آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست | بخاطر اهداف بشر دوستانه و دختران افغانستان

در این مطلب قصد داریم تا به خبر آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست بپردازیم و بگوییم که چرا بعد از این همه مدت این سلبریتی معروف به این اپلیگیشن اضافه شده است. در ادامه با زنگ تفریح همراه باشید.

آنجلینا جولی Angelina Jolie یکی از سرشناس ترین بازیگران زن در هالیوود محسوب می شود که به واسطه استعداد درخشان و نقش های متفاوت خود در سال های فعالیت خود بسیار خوش درخشیده است. او هنرپیشه، کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس و نیکوکار اهل آمریکا است. او چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شده‌است. جولی همچنین چندین بار رکورد بیشترین دستمزد را در میان بازیگران سینمای هالیوود از آن خود کرده‌است. جولی همسر سابق یکی از ستاره های هالیوود نیز بود. آنجلینا جولی و برد پیت زوج دوست داشتنی هالیوود بودند که همیشه در صدر اخبار سینما قرار داشتند. در ادامه علاوه بر معرفی بهترین فیلم های آنجلینا جولی به بیوگرافی و سایر حواشی زندگی او خواهم پرداخت.

بیوگرافی آنجلینا جولی

همسر اول وی جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد؛ همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام پس از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند. آنجلینا جولی به همراه براد پیت افزون بر سه فرزند طبیعی خود، سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.

وی در سال ۲۰۱۶ برای جدا شدن از برد پیت دادخواست داد که این کار دنیای هالیوود را در بهت و ناباوری فرو برد، او دلیل کارش را اعتیاد پیت به الکل و مخدر اعلام کرد و در دادخواست خود تنها خواسته‌اش واگذاری سرپرستی ۶فرزندش بود.

حالا به این موضوع بپردازیم که چرا این بازیگر زن معروف یعنی آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوسته است.

 

تقریبا دو ساعت پیش بود که خبر افزوده شدن آنجلینا جولی به اینستاگرام در شبکه های اجتماعی پخش شد. پیج آنجلینا تنها در دو ساعت توانست که 2.3 میلیون فالوور بگیرد که این آمار با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است. آنجلینا در اینستاگرام خود سه پیج را فالو کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های آنجلینا جولی | بیوگرافی کامل

فالویینگ های آنجلینا جولی در اینستاگرام

چرا که آنجلینا جولی بخاطره اهداف بشر دوستانه و کمک به دختراه افغان این پیج را راه اندازی کرده است طبیعتا پیج هایی را هم که فالو میکند با این اهداف در یک راستا هستند.

آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست

این کار آنجلینا جولی که خیلی پر سر و صدا شده است بخاطره چیست؟ آنجلینا برای انتشار نامه ای که از یک دختر نوجوان افغان دریافت کرده است به اینستاگرام پیوست.

او در این باره نوشته است: این نامه ایست که از طرف یک دختر نوجوان در افغانستان، برایم فرستاده شده است. هم اکنون مردم افغانستان دارند توان خود را برای برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی و بیان آزادانه خودشان را از دست میدهند. پس من به اینستاگرام آمده‌ام تا داستان های آنها و همچنین صدای آن دسته از مردم جهان که برای حقوق اولیه انسانی‌شان مبارزه میکنند را به اشتراک بگذارم…

این بود سخنان آنجلینا جولی در رابطه با پیوست به اینستاگرام و پست کردن نامه دختری افغان.

آیدی پیج اینستاگرام آنجلینا جولی چیست؟

 

آیدی پیج آنجلینا در اینستاگرام angelinajolie است، که یک تیک آبی نیز دارد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

امیدوارم از مشاهده این مطلب لذت کافی را برده باشید نظرات خود را در رابطه با مطلب آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *