خواهند تا پایان سال جاری میلادی از گوشی منعطف Honor Magic Fold رونمایی کنند.

آنر مجیک فولد

قدرتمندترین پرچمدار کنونی آنر، Magic 3 Pro Plus نام دارد. این دستگاه، دارای مشخصات فوق العاده جذابی از جمله بدنه سرامیکی، تراشه Snapdragon 888 Plus و دوربین اصلی چهارگانه ۶۴+۶۴+۶۴+۵٠ مگا است.

بیشتر بخوانید: ایربادز گیمینگ ریزر Hammerhead رسما رونمایی شد

رودنت (RODENT) یکی از نزدیک ترین افشاگران به آنر و هوآوی اطلاعات نسبتا موثقی از طراحی ظاهری و مشخصات این گوشی منتشر کرده است که با یکدیگر به آنها نگاهی می اندازیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا راجع به Honor Magic Fold اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

آنر مجیک فولد

طبق اطلاعات رودنت، طراحی گوشی تاشوی جدید، مشابه آنر 50 پرو است. احتمالا در قسمت دوربین سلفی شاهد ماژول دوگانه هستیم که به شکل حفره ای بیضوی قرار داده شده است. علت چنین دوربین دوگانه ای آن هم در قسمت سلفی را نمی دانیم و رودنت نیز در این خصوص اظهارنظر نکرده است و به نظر می رسد طراحان آنر به سراغ گوشی های پدر خود یعنی هوآوی رفته اند.

دوربین اصلی این گوشی چهارگانه است و در مورد سنسورهای آن اطلاعات دقیقی در دست نیست. گفته می شود که Honor Magic Fold نمایشگر 6.5 اینچی خارجی و 8 اینچی داخلی دارد و دوربین سلفی آن درون نمایشگر داخلی گوشی به کار رفته است. امیدواریم که در این گوشی پرچمدار شاهد استفاده از تراشه کوالکام معروف یعنی اسنپدراگون 888 پلاس باشیم تا عملکرد سریع تر و گرافیکی قوی تری را در این سری تجربه نمائیم. Honor Magic Fold احتمالا در فصل آخر سال 2021 رونمایی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیپدهای تیتانیومی اپل | مقاوم ترین محصولات هوشمند جهان! / بهترین ربات های 2021 | از خدمتکار تا حیوان خانگی / بهترین کارت گرافیک های گیمینگ در سال 2021 | با بهترین کیفیت بازی کنید / بهترین مانیتور ها گیمینگ 2021 | با کیفیت بالا بازی کنید! / عجیب ترین گجت های دنیا | اما کاربردی و کارآمد / بهترین موس های گیمینگ 2021 | حرفه ای تر بازی کنید / بهترین گجت ها برای دوران کرونا / بهترین ساعت های هوشمند 2021 | راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ / پتنت جدید اوپو | اسکن رگ های دست برای باز کردن قفل گوشی!

 

 

 

ممنون که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید، نظرات خود را درباره آنر مجیک فولد با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *