دانلود قسمت 130 عشق مشروط با دوبله فارسی | دانلود رایگان سریال ترکی تو درم را بزن

در نوشتار جدید زنگ تفریح می‌توانید به لینک دانلود قسمت 130 عشق مشروط با دوبله فارسی دسترسی داشته باشید. سریال ترکی تو درم را بزن را کاملا رایگان دانلود نمایید.

ادا و سرکان در راه ابراز علاقه‌شان به یکدیگر سختی‌های زیادی می‌کشند. غرور و نفرت بینشان مانع از ابراز احساس قلبی‌شان می‌شود. اما وقتی هم که ابراز می‌کنند، اتفاق‌های پیش بینی نشده رخ می‌دهد. اما نهایتا ثمره این عشق دختر شیرینی به نام کیراز می‌شود، که سرکان از او بی‌خبر است.

چه بر سر این عشق می‌آید که سرکان از وجود دخترش بی‌خبر است؟ آیا ادا همه قضایا را به او تعریف خواهد کرد؟ در ادامه نوشتار، لینک دانلود قسمت 130 عشق مشروط با دوبله فارسی قرار گرفته است. همراه ما باشید. لینک دانلود قسمت‌های این سریال و دیگر سریال‌ها در کانال تلگرام فیگار موجود است.

دانلود قسمت 130 عشق مشروط با دوبله فارسی

دانلود رایگان سریال ترکی تو درم را بزن

 

دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده , دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده , دانلود قسمت 130 سریال تو درم را بزن با دوبله فارسی , دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت

در مقاله‌های زیر که برای شما لیست شده است، می‌توانید بهترین آثار ترکی، و نقد برخی از فیلم‌ها و سریال‌های ترکی را مشاهده نمایید:

بیشتر بخوانید: ۱۵ فیلم که بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند

خلاصه داستان سریال ترکی عشق مشروط

سریال در رابطه با عشق میان دو جوان ضد هم، به نام سرکان بولات و ادا ییلدیز است. سرکان یک معمار معروف و خبره است. ادا نیز دانشجوی معماری است و آرزوی رفتن به ایتالیا برای ادامه تحصیل را دارد. او بورسیه رفتن به ایتالیا را از طریق شرکت آرت‌لایف، شرکتی که سرکان مدیر آن است، دریافت می‌کند. اما در طی خطایی بورسیه او لغو می‌شود. به همین دلیل ادا از سرکان متنفر می‌شود. هانده ارچل در نقش ادا و کرم بورسین در نقش سرکان بولات ایفای نقش کرده‌اند.

دانلود عشق مشروط قسمت 130 با دوبله فارسی , سریال عشق مشروط با دوبله فارسی

در طی مراسمی این دو با هم آشنا می‌شوند. سرکان بدون اینکه از قضیه خبر داشته باشد، متوجه رفتار غریب و سرد ادا می‌شود. بعد از پی بردن به ماجرا سعی می‌کند این خطا را برطرف کند، اما ادا نمی‌پذیرد. ادا انتظار دارد سرکان خطای خود را قبول کند و به همه اعلام کند. اما سرکان بولات یک فرد جدی و کاری است که هرگز خطا نمی‌کند.

در طول سریال شاهد عاشق شدن این زوج و راه‌هایی که با هم در آن قدم می‌گذارند می‌شویم. رازهای بسیاری برای این دو زوج آشکار می‌شود که در سرنوشت هر دو تاثیر می‌گذارد. در پایان فصل اول، متوجه شدیم که سرکان دچار سرطان شده و ممکن است به زودی فوت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های کمدی 2021 | محبوب ترین ها را بشناسید

فصل دوم اینگونه آغاز می‌شود که بعد از پنج سال، او کاملا خوب شده است. اما مسئله این است که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند. در طرف دیگر، ادا از استانبول خارج شده است و به همراه عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند. اما سرکان از اینکه صاحب دختر شده است خبری ندارد. به طور اتفاقی برای پروژه‌ای سرکان به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا با دخترش و ادا رو در رو می‌شود.

دوبله فارسی عشق مشروط 130 , دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 130 , دانلود قسمت 130 دوبله تو درم را بزن , سریال عشق مشروط

ملو و ادا اصل قضیه را از سرکان مخفی می‌کنند. ادا از آمدن سرکان ناراحت است و در تلاش است که او را برگرداند. اما سرکان متوجه خطاهای گذشته‌اش شده است و می‌خواهد که ادا را راضی کند تا او را ببخشد.

 

لینک دانلود قسمت 130 عشق مشروط با دوبله فارسی

دانلود عشق مشروط قسمت 130 با دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰p

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 130 با کیفیت ۴۸۰p

به زودی …

جهت دانلود قسمت های دیگر سریال عشق مشروط به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.

مشخصات سریال ترکی عشق مشروط

سریال عشق مشروط دوبله شده , دوبله فارسی عشق مشروط , سریال ترکی تو درم را بزن , سریال ترکی تو در خانه ام را بزن , دانلود سریال Sen Cal Kapimi
  • نام سریالسریال ترکی Sen Çal Kapimi , سریال تو در خانه ام را بزن , سریال عشق مشروط با دوبله فارسی
  • ژانررمانتیک کمدی , دانلود عشق مشروط قسمت 130 با دوبله فارسی
  • محصولترکیه ۲۰۲۰ , دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده
  • روز پخشچهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox , دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده
  • کارگردانآلتان دونمز , دانلود قسمت 130 سریال تو درم را بزن با دوبله فارسی
  • نویسندهعایشه اونرکوتلو , دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 130
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

 

بیشتر بخوانید:

 

بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021 | مهم ترین ها را بشناسید / سریال های جم تی وی | زمان پخش، لیست سریال ها و بهترین ها / بهترین سریال های 2021 | مهمترین ها را بشناسید / نقد فیلم The Green Knight‎ (شوالیه سبز 2021) | محکوم به لذت / بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید / بهترین سریال های ژاپنی 2021 | محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین فیلم های زامبی محور |‌ مهمترین ها را بشناسید / بهترین فیلم های اکشن 2021 | جذابترین ها را بشناسید / بهترین فیلم های ترسناک 2021 | فیلم هایی که نباید تنها ببینید! / بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال /

 

 

 

امیدوارم از مشاهده این مطلب لذت کافی را برده باشید، نظرات خود را درباره دانلود قسمت 130 عشق مشروط با دوبله فارسی با زنگ تفرییح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *