قیمت لحظه ای بیت کوین | ارزشمند ترین ارز دیجیتال امروز چه قیمت است؟

در جدیدترین مطلب سایت زنگ تفریح به قیمت لحظه ای بیت کوین میپردازیم. بیت کوین درحال حاضر گران ترین و ارزشمند ترین ارز دیجیتال در تمام دنیاست.

قیمت لحظه ای بیت کوین

ارزشمند ترین ارز دیجیتال امروز چه قیمت است؟

درباره بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰۳.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۵۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۴۲,۶۶۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۸,۲۱۵ تومان معادل ۱,۲۰۳,۷۶۵,۰۸۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۲.۳۴ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۱۰% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰(14 April 2021) معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۴.۲۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۸۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی Hotcoin Global با سهم %۷۷.۷۰ از حجم معاملات روزانه است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین و نرخ برابری تومان

 

بیشتر بخوانید:

اعترافات میلاد حاتمی | به همراه واکنش تتلو به اعترافات صاحب استانبول ! / اینترنت رایگان شاد در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت / ویدیو کامل کنسرت شایع | به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید ! / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید | آپدیت شهریور ۱۴۰۰ /

 

 

ممنون که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را درباره نوشتار قیمت لحظه ای بیت کوین با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *