ویدیو کامل کنسرت شایع | به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید !

محمدرضا شایع یکی از خوانندگان عرصه هیپ هاپ و رپ میباشد که در ایران بسیار طرفدار دارد. در ادامه با نوشتار ویدیو کامل کنسرت شایع همراه زنگ تفریح باشید.

شایع تا کنون آهنگ های زیادی را منتشر کرده است. محمدرضا شایع متولد 9 مرداد 1372 در تهران، خواننده است. وی پس از 10 سال فعالیت عکس هایش را منتشر و از چهره اش رونمایی کرد.

دانشجوی انصرافی دانشگاه است، از با اخلاق ترین بچه های رپ ایران میباشد که از نوجوانی بصورت حرفه ای شروع کرده و با کمپانی های مشهور رپ همکاری کرده است. در ادامه با نوشتار ویدیو کامل کنسرت شایع همراه ما بمانید.

ویدیو کامل کنسرت شایع

به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید !

ویدیو کامل کنسرت شایع , ویدیو کنسرت شایع , کنسرت شایع , ویدیو شایع کنسرت

او سال ۱۳۷۲ در محله ی شاه عبدالعظیم استان تهران یا همان شهر ری متولد شده است. در واقع وی در جنوب تهران بدنیا آمد و از 11 سالگی به سمت غرب تهران آمدند، در 14 سالگی با شنیدن یک موسیقی رپ از Mp3 همکلاسی اش عاشق موسیقی رپ شد.

بیشتر بخوانید: تریلر فیلم ماتریکس 4 (The Matrix Resurrections) | نقد و برسی

او مانند یاسر بختیاری، آهنگ های اجتماعی زیادی خوانده است و با خوانندگان مشهور ایرانی از جمله یاسین ترکی همکاری داشته است. از جمله فعالیت های او میتوان به همخوانی در کنار آرتیست هایی همچون حصین، تی دی، نیموش ، کنیس اشاره کرد. در ادامه با نوشتار ویدیو کنسرت شایع همراه ما باشید.

ویدیو کامل کنسرت شایع

بیشتر بخوانید: اعترافات میلاد حاتمی | به همراه واکنش تتلو به اعترافات صاحب استانبول !

محمدرضا شایع در مورد موسیقی و سبک هیپ هاپ می گوید از ابتدا علاقه به خصوصی به خوانندگی در این سبک داشته است به گونه ای که حتی پول تو جیبی هایی که پدرش به او می داده را خرج رفتن به کافی نت میکرده است تا موزیک رپ دانلود کند.

ویدیو کامل کنسرت شایع , ویدیو کنسرت شایع , کنسرت شایع , ویدیو شایع کنسرت

در دوران دبیرستان کم کم شروع به نوشتن کرد اما آنقدر به موسیقی رپ احترام میگذاشت که حاضر نبود خیلی زود وارد عرصه خوانندگی شود، پس تا مدت ها نوشت و نوشت. وی پس از انتشار آهنگ یه روز خوب میاد، خواننده رپ معروف حصین او را تحسین کرد و او را به گروه کاغذ دعوت کرد و همین باعث شد که این گروه هم معروف تر شود.

بیشتر بخوانید: اینترنت رایگان شاد در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت

محمد رضا شایع در حال حاضر مجرد می باشد و هیچ عکس دو نفره ای از او با شخصی به عنوان همسر اش منتشر نشده است. وی میگوید:

ابتدا در دانشگاه میخواستم عکسم رو منتشر کنم اما بعد از انصراف و رفتن به خدمت سربازی و ترس از گرفتار شدن باعث شد دیگر عکسی از خود منتشر نکند.

در سال 98 برای نخستین بار عکسی از خودش را رونمایی کرد و سپس آهنگ این جانب را برای طرفدارانش منتشر کرد که باعث سوپرایز طرفدارانش شد. محمدرضا شایع آلبوم هایی به نام های  کرم، دو به شک و نا قابل و اینجانب را منتشر کرده است. وی در آلبوم ناقابل با رپر های معروفی چون حصین، کنیس و … همکاری داشته است.

مشخصات

  • نام: محمدرضا
  • متولد: 1372 در شهری ری، تهران
  • نام هنری: شایع ؛ ویدیو شایع کنسرت
  • حرفه: رپ کن / رپر
  • سال های فعالیت: نسل دو (از سال 1389)

لینک دانلود کنسرت شایع کامل

لینک دانلود کنسرت شایع کامل با کیفیت 144p

لینک دانلود کنسرت کامل شایع با کیفیت 240p

لینک دانلود ویدیو کنسرت شایع کامل با کیفیت 360p

 

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 8 سریال راز ما دو نفر | دانلود رایگان به همراه زیرنویس فارسی چسبیدهدانلود فصل 6 سریال لوسیفر (Lucifer) | زیرنویس چسبیده فارسی / دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) | برای اندروید و iOS / تکذیب خبر غیرفعال شدن گوشی های شیائومی | ورق سریع برگشت! / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید | آپدیت شهریور ۱۴۰۰ /

 

 

خوشحالم که تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را در رابطه با نوشتار ویدیو کامل کنسرت شایع با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *