نقد فیلم The Last Letter from Your Lover | آخرین نامه از معشوقه شما

در نوشتار نقد فیلم The Last Letter from Your Lover به بررسی این عاشقانه خاص و پر از نامه‌های غریبانه خواهیم پرداخت. با زنگ تفریح همراه ما باشید.

گذشته می‌تواند مست کننده باشد. می‌تواند آدم را داخل خودش بکشد. این توهم را ایجاد کند که اوضاع بهتر بوده است؛ خوشحال تر بودی! یا تجربه های آن موقع غنی تر بوده. همچنین می‌تواند انسان را ناتوان کند. در خاطرات دردناک، دل شکستگی‌ها و ناامیدی ها شما را گیر بیاندازد و در همان فضای غم آلود رهایت کند.

گذشته باعث می‌شودحتی تلاشی هم نکنی تا شادی فرصت دوباره ای در اطرافت پیدا کند. می‌گویند انسان ها از اشتباهات گذشته خود نباید درس بگیرند، یا نمی‌توانند درس بگیرند. در واقع محکومیم به تکرار آن‌ها. ولی می‌شود یاد گرفت که گذشته را چگونه می‌توانیم رها کنیم. یاد بگیریم به جلو برویم، و آن دانسته‌ها را در ذهن خود نگه داریم. و اجازه ندهیم توانایی ما را برای تلاش دوباره و احساس کردن دوباره را از ما بگیرد. در ادامه با ما و فیگار همراه باشید تا به نقد فیلم The Last Letter from Your Lover بپردازیم.

نقد فیلم The Last Letter from Your Lover

آخرین نامه از معشوقه شما

 

نقد فیلم The Last Letter from Your Lover , نقد The Last Letter from Your Lover , فیلم The Last Letter from Your Lover , بررسی فیلم The Last Letter from Your Lover , بررسی The Last Letter from Your Lover , نقد فیلم آخرین نامه از معشوقه شما , بررسی فیلم آخرین نامه از معشوقه شما

جنیفر استرلینگ (شایلین وودلی) زن زیبا، ثروتمند و جوانی است که با یک تاجر موفق ازدواج کرده است. مردی که میتواند تک تک خواسته های شما را برآورده کند، به جز ساده ترین و ارزشمندترین آن‌ها: عشق. به همین دلیل، وقتی به طور اتفاقی روزنامه نگار آنتونی اوهار در زندگی آنها ظاهر میشود، زندگی منطقی جنیفر به هوا می‌رود. دهه شصت است و جنیفر عاشق مردی مطلقه شده است که از محیط محافظه کار او را دور کرده است.

این نقطه شروع آخرین نامه عاشقانه است. شرط دیگری روی سینمای رمانتیک، که کارگردان آن مونتاژ متناوبی را با دو زمان بندی اضافه می‌کند. از آنجایی که الی هاورث (فلیسیتی جونز)، یک روزنامه نگار باهوش است، به طور تصادفی نامه ای مهر و موم شده در دهه شصت کشف می‌کند. نامه ای بین دو عاشق که الی را وادار به تحقیق میکند تا بفهمد چه اتفاقی برای این دو عاشق افتاده است.

یک ساختار پینگ پنگی موقت بین گذشته و حال که به جنیفر کمک میکند تا به حافظه از دست رفته خود دسترسی پیدا کند. در تلاش برای روشن کردن عناصر پنهان یا محدود شده توسط یک جامعه ستمگر، که منحصراً توسط اراده مرد هدایت میشود.

داستان‌های عاشقانه کلاسیک ممکن است این روزها جهان را در برابر گسترش نفرت و جهان تکنولوژیکی که مردم را دور هم جمع کرده است، بیگانه سازد. جوجو مویز چندین مورد از آنها را نوشته است، همه در یک سطح احساسی، و همواره تعداد زیادی از خوانندگان و تماشاگران سینما را خوشحال میکند، و معروف ترین آنها شاید من پیش از تو باشد. نتفلیکس به تازگی اقتباس فیلم The Last Letter Letter را منتشر کرده است و به نظر میرسد که فیلم در زمان مناسبی به سر میبرد تا دوز دیگری از احساسات آنالوگ را برای غلبه بر مدرنیته ای که نمیتواند با قلب کار کند به جهان هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Jungle Cruise (گشت و گذار در جنگل) 2021 | داستان جدیدی نیست!

مهمتر از همه، این یک محصول است که به تبادل حروف میپردازد، و عشق در ساحت نوشتار طنین انداز میشود و به عنوان اثبات ملموس احساساسات است که بر سد زمان غلبه کرده است، یعنی امروز هیچ چیز کلاسیک تر نیست تا احساس ایجاد شده توسط اسنادی که تاریخ را به دست آورده اند. داستانی که بین خانم ها متولد میشود. استرلینگ و روزنامه نگار آنتونی اوهار (یا به سادگی J. و Boot)، که درفضای قدیمی و بسیار ظریف ساخته شده بود، الی و روری جوان را در زمان حال از طریق روابط خاص و رفتار مدرن کنار یکدیگر می‌بینیم، همان عاملی که بیننده را فریب میدهد.

نقد فیلم The Last Letter from Your Lover

بررسی فیلم The Last Letter from Your Lover , بررسی The Last Letter from Your Lover , نقد فیلم آخرین نامه از معشوقه شما , بررسی فیلم آخرین نامه از معشوقه شما

در واقع، این یک طرح کلاسیک و بی زمان در سینما است. زنی که با مردی ازدواج میکند که برای او ارزش قائل نیست، عاشق کسی میشود که حس دگرگونی را به او منتقل می‌کند. فرضیه ای است که در بسیاری از کتاب ها و فیلم ها وجود دارد، اما هنگامی که حداقل درمان کافی وجود داشته باشد، همه چیز دوباره کارساز می‌شود.

فیلم توسط آگوستین فریزل جوان کارگردانی می‌شود و در اینجا موفق میشود ابعاد کافی و لازمی از رمانتیسم دوره ای را بدون توجه به نسل های کنونی، در حالی که فیلم را با یک نوستالژی قدیمی آب نمی‌بندد، تنظیم کند. هر چیزی که فیلم میخواهد لابلای ساختار روایی خود بگوید برای زمان ما قابل اجرا است و همچنین بدون مشکل انجام میشود.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم اتاق فرار 2 (Escape Room 2021) | مسابقات قهرمانان

فیلم به دو داستان موازی میپردازد، یکی در سال 1965 اتفاق می‌افتد و معاصر، جایی که روزنامه نگار نامه هایی را که آنتونی برای معشوق خود ارسال کرده است پیدا میکند. همانند همه فیلم‌های مشابه، یکی از داستانها، با جذابیت بیشتر و حتی تمرکز بیشتر حتی در فیلمنامه، با دیگری همپوشانی دارد. اگرچه داستان امروز جذابیت خاصی دارد، اما فیلم علاقه چندانی به آن ندارد و تقریباً در این نوع از فیلم‌ها، زیبایی و تمرکز اصلی و طولانی بر روی زوج عاشقی است که اخلاق را زیر پا گذاشته اند.

نوستالژی به عنوان محور روایی

نقد فیلم The Last Letter from Your Lover , نقد The Last Letter from Your Lover , فیلم The Last Letter from Your Lover

آخرین نامه از معشوقه شما از دید نوستالژیک به گذشته می‌نگرد. از دلتنگی که می‌تواند حملات اجتماعی را به چالش بکشد، حتی اگر در نهایت بدون رسیدن به ساحل بمیرد. اشتیاق برای آنچه میتواند باشد و نبود. حسی که بر نامه نگاری شدید جنیفر و آنتونی در مواجهه با لحظه ای بودن روابط الی تاکید میشود.

اگرچه یک ابزار روایی صرف است، اما توطئه ای که الی در آن نقش دارد به تشویق شعله داستان J و Boot کمک میکند. از آنجا که هر دو مملو از مشکلات روانی هستند، اما در نهایت موفق میشوند به چیزی متعهد شوند. زنی که ما او را کمی میشناسیم، فراتر از عشق به شغلش و رابطه ناپایدارش با مردان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

آنچه از یک فیلم عاشقانه انتظار می‌رود

احتمالاً، آخرین نامه از معشوقه شما زمینه بیشتری برای درک برخی چیزها ندارد. به عنوان مثال، کارگردان اطلاعات کمی در مورد روابط زناشویی جنیفر به ما میدهد. چگونه به آن وضعیت از خودبیگانگی رسیده است؟ با وجود این، فیلمی است که برای کسانی که با داستانهای عاشقانه ارتباط خاص و عمیقی برقرار می‌کنند جذاب خواهد بود. فیلم با مجموعه ای از شخصیت های “غنی و حساس”، لوکیشن های زیبا و محیطی دقیق، انتظارات را برآورده میکند. خویشتن داری او هنگام توجه به دراماتیک ترین بخشهای تاریخ نیز قابل توجه است. و با استفاده از موسیقی زیبا و متفاوتش همه چیز شکل عاشقانه خود را می‌گیرد.

نتیجه گیری

بررسی فیلم The Last Letter from Your Lover , بررسی The Last Letter from Your Lover , نقد فیلم آخرین نامه از معشوقه شما , بررسی فیلم آخرین نامه از معشوقه شما

به طور خلاصه، آخرین نامه از معشوقه شما انتظارات کسانی را که از داستانهای عاشقانه لذت میبرند، برآورده میکند. صرف نظر از زمان بسیار طولانی فیلم The Last Letter from Your Lover ، که برای رسیدن به پایان کمی کش دار می‌شود. به هر حال، فیلم در رابطه با احساسات جهانی گم شده در عصر تکنولوژی است که روکش جادویی سینما آنها را جاودانه می‌کند.

مشخصات

  • کارگردان: آگوستین فریزل
  • تهیه‌کننده: گراهام برادبنت، چرنین، سیمون اردل و جنیفر ویسی
  • فیلمنامه‌نویس: نیک پین و استا اسپالدینگ بر پایه رمان آخرین نامه از معشوقه شما اثر: جوجو مویز
  • بازیگران: دایانا کنت
  • فیلم‌بردار: جورج استیل
  • تدوین‌گر: ملانی الیور
  • توزیع‌کننده: نتفلیکس و استودیوکانال

 

بیشتر بخوانید:

 

امیدوارم هستیم از مشاهده این مطلب لذت کافی را برده باشید، نظر شما در رابطه با نقد فیلم The Last Letter from Your Lover چیست؟ حتما نظرات خود را با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *