بهترین انیمه های کمدی 2021 | محبوب ترین ها را بشناسید

در نوشتار بهترین انیمه های کمدی 2021 به معرفی مهم ترین انیمه های کمدی که قرار است با دیدن آن‌ها اوقات خوشی را داشته باشید می‌پردازیم. با زنگ تفریح همراه باشید.

یکی از راههای سرگرم کننده برای از بین بردن استرس تماشای انیمه است، به ویژه انیمه های کمدی که حاوی رفتارهای پوچ شخصیت ها است که همیشه در ساخت آنها موفق می‌شوند تا ما بخندیم.

ما با دیدن انیمه های ترسناک ، انیمه های خون آشامی ، انیمه های سایبرپانک و انیمه های شونن و شونن آی نیازمند استفاده از تمام فضای ذهنی خود جهت هضم مفاهیمی که در آن‌ها به کار گرفته می‌شوند داریم. اگر بخواهیم ساده بگوییم، به انیمه هایی نیاز داریم که باعث میشوند ما بخندیم و فقط بخندیم. در سال 2021 انیمه های کمدی بسیاری ساخته شد و ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا لیست جامعی از بهترین انیمه های کمدی 2021 برای شما تهیه کنیم.

بهترین انیمه های کمدی 2021

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

 

  • انیمه SK8 the Infinity
  • انیمه Heaven’s Design Team
  • انیمه So I’m a Spider, So What?
  • انیمه Horimiya
  • انیمه Shaman King
  • انیمه Mairimashita!
  • انیمه Ijiranaide, Nagatoro-san
  • انیمه How Not to Summon a Demon Lord Ω
  • انیمه Shakunetsu Kabaddi

انیمه SK8 the Infinity

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه های کمدی , انیمه های کمدی , انیمه کمدی , بهترین انیمه های 2021 کمدی ,

وقتی صحبت از اسکیت بورد به میان می آید، رکی کیان فراتر از انتظار فضاسازی خود را جلوی چشمانتان به تصویر می‌کشد. رکی حتی با وجود خطرات ناشی از دوره های غیرقانونی که در آن شرکت میکند، میخواهد رویایی را بدست آورد که بهترین اسکیت سوار تاریخ باشد. با این حال، نبرد برای تحقق این رویا زمانی سخت متوقف میشود که رکی آسیب ببیند و اسکیت برد خود را از دست بدهد. رکی که اکنون در حال بهبود است، با یک اسنوبردر جوان به نام لانگا هاسگاوا ملاقات میکند که علیرغم فقدان استعداد در اسکیت بورد، ممکن است وسیله ای باشد تا رکی بار دیگر به رویای خود نزدیک شود. این دو در حال تبدیل شدن به فراتر از یک جفت دوست هستند و راه آنها به سمت والایی به زودی در SK8 Infinity آغاز میشود!

انیمه های ورزشی بیشتر جدی هستند تا کمدی. اما SK8 the Infinity مشکلی ندارد با کمی فضاسازی کمدی. وقتی سریال روی نبردهای شدید اسکیت بورد تمرکز نمیکند، رکی و لانگا را می‌بینید که با دوستان/مخالفان خود وارد دیالوگ می‌شوند و لحظات خاص کمدی را ایجاد می‌کنند. SK8 Infinity ما را با زمان بندی کمدی فوق العاده ای روبرو می‌کند و یک انیمه کمدی قوی است.

انیمه Heaven’s Design Team

بهترین انیمه های کمدی , انیمه های کمدی , انیمه کمدی , بهترین انیمه های 2021 کمدی

بسیاری احتمالاً خدا و موضوعات مختلف او را به عنوان نهادهای سختگیرانه ای برای تصور قوانین به ذهن میسپارند. اما اگر تیم طراحی بهشت در این انیمه به ما چیزی بیاموزد اوضاع متفاوت می‌شود. ممکن است آنها مجموعه ای از موجودات با فکری خاص و دارای ایده های عجیب غریب خلاق باشند. دنبال کردن یک تیم متمرکز بر حلق حیوانات جدید و زندگی برای خلقت نوین خدا امری ساختارمند و جذابی است که می‌تواند فضاهای متفاوتی را ایجاد کند. تیم طراحی بهشت بر این عقیده است که هر نبوغی نباید شکل کامل خود را بگیرد. این مجموعه کمدی با تعدادی از شخصیت های احمق و برخی از شوخی های به موقع ما را به لبخند و خنده وامیدارد. مانند زمانی که تیم فکر میکند شاهکاری خلق کرده است در صورتی که چیزی جز وحشت برایشان به ارمغان نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: بهتری انیمه های 2021 | جدیدترین ها را بشناسید

انیمه So I’m a Spider, So What?

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

علیرغم تصاویر ترسناک این انیمه همه چیز به نرم ترین شکل ممکن روایت می‌شود. تماشای دختر اصلی ما… عنکبوت… کوموکو با فرم جدید خود کنار می آید که همین کنار آمدن باعث ایجاد فضاهایی بسیار خنده دار است و تظاهراتی که در طول ساختار روایی این انیمه پیش می‌آید به شدت احمقانه و خنده‌دار است. تعداد زیادی عنصر ماجراجویی در So I’m a Spider برای لذت بردن وجود دارد. اما کمدی این انیمه با تماشای یک اژدهای کوچک – که زمانی دختری زیبا بوده – شکل خاص خودش را دارد! بنابراین So I’m a Spider, So What? یک انیمه کمدی عالی برای کسانی است که نیاز به آرامش ذهنی بعد از دیدن انیمه هایی مثل انیمه های ایسکای دارند.

انیمه Horimiya

بهترین انیمه های کمدی , انیمه های کمدی , انیمه کمدی , بهترین انیمه های 2021 کمدی

یک انیمه عاشقانه میتواند بسیار ترسناک باشد و با ترکیبش با انیمه های مدرسه ای حتی ترسناک تر! Horimiya، خوشبختانه، عاشقانه‌ای پر چالش است که آن را کمی خنده دار میکند. هنگامی که ما زوج های مختلف را در حال رقصیدن در دنیای عجیب عشق میبینیم همه چیز دگرگون می‌شود. Horimiya واقعاً ما را غافلگیر می‌کند و با تمرکز زیاد بر روی ژانر عاشقانه و ترکیب بسیاری از حماقت هایی که عاشقانه‌ها را سر زنده نگه می‌دارد کمی جدی تر می‌شود. زوج هایی که نباید عاشق هم شوند، در نهایت عاشق یکدیگر میشوند – مانند شخصیت های اصلی ایزومی میامورا و کیوکو هوری – و مشاهده مصائب آنها به عنوان یک زوج فقط باعث میشود ما از کمدی به وجود آمده لذت ببریم! Horimiya بر عجیب بودن روابط دبیرستانی تمرکز میکند و باید تعجب کنیم که چقدر عاشقانه ها در دنیای واقعی به اندازه موارد Horimiya کمیک هستند…

انیمه Shaman King

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

اگر این انیمه را تماشا کرده اید، حتماً با You Asakura، آشنا هستید. این انیمه به عنوان یک انیمه اقتباسی ارائه شده است که در تابستان 2001 توسط استودیو Xebec پخش شد. در بهار سال 2021، این انیمه دوباره بازسازی می‌شود، اما این بار، Bridge Studio است که روی این انیمه کار میکند. برای کسانی که هرگز شاه شمن را تماشا نکرده اند، ما کمی درباره خط داستان به شما می‌گوییم. داستان این انیمه حول مردی معروف به شمن، در جهان شمن کینگ میچرخد. شمن فردی با توانایی های خارق العاده است، از ارتباط با ارواح تا خدایان. این مسابقات در هر 500 سال یکبار برگزار میشود، جایی که شامیان از سراسر جهان گردهم می آیند و توانایی های خود را نشان میدهند، تا قدرتمندترین شمن شوند. عنوان “شمن کینگ” به برنده این مسابقات اعطا میشود، با این عنوان میتوانید Great Spirit را کنترل کنید و به آنها اجازه دهید جهان را به دلخواه شکل دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

انیمه Mairimashita!

بهترین انیمه های کمدی , انیمه های کمدی , انیمه کمدی , بهترین انیمه های 2021 کمدی

این انیمه اقتباسی از سری مانگای ژاپنی توسط اسامو نیشی است که در مجله shonen manga شروع به فعالیت کرد. داستان انیمه در مورد کودکی به نام ایروما سوزوکی، در واقع با پسر 14 ساله‌ای آغاز می‌شود و توسط والدین بی مسئولیتش به یکی از رهبران شیطان فروخته میشود. با این حال، آن شیطان ایروما را نوه مورد علاقه خود میداند و او را به مدرسه مخصوص شیطان میفرستد، جایی که او به عنوان مدیر مدرسه کار می‌کرد. برای زنده ماندن در آنجا، ایروما با تعدادی از شیاطین منحصر به فرد ملاقات می‌کند و زندگی غیرمعمول را در یک مدرسه دیو آلود سپری می‌کند. فصل 2 تصویری از ایروما را نشان میدهد که دارای یک همزاد با ظاهر وحشتناک است، مانند شیطان در ایروما که شروع به برخاستن میکند.

بیشتر بخوانید: جذاب ترین شخصیت های انیمه ای | قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای

انیمه Ijiranaide, Nagatoro-san

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

Ijiranaide، Nagatoro-san یک انیمیشن اقتباسی از یک سری مانگای وب ژاپنی است که توسط ناناشی نوشته و تصویرسازی شده است، و سریال سازی آن در Magazine Pocket، مجله وب مانگا تحت وب آنلاین برنامه های کاربردی که توسط Kodansha منتشر میشود، آغاز شد. داستان دختری به نام ناگاترو است که 15 ساله بیشتر ندارد. او واقعاً دوست دارد با سنپای خود درگیر شود و وقتی او را اذیت میکند خوشحال می‌شود. هر زمان که دیگران سعی می‌کنند سنپای او را آزار دهند، ناگاترو با آنها بسیار خصمانه رفتار می‌کند. دوستانش او را “هایاکی” می‌نامند که گاهی او را عصبانی و تحریک میکند. و همین اذیت و آزارهای احمقانه این انیمه را به یکی از بهترین انیمه های کمدی 2021 تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شونن | مهم ترین ها‌‌‌ و جدی ترین ها را بشناسید

انیمه How Not to Summon a Demon Lord Ω

بهترین انیمه های کمدی , انیمه های کمدی , انیمه کمدی , بهترین انیمه های 2021 کمدی

این انیمه دومین فصل از مجموعه انیمه های فانتزی کمدی با عنوان How not to Summon a Demon Lord است. این انیمه اقتباسی از رمان موراساکی یوویا و تصویرگری Tsurusaki Takihiro ساخته شده است. این انیمه ماجراهای مردی به نام تاکوما ساکاموتو را دنبال میکند که یک روز ناگهان به دنیایی خاص به نام Cross Reverie احضار میشود. در دنیای جدیدی که شبیه بازی مورد علاقه او است. تاکوما نام خود را بر اساس شخصیت درون بازی “Diablo” می‌گذارد. از همینجا همه چیز شروع می‌شود، ماجراجویی دیابلو پادشاه دیو با رم گالئو و شرا ال گرینوود، 2 نفری که به طور تصادفی برده های دیابلو در این دنیای جدید شدند.

انیمه Shakunetsu Kabaddi

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

Shakunetsu Kabaddi یکی دیگر از انیمه های ورزشی است که به صراحت می‌گوییم، یکی از بهترین انیمه های کمدی است! نکته این است که این ورزش باستانی هند برای اولین بار است که به عنوان یک انیمه معرفی می‌شود. کمدی این انیمه هم از این مساله ناشی میشود که این ورزش برای کسی که برای اولین بار آن را میبیند مضحک به نظر میرسد و با توجه به میزان تأثیر چشمگیری که به طور کلی در انیمه های ورزشی وجود دارد، انیمه شکونتسو کبادی نه تنها برای کمدی، بلکه برای انیمه های ورزشی نیز یک گوهر پنهان است!

 

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که ما را تا اینجای کار همراهی کردید، نظرات خود را راجب بهترین انیمه های کمدی 2021 با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *