دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک | دانلود رایگان با زیرنویس فارسی

برای دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک به صورت رایگان و بدون سانسور به زنگ تفریح خوش آمدید. برای دانلود با زیرنویس فارسی، تا انتهای نوشتار همراه باشید.

به کما می‌روی، به هوش می‌آیی، و دنیا را پر از زامبی پیدا می‌کنی. تصور آن هم وحشتناک است. موضوع سریال واکینگ دد نیز به این صورت آغاز می‌شود. اولین چیزی که به ذهنت می‌آید سلامت خانواده‌ات است. به دنبال آن‌ها می‌روی تا ببینی اوضاع از چه قرار است. این سریال به همین صورت با تلاش برای بقا ادامه پیدا می‌کند. برای دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک تا انتهای این مطلب از زنگ تفریح همراه ما بمانید.

دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک

دانلود رایگان با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک , دانلود رایگان قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک , دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال Walking Dead , دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال ٰواکینگ دد

سریال مردگان متحرک با نام انگلیسی The Walking Dead‎، یک مجموعه تلویزیونی ترسناک پسارستاخیزی آمریکایی است. داستان این سریال بر پایه کتاب کمیک به همین نام نوشته شده است. کمیک مردگان متحرک نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد است. بازیگران بسیاری در این سریال با نقش بازماندگان آخرالزمان زامبی حضور دارند. در نوشتار دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک هم لینک دانلود آن موجود است و هم به بررسی آن پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده

بازماندگان زامبی در تلاش هستند که در زیر تهدید تقریبا مداوم حملات زامبی‌های معروف به نام “واکر” (در میان دیگر نام‌های مستعار) زنده بمانند. با این حال، با فروپاشی تمدن مدرن، این بازماندگان باید با دیگر بازماندگان انسانی، که گروه‌ها و اجتماعاتی را با قوانین و اخلاق خاص خود ایجاد کرده‌اند، مقابله کنند. این تقابل گاهی منجر به درگیری آشکار و خصمانه بین آن‌ها می‌شود.

آنچه در فصل دهم گذشت

دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال The Walking Dead , دانلود قسمت 5 فصل 11 واکینگ دد , دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 , دانلود سریال واکینگ دد قسمت 5 فصل 11 , سریال واکینگ دد قسمت 5 فصل 11 با زیرنویس فارسی

جوامعی را می‌بینیم که شخصیت‌های اصلی در آن‌ها ساکن هستند و The Whisperers فاصله‌شان را حفظ کرده‌اند و هیچ مواجهه‌ای با هم ندارند. این شرایط ادامه دارد تا اینکه یک ماهواره در زمین‌های تحت کنترل آلفا و بتا سقوط کرده و بخش عظیمی به آتش کشیده می‌شود. برای دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید: دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده

از همین رو، خواهان سرزمین‌های بیشتری می‌شوند تا بدین ترتیب صدمه‌های وارد شده را جبران کنند. مطرح شدن چنین درخواستی، باعث به وجود آمدن درگیری‌هایی می‌شود. این درگیری‌ها، نابودی کامل هیلتاپ را در پی دارد.

در همین حین، نیگان موفق می‌شود از زندان فرار کند. پس از ورود به سرزمین‌های The Whisperers، توسط آن‌ها زندانی می‌شود. او به مرور زمان اعتماد آلفا را جلب می‌کند و به عضوی از گروه تبدیل می‌شود. نهایتا مشخص می‌شود پیوستن نیگان به گروه، تحت رهبری آلفا نقشه‌ی کارول بوده است. لینک دانلود سریال واکینگ دد قسمت 5 فصل 11 در انتهای نوشتار موجود است.

سریال The Walking Dead فصل 11 , سریال واکینگ دد , دانلود سریال مردگان متحرک قسمت 5 فصل 11

او به نیگان قول داده بود در صورت نفوذ به گروه مقابل و نهایتا کشتن آلفا، می‌تواند به عضو رسمی جامعه‌ی الکساندریا تبدیل شود، و دیگر در سلول حبس نخواهد بود. نیگان به وعده‌ی خود عمل می‌کند و آلفا را می‌کشد. اما کارول پای حرفش نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان قسمت 60 سریال شعله های آتش دوبله فارسی

پس از کشته شدن آلفا، بتا گله‌ی بزرگی از زامبی‌ها را به سمت الکساندریا هدایت می‌کند. با رسیدن به آنجا متوجه می‌شود ساکنین مدت‌ها قبل رفته بودند. البته او نهایتا موفق می‌شود اعضای الکساندریا را در داخل یک ساختمان پیدا کند. در همین حین، یوجین و ایزکیل سفری را آغاز کرده‌اند تا بتوانند صاحب صدایی که از طریق رادیو با او ارتباط برقرار کرده بودند را بیابند. لینک دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک پس از معرفی عوامل سریال موجود است.

عوامل سریال واکینگ دد

  • سازنده: فرانک دارابونت , دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک
  • برگرفته از: کمیک مردگان متحرک , دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال The Walking Dead
  • ستارگان: اندرو لینکلن، جان برنثال، سارا وین کالیز
  • موسیقی: بر مک‌کرری , دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال ٰواکینگ دد
  • ژانر: ترسناک، وسترن، زامبی محور , دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال Walking Dead
  • محصول: آمریکا , دانلود رایگان قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک
  • تعداد قسمت: ۱۱ فصل، ۱۵۶ قسمت , دانلود قسمت 5 فصل 11 واکینگ دد
  • زبان: انگلیسی , دانلود سریال مردگان متحرک قسمت 5 فصل 11
دانلود فصل 11 سریال واکینگ دد بدون سانسور , دانلود فصل 11 سریال مردگان متحرک بدون سانسور , دانلود زیرنویس فارسی فصل 11 واکینگ دد

لینک دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک با زیرنویس فارسی

دانلود فصل 11 سریال مردگان متحرک بدون سانسور قسمت 5 با کیفیت ۴۸۰p

دانلود رایگان قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک با کیفیت ۷۲۰p 

 

جهت دانلود قسمت های دیگر این سریال و سریال‌های مختلف به کانال تلگرام فیگارمراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده / ترتیب تماشای فیلم های مارول (MCU) | چگونه پازل تماشای مارول را حل کنیم؟ / دانلود قسمت 15 سریال بازی بخت (Baht Oyunu) | دانلود رایگان با زیرنویس چسبیده / بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های 2021 | جدیدترین ها را بشناسید /

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید, نظرات خود را راجب نوشتار دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *