بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021 | مهم ترین ها را بشناسید

در این مطلب قرار است بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم، در ادامه با زنگ تفریح همراه باشید تا به بررسی بهترین ها بپردازیم.

امسال منتظر تعداد زیادی خبر از دنیای سینما بودیم که قرار بود امسال منتشر شوند که شدند. اگر عاشق مارول، دی سی و کلا فیلم‌ها و سریال های ابرقهرمانی هستید سال ۲۰۲۱ منتظر شما بوده. امسال فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی زیادی اکران شد پس این مطلب را از دست ندهید.

فیلم و سریال های ابرقهرمانی سال های زیادی است که طرفداران خود را دارد و هرکسی که عاشق اینگونه سبک است هر ساله منتظر می‌نشیند تا فیلم ها و سریال‌هایی با این سبک منتشر شوند. شرکت‌های زیادی هستند که کار تولید این فیلم‌ها را برعهده دارند که دو نمونه از معروف‌ترین‌های این شرکت‌ها دی سی و مارول هستند که هرکدام طرفداران و بینندگان خود را دارند، پس اگر شما طرفدار این سبک از این فیلم‌ها هستید نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱ برای شماست، پس در ادامه با فیگار همراه باشید.

بهترین فیلم‌ ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱

مهم ترین‌ ها و محبوب ترین ها را بشناسید

در فهرست زیر لیستی از بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱ ذکر شده است:

  • فیلم بیوه سیاه (Black Widow)
  • فیلم جوخه انتهار 2 (The Suicide Squad 2)
  • فیلم موربیوس (Morbius)
  • فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر (Justice League Snyder Cut)
  • فیلم جاودانگان (The Eternals)
  • فیلم سامری (Samaritan)
  • فیلم ونوم (Venom: Let There Be Carnage)
  • فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of The Ten)
  • فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)
  • سریال لوکی (Loki)
  • سریال شاهین و سرباز زمستان (The Falcon And The Winter Soldier)
  • سریال واندا ویژن (WandaVision‎)
  • سریال فلش (The Flash)

فیلم (Black Widow) ؛ بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱

بهترین فیلم ها , بهترین سریال ها , بهترین فیلم های 2021 , فیلم های ابر قهرمانی , سریال های ابرقهرمانی , ابرقهرمانی , فیلم های مارول , فیلم های دی سی , سریال های مارول , سریال های دی سی

این فیلم محصول شرکت مارول استدیو در سال ۲۰۲۱ است که  از والت دیزنی منشر شده است. این فیلم بارها تآخیر خورده است و پروژه ساخت این فیلم کنسل شده و جالبه بدانید که ایده تولید این فیلم از سال ۲۰۰۴ کلید خورد و دیوید هیتر که با صدا پیشگی برای شخصیت سالید اسنیک در سریال متال گیر سالید به شهرت و محبوبیت بالایی رسید به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم شناخته شده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های آنجلینا جولی | بیوگرافی کامل

جدیدترین ساخته کیت شورت لند باید سال گذشته اکران می‌شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه یک ساله شد. قصه بیوه سیاه که در سایت فیگار با عنوان نقد فیلم بیوه سیاه بررسی شده است، به اتفاقات بعد از کاپیتان آمریکا سیویل وار می‌پردازد و از لحاظ داستانی و بازه زمانی یک نوع پیش درامد محصوب می‌شود. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف غریبه نیست و کاملا به زیر و بم این شخصیت واقف است. وجود این ستاره محبوب هالیوود در کنار بازیگران دیگری مثل دیوید هاربر، ویلیام برت و ریچل وایس به خودی خود جذاب بنظر میرسد.

فیلم (The Suicide Squad 2)

فیلم های مارول , فیلم های دی سی , سریال های مارول , سریال های دی سی

حالا نوبت هواداران دی سی و هارلی کوئین است. فیلم جوخه انتهار ۲ (The Suicide Squad 2) فیلم بعدی این لیست است. جیمز گان به عنوان کارگردان این فیلم و پیتر سفرن در جایگاه تهیه کننده گفته اند که این فیلم یک ریبوت جنجالی را دارد که صرفا ادامه فیلم قبلی نیست.

بازیگران این فیلم مارگو رابی، ادریس آلبا، جان سینا، یوئل کینامان و… هستند. جدید ترین نسخه از فیلم جوخه انتهار یا دهمین فیلم دنیای دی سی با جیمز‌گان قرار است تغییری در روند داستانی و کارکترها داشته باشد، به عنوان مثال که ددشات که ویل اسمیت نقشش را بر عهده داشت یا جوکر با بازی جنت لتو که جزو بازیگران فیلم قبلی بودند در این سری نیستند. و قرار است افراد جدیدی در این سری مانند جان سینا، باشند. جوخه انتهار تیم بازیگری فوق‌العاده ای دارد که همین امر باعث می‌شود که انتظار برای این فیلم سخت تر شود. این فیلم قرار است ۶ آگوست ۲۰۲۱ در سینما ها و اچ بی او مکس به نمایش درآید.

فیلم (Morbius) ؛ بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱

بهترین فیلم ها , بهترین سریال ها , بهترین فیلم های 2021 , فیلم های ابر قهرمانی , سریال های ابرقهرمانی , ابرقهرمانی , فیلم های مارول

موربیوس خون‌ آشام زنده توسط روی توماس خلق شد و اولین حضورش برمیگردد به سال ۷۰ میلادی و کامیک مرد‌ عنکبوتی شگفت انگیز. دکتر مایکل مارویوس که نقشش را جرت لتو بازی میکند یک بیوشیمیست بود که از بیماری خونی طاقت فرسا رنج میکشده است و بعد از انجام آزمایش خطرناک و مرگبار به وسیله دی ان ای یک خفاش خون‌آشام به خون ‌آشام زنده تبدیل میشود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های راک | ۱۰ تا از بهترین فیلم های او را بشناسید

فیلم جدید دنیل اسپیوزا قرار است با توجه به هوا و فضا وهم‌ آلودش جنبه های ابر قهرمانی را با المان های ژانر ترسناک مخلوط کند که به یک اثر گروتسک و گوتیک تبدیل شود. ۱۹ مارس ۲۰۲۱ روز اکران این فیلم و سونی پیکچرز وضیعه انتشار این فیلم را برعهده دارد. علاوه بر جرد لتو بازیگران دیگری ماننده آدریانا آرجونا، مت اسمیت، جرد هریس و …در این فیلم نقش آفرینی میکنند.

فیلم (Justice League Snyder Cut)

فیلم های دی سی

لیگ عدالت: زک اسنایدر جدی ترین فیلم دی سی با کارگردانی زک اسنایدر است. این فیلم قرار است نسخه شخصی و کامل فیلم قبلی باشد؛ نسخه قبلی این فیلم به دلیل مرگ دختر زک اسنایدر در قسمت اول فیلم این اثر نصفه کاره به دست جاس ویدون کارگردان و آهنگساز آمریکایی افتاد که به نوعی این فیلم هنوز نا تمام و ناقص بود اثری که به یک شکست کامل تبدیل شد و کمپانی برادران وارنر را نا امید کرد.

زک اسنایدر برگشت تا ورق را برگرداند و با استفاده از ستارگان هالیوود و خلق یک جو اکشن و ابرقهرمانی هیجان انگیز و گیرا این سری را به اوج برساند. داستان این فیلم درمورد تشکیل لیگ عدالت و حفاظت از جهان در برابر استپن وولف و ارتش پارا دیمون است و به ماجراهای بعد از ظهور لیگ عدالت اختصاص داده شده، حالا قرار است زن شگفت انگیز و بتمن برای اتحاد و ایجاد لیگ سراغ فلش، سایبورگ و آکوآمن بروند تا بتوانند جلو آنتاگونیسم قصه را بگیرند.

فیلم (The Eternals) ؛ بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱

بهترین فیلم ها , بهترین سریال ها , بهترین فیلم های 2021 , فیلم های ابر قهرمانی , سریال های ابرقهرمانی , ابرقهرمانی , فیلم های مارول

این فیلم جدیدترین اثر کلوئی ژائو است. ژائو چند وقت پیش با کارگردانی فیلم سرزمین آواره‌ها توانست بسیاری از جایزه‌های مختلف را برنده شود و حالا می‌خواهد با تجربه ژانری کاملا متفاوت خودش را محک بزند. جاودانگان نژادی از ابرانسان ها هستند که توسط جک کربی خلق شده اند و جزو کارکت‌های کامیک‌های مارول هستند.

بیشتر بخوانید: 10 تا از بهترین فیلم های کیریستوفر نولان | فیلم هایی که دیدنشان واجب است

داستان فیلم به گروه جاودانگان میپردازد که توسط سلستیال‌ها ساخته شده اند اما این دسته دوم چه کسانی هستند و از کجا آمده اند، سلستیال‌ها توسط جک کربی پا به جهان مارول گزاشتند اما در واقع از نژاد کیهانی باستانند و از توانایی های فرابشری و خداگویی عجیبی برخورد دارند. این گروه که قدمتشان به دوره قبل تر از کهکشان‌ها برمیگردد مسئول پتانسیل بشر برای خلق نژاد‌های مختلف و توانایی‌های ابر انسانی در زمین اند. ارتفاع سلستیال ها را چیزی حدود ۲۰۰۰ پا تخمین زدن و هرکدامشان قادر به استفاده از ماده و انژی در مقیاس بیکران اند. در لیست بازیگران این فیلم اسم‌های مطرحی مثل جما چان، ریچارد مدن، آنجلینا جولی، کیت هرینگتون، هری استایلز و… هستند.

فیلم (Samaritan) ؛ بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱

این فیلم در ۳ جوئن ۲۰۲۱ در ژانر اکشن، درام و فانتزی منتشر خواهد شد و انتظار میرود با بازی سیلوستر استالونه فیلم برداشتی تاریک و مبتنی بر ابرقهرمان ها باشد. داستان این فیلم به داستان آثار ابرقهرمانی که طی سالیان اخیر به موفقیت‌های گسترده‌ای دست پیدا کرده‌ اند، شباهت زیادی ندارد؛ اما در ظاهر می ‌توان این برداشت را از داستان فیلم داشت که اگر به خوبی و زیبایی نمایش داده شود می‌تواند موفقیت چشمگیری در جلب نظر بینندگان داشته باشد. درواقع همین خاص بودن داستان می‌تواند تبدیل به مزیتی برای موفقیت گسترده این اثر شود. سیلوستر استالونه نقش قهرمان را در این فیلم برعهده دارد. فیلم نیکوکاران به دست جولیوس آوری، کارگردان فیلم ارباب (Overlord) ساخته شده است.

فیلم (Venom: Let There Be Carnage)

بهترین فیلم ها , بهترین فیلم های 2021 , فیلم های ابر قهرمانی , ابرقهرمانی , فیلم های مارول

این فیلم در ژانر اکشن، ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی اندی سرکیس در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر خواهر شد. در نظر گرفته شده بود که ونوم شروع کننده یک جهان مشترک جدید باشد. برنامه‌های دنباله آن در طول ساخت فیلم نخست شروع شد. هرلسون برای حضور کوتاه در نقش کسادی در پایان فیلم ونوم با این هدف که برای فیلم دنباله شخصیت شرور شود انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: 10 فیلم برتر مارتین اسکورسیزی | فیلم هایی که دیدنشان واجب است

کار رسمی ساخت این دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شد، و هاردی و هرلسون تأیید کردند که با مارسل به عنوان نویسنده فیلم برگشته اند. این فیلم میشل ویلیامز را که در قسمت ۱ این فیلم نیز بود را در نقش آن ویینگ بازگرداند. نائومی هریس نیز یکی دیگر از بازیگران است که نقش «شریک»، یکی دیگر از شخصیت‌های شرور و عاشق کلیتوس را نقش‌ آفرینی میکند. اندی سرکیس کارگردان این فیلم تایید کرد که فیلم ونوم 2 قطعه‌ ای خارق‌العاده از سینما خواهد بود، اما او زیاد راجع به داستان این فیلم صحبتی نکرد

فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of The Ten)

بهترین فیلم ها , بهترین فیلم های 2021 , فیلم های ابر قهرمانی , ابرقهرمانی , فیلم های مارول

مارول سال ۲۰۲۱ را دست پر آغاز کرد و فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه یکی دیگر از اثر های این شرکت بزرگ است. این فیلم به کارگردانی دستین دنیل کرتون در سپتامبر ۲۰۲۱ در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی منتشر خواهد شد. فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه یکی از اولین آثاری بود که تولید آن تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت و از تابستان امسال تولید آن در استرالیا دوباره از سر گرفته شد و پس از آن ضبط این فیلم به سان فرانسیسکو منتقل شد و حالا تولید آن رسما به تمام شده است علاوه ‌بر این، اخیرا اطلاعات تازه ای از فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه منتشر شده است که براساس آن ریزور فست قرار است شخصیت منفی اصلی این فیلم اکشن ابرقهرمانی باشد و فلورین مانتینو نقش این شخصیت را بر عهده بگیرد. درمورد داستان فیلم هنوز زیاد اطلاعاتی در دست نیست اما گفته شده است که این فیلم که بر اساس کمیک‌های مارول ساخته شده، متمرکز بر شانگ چی خواهد بود که یک استاد کونگ فو است.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

بهترین فیلم ها , بهترین فیلم های 2021 , فیلم های ابر قهرمانی , ابرقهرمانی , فیلم های مارول

کارگردان این قسمت از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی جان واتس است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شود. بیست‌ و هفتمین فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول و یکی از تازه ترین فیلم‌های ابرقهرمانی امریکایی در سال 2021، در واقع دنباله‌ ای بر دو فیلم قبلی یعنی، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019) است. داستان فیلم هنوز درست معلوم نشده است، اما احتمالا اتفاقات آن در سال آخر دبیرستان پیتر پارکر و پس از مرگ دکتر اختاپوس در فیلم مرد عنکبوتی 2 (2004) روایت می‌شود.

در ادامه برای شما چند سریال ابرقهرمانی مهم را معرفی می‌کنم که اگر می‌خواهید لذت دو عالم را ببرید حتما و باید این سریال های ابرقهرمانی را ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021

سریال لوکی (Loki) ؛ بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱

سریال های مارول

این سریال محصول ۹ جوئن ۲۰۲۱ به کارگردانی کیت هرون و بازیگرانی چون تام هیدلستون، وونمی موساکو، تارا استرانگ، سوفیا دی مارتینو و… منتشر شده است. این مجموعه را مایکل والدرون برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته است و بر پایه شخصیتی به همین نام از مارول کامیک ساخته شده‌ است لوکی در دنیای سینمایی مارول ساخته شده‌ است و داستانش با فیلم‌ های این فرنچایز پیوستگی دارد.

این مجموعه پس از وقایع انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ اتفاق می‌افتند که در آن نسخه جایگزین لوکی یک زمان ‌بندی جدید را ایجاد کرده است. کسانی که مرگ لوکی را در انتقام جویان: جنگ ابدیت دیدند، ممکن است کمی در مورد بازگشت او گیج شوند، اما توضیح این مسئله آسان است هنگامی که انتقاجویان در حال انجام سرقت زمانی هستند، لوکی در یکی از تایم لاین ها با استفاده از مکعب تساراکت فرار میکند و دوباره در تاریخ بشریت ظاهر میشود و به یک کاراکتر ناخوشامد اما تاثیر گذار بر تاریخ تبدیل میشود.

سریال شاهین و سرباز زمستان (The Falcon And The Winter Soldier)

سریال های مارول

این سریال در تاریخ ۱۹ مارچ ۲۰۲۱ به کارگردانی کاری اسکاگلند منتشر شد. بازیگران این فیلم سباستین استن، آنتونی مکی، وایت راسل، جورج سنت پیر و… هستند. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول ساخته شده‌ است و داستان آن را با فیلم‌های فرانچایز به اشتراک می‌گذارد و پس از ماجراهای فیلم انتقام جویان: پایان بازی روایت شده است.

بیشتر بخوانید: ۱۵ فیلم که بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند

روایت داستان در این سریال به چند بخش تقسیم می‌شود؛ فالکون، سرباز زمستان و گروهی تروریستی به نام فلگ اسمشرز که به‌ ظاهر نقش ویلن اصلی داستان را دارد. فالکون پس از بازنشسته شدن استیو راجرز از مقام کاپیتان آمریکا، تنها تر از همیشه در حال خدمت کردن به نیروی هوایی ارتش آمریکاست و سرباز زمستان در حال ریکاوری روحی از اقدامات تلخ گذشته‌ی خود است و گروه فلگ اسمشرز نیز که باور دارد دنیا پس از بلیپ (زمانی که نیمی از جمعیت جهان پس از بشکن زدن تانوس به خاکستر تبدیل شد) به جای بهتری تبدیل شده بود، در راه متحد کردن مردم دنیاست. این دسته از مردم عقیده دارند هیچ حد و مرزی بین کشورهای دنیا نباید باشد و هیچ کسی فرقی با بقیه ندارد.

سریال واندا ویژن (WandaVision‎)

سریال های مارول

یک مینی‌ سریال تلویزیونی است که توسط جک شفر برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده ‌است. این سریال بر پایه شخصیت‌های واندا ماکسیموف، اسکارلت ویچ و ویژن، در دنیای سینمایی مارول واقع شده ‌است. این مینی سریال در ژانر درام، معمایی، عاشقانه، کمدی موقعیت و ابرقهرمانی است که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ انتشار یافته است. بعد از اتفاقات انتقام جویان: پایان بازی، واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ) یک زندگی آرام و دلنشین را در شهر وست ویو شروع می‌کند و سعی دارد با کنترل افراد شهر آرامش گرفته شده از خودش را دوباره پس بگیرد؛ و در این میان سازمان سورد متوجه تغییرات شده و تصمیم حمله به این شهر را می‌گیرند.

سریال فلش (The Flash)

سریال های دی سی

یک مجموعهٔ تلویزیونی ابرقهرمانی محصول آمریکا است، که در سال  ۲۰۲۱ در ژانر ابرقهرمانی، اکشن، درام منتشر شده است. بری آلن یک دانشمند پزشک قانونی است که در یک حادثه سهمگین، صاعقه به او برخورد می‌کند. بری پس از 9 ماه به هوش می‌آید و متوجه می‌شود مفهوم زمان برایش به کلی عوض شده و می‌تواند با سرعت‌ بسیار زیادی حرکت کند. ین کاراکتر متعلق به دنیای سینمایی مارول است و در فیلم‌ها و سریال‌های لیگ عدالت حضور دارد. همچنین در فیلم جامعه عدالت حضور دارد که به تازگی اکران شده و آنجا می‌فهمیم قابلیت‌های فلش بسیار فراتر از سریع دویدن است. در سریال فلش، نقش اصلی به عهده گرنت گاستین است.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب همراه با ما بودید، نظرات خود را در مورد بهترین فیلم ها وسریال های ابرقهرمانی ۲۰۲۱ با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *