بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال

دانلود فیلم از بهترین مراجع وجود همواره یکی از دغدغه های سینما دوستان است. با زنگ تفریح در معرفی بهترین کانال های تلگرام فیلم همراه باشید.

پیشرفت های روز افزون نرم افزار تلگرام سبب شده که روز به روز به محبوبیت این اپلیکیشن در بین شبکه های اجتماعی موبایلی افزوده بشود. اُپن سورس بودن تلگرام و همچنین آپدیت های سریع و امکاناتی که در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد برای کاربران ایرانی به شدت قابل توجه بوده است.

در این میان جمعیت 40 میلیونی کاربران تلگرام در ایران گواه از آن دارد که این پیامرسان نه تنها بسیار محبوب است بلکه بستر بسیار مناسبی برای رونق گرفتن اینگونه فعالیت ها در قالب کانال های تلگرامی است. از جمله کانال هایی که میتوان محتوای آنها را مربوط به سرگرمی دانست، کانال های ارائه فیلم و سریال و موسیقی است. در این گفتار قصد داریم شما را بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم آشنا کنیم.

بهترین کانال های تلگرام فیلم

12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال

 

فیلم بازها همه با آه و افسوس از دوران خوب تاینی موویز یاد میکنند. بهترین، جامع ترین و سریع ترین مرجع دانلود فیلم های بروز دنیا با بهترین زیرنویس و حتی بدون اغراق گاها با دوبله فارسی بهتر از صدا و سیما در آن دوران فقط و فقط تاینی موویز بود. دوران تاینی موویز اما به بدترین شکل ممکن تمام شد.

بیشتر بخوانید: نقد سریال Nine Perfect Strangers | اضطراب، خیانت، ترس، شرم و احساس گناه

بعد از تاینی موویز وبسایت های بسیاری به ارائه فیلم و سریالهای خارجی اقدام کردند اما هیچ یک نتوانستند در سطح تاینی موویز کار کنند. به هر صورت هر چه که بود در حد رفع احتجاجات سینما دوستان بودند.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

اما اوضاع  به همین منوال نماند. مدتی پیش بود که سایت های مطرح دانلود فیلم از دسترس کاربران خارج شدند. بعد از مدتی که برخی از آنها برگشتند هم دیگر لینکهای دانلود فیلم در این سایتها قابل استفاده نبود. بحث در این باره آنقدر بالا گرفت که پای وزیر ارتباطات و حتی نرم افزارهایی چن فیلمیو و نماوا به میان آمد. البته که هم همه متهمین داشتن نقش مستقیم در این ماجرا را انکار کردند.

به هر صورت در همین ایام بود که حداقل برای من و برخی از دوستانم این مسئله که کانال های تلگرامی میتوانند به خودی خود از مراجع مهم دانلود فیلم باشند پیش آمد. بعد از کمی جستجو فهمیدم این من بوده ام که از قافله عقب مانده ام و دانلود فیلم را فقط از سایت های مطرح پیگیری میکنم.

کانال های تلگرامی دانلود فیلم از مدتها پیش وجود داشتند، کاربران زیادی داشتند و با فعالیت منظم به ارائه محتوا میپرداختند. این شد که تصمیم گرفتیم این تجربه را با شما به اشتراک بگذاریم و در این گفتار به معرفی بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم بپردازیم.

کانال سینما فکت CinemaFact

کانال تلگرام دانلود فیلم, کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال, بهترین کانال های تلگرام فیلم

این کانال با داشتن بیش از 82000 نفر ممبر، یکی از فعال‌ترین کانال‌های سینمایی است. برای مطلع شدن از آخرین اخبار سینما و دیدن جدیدترین تریلرها می‌توانید در این کانال عضو شوید. در مورد دانلود فیلم و دانلود سریال نیز، سینما فکت همچنین یک بات دارد که از طریق آن می‌توانید اقدام به دانلود جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های اکران شده کنید. این کانال آرشیو نسبتاً کاملی دارد و کمتر پیش می‌آید درخواستی از بات داشته باشید که موجود نداشته باشد.

آیدی این کانال https://t.me/MyCinemaFact است.

کانال فیلم 2 مووی

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های پیکسار و دیزنی | به همراه چند انیمیشن مطرح دریم ورکس

کانال تلگرامی فیلم 2 مووی که به وبسایتی به همین نام متعلق است به ارائه رایگان بهترین فیلم و سریال های خارجی و به روز دنیا میپردازد. این کانال 161 هزار عضو دارد و روزانه به طور منظم انواع فیلمها و زیرنویس هایشان را در کیفیت های مختلف به کاربران خود ارائه میدهد.

آیدی این چنل https://telegram.me/film2mo است.

کانال لیدی ال LadyL Movies

کانال تلگرام دانلود فیلم, کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال

لیدی ال یک کانال شخصی است که متعلق به شخصی به همین نام است. این خانم همچنین در اینستاگرام فعال است و نقدهای خواندنی و تحلیل‌های جذابی را از فیلم‌ها و سریال‌هایی که تماشا کرده است با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. کانال تلگرام لیدی ال شامل فایل‌های فیلم‌ها و سریال‌هایی است که توسط این ادمین دستچین شده و ارزش تماشا دارند. جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها را با عضو شدن در این کانال می‌توانید داشته باشید. می‌توانید برای دسترسی به محتوای این کانال به لینک https://t.me/ladylmovies رفته و جوین شوید.

کانال فیلم 7

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

کانال فیلم 7 با 116 هزار عضو یکی از به روزترین کانال های تلگرامی فعال در حوزه فیلم و سریال است. این کانال به طور منظم و روزانه فایل فیلم ها، زیرنویس و توضیحاتی مختصر را به کاربران خود ارائه میدهد.

آیدی چنل https://t.me/kanal7aparat است.

کانال فیلم بازان

کانال تلگرام دانلود فیلم, کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال

احتمالاً اگر بیش از 18 سال سن دارید، دوران اوج فیسبوک میان کاربران ایرانی را به خاطر دارید. در آن زمان افراد زیادی نبودند که در زمینه تولید محتوا فعال بودند. یکی از قدیمی‌ترین صفحات سینمایی در فیسبوک، فیلم‌بازان است که با داشتن فعالیت مستمر در آن پلتفرم و بعد از آن تولید محتوای به جا و حرفه‌ای در اینستاگرام که اکنون بیش از یک میلیون نفر فالوور دارد، توانسته هزاران نفر را با خود همراه کند و هر فیلم‌باز و فیلم‌دوستی یک بار گذارش به صفحه فیسبوک یا اینستاگرام فیلم‌بازان افتاده است.

بیشتر بخوانید: 10 سه‌گانه‌ برتر تاریخ سینما

این تیم خوش‌ذوق همچنین در تلگرام نیز کانالی دارند که با عضو شدن در آن می‌توانید به دانلود جدیدترین فیلم ها بپردازید. در پی سنگ‌اندازی‌های اخیر تلگرام برای کانال‌های دانلود فیلم، ادمین‌های این کانال‌ها اقدام به ایجاد یک کانال فرعی کرده‌اند که عمومی است و برای همگان روی وب قابل دسترسی می‌باشد.

در آن کانال اما لینک یک کانال خصوصی وجود دارد که تمام فیلم‌ها و اپیزودها در آن آپلود شده‌اند و یا لینک دانلودشان در قالب یک پست با ممبرها به اشتراک گذاشته شده است. کانال فیلم‌بازان نیز از این قاعده متثنی نیست. با کلیک بر لینک https://t.me/filmbazzan2 به کانال فرعی فیلم‌بازان هدایت می‌شوید که آنجا می‌توانید لینک کانال اصلی را مشاهده کنید.

کانال فیلم و سریال (SERIAL & MOVIES)

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی بزرگسالان

کانال نوپای فیلم و سریال با آیدی SERIAL & MOVIES با حدود هزار عضو یکی از فعالترین و بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم است. این کانال تازه کار در مدت کوتاهی توانسته کاربران ثابت زیادی را به خود جلب کند.

آیدی این چنل https://t.me/movies_serialnew است.

کانال DL Film

کانال تلگرام دانلود فیلم, کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال, بهترین کانال های تلگرام فیلم

کانال سینمایی دی ال فیلم نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود فیلم مورد علاقه شما باشد. در این کانال نیز خود فایل‌ها به صورت مستقیم قرار نگرفته و برای دانلود فیلم یا دانلود سریال مورد نظر باید وارد کانالی شوید که به طور اختصاصی برای هر کدام ساخته شده تا کانال اصلی را از خطر مسدود شدن محافظت کند.

برای عضویت در این کانال کافی است وارد لینک https://t.me/FreeMoviesIran شوید تا به انواع فیلم‌های بروز و فاخر دسترسی داشته باشید که بدون سانسور بوده و در چند کیفیت متعدد موجود هستند.

کانال movies & webseries

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه کره ای | محبوب ترین و بهترین ها را بشناسید

این کانال نیز یکی از کانال های باسابقه در عرصه ارائه فیلم و سریال به کاربران خود میباشد و در این حوزه فعالیت خوبی داشته است. این کانال یا همین آیدی و حدود 16 هزار عضو هم اکنون در تلگرام در دسترس است. برای مشاهده این چنل بر روی https://telegram.me/seriesmovies کلیک کنید.

کانال Anime Channel

کانال تلگرام دانلود فیلم, کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال

خوشبختانه طی این چند سال تعداد کاربران غیر فارسی زبان در تلگرام رو به افزایش گذاشته است. کانال بعدی که می‌خواهیم معرفی کنیم ایرانی نیست. علاقه‌مندان به انیمه می‌توانند با داشتن این کانال تعدادی از زیباترین و جذاب‌ترین سریال‌های انیمه‌ای تولید شده در چند سال اخیر را دانلود کرده و از تماشای این فرمت خاص لذت ببرند. آیدی این کانال https://t.me/AnimeChannelBest می‌باشد که می‌توانید با عضویت در آن به دانلود انیمه مورد نظر بپردازید.

کانال آی مووی (iMovie)

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

بیشتر بخوانید: 10 تا از بهترین فیلم های کریستوفر نولان | فیلم هایی که دیدنشان واجب است

کانال آی مووی یکی از جامع ترین کانال های دانلود فیلم و سریال در تلگرام است. گرچه آنطور که باید و شاید دیده نشده است، اما علاوه بر ارائه فیلم و سریال به پیگیری اخبار مربوط به فیلمها و بازیگران نیز میپردازد. آیدی چنل https://t.me/imoviess_dl است.

کانال The CineMates Movie Hub

کانال تلگرام دانلود فیلم, کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال

این کانال نیز ایرانی نیست. تعدادی از برترین آثار سینمایی و تلویزیونی در این کانال هندی آپلود شده‌اند و می‌توانید با کلیک کردن روی لینک زیر پست فیلم مورد نظرتان، آن را دانلود کنید. قبل از دانلود دقت کنید لینک مربوط به چه کیفیتی است. اکثر فایل‌ها در کیفیت 720 و 1080 موجود هستند. آدرس اینترنتی این کانال https://t.me/Thecinemates1 است.

کانال یک مووی

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

کانال یک مووی با بیش از 14 هزارنفر عضو از دیگر کانال های مطرح در حوزه دانلود فیلم و سریال و پیگیری اخبار فیلم هاست. این کانال نیز به ارائه انواع فیلم و سریال های به روز دنیا در کیفیت های مختلف میپردازد. برای دسترسی به این چنل بر روی https://telegram.me/yekmovies کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

10 فیلم برتر مارتین اسکورسیزی | فیلم هایی که دیدنشان واجب است / بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021 / بهترین سریال های جنایی نتفلیکس | لیست بهترین های نتفلیکس در مورد مافیا و جنایت / ۱۵ فیلم که بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند / بهترین فیلم های هندی 2021 | فهرست بهترین فیلم های بالیوودی / بهترین فیلم های 2022 | فیلم هایی که حتما باید دید / بهترین فیلم های زامبی محور کره ای | 10 تا از برترین ها را بشناسید / بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 / جدید ترین فیلم های دی سی در سال 2021 | رقیب مارول چه میکند / بهترین فیلم های مارول در سال 2021 | مهم ترین ها را بشناسید / بهترین فیلم های کمدی 2021 | خنده بر هر درد بی درمان دواست! / بهترین فیلم های اکشن 2021 | جذابترین ها را بشناسید / بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 / جذاب ترین شخصیت های انیمه ای | قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای /

 

 

 

ممنون که تا انتهای این نوشته ما را همراهی کردید، نظرات خود را درباره بهترین کانال های تلگرام فیلم با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *