تریلر فیلم ماتریکس 4 (The Matrix Resurrections) | نقد و برسی

تریلر فیلم Matrix 4 بالاخره آمد تا ما را به دنیای ماتریکس برگرداند و با نئو و ترینیتی متحد کند. با نوشتار تریلر فیلم ماتریکس 4 همراه زنگ تفریح بمانید.

برادران وارنر امروز (9 سپتامبر) پس از یک تبلیغ عالی در اوایل این هفته، تریلر را در CinemaCon منتشر کرد. طرفداران سری ماتریکس به نظر اکنون با دیدن تیزر The Matrix Resurrections ( ماتریکس: رستاخیزها) روزی خوبی را شروع کرده باشند. در ادامه به نقد و بررسی تیزر Matrix 4 همراه فیگار باشید.

تریلر فیلم ماتریکس 4

نقد و بررسی

تریلر فیلم ماتریکس 4 , تیزر فیلم ماتریکس 4 , تریلر فیلم Matrix 4 , Matrix 4 تریلر , بررسی تریلر Matrix 4

تریلر فیلم ماتریکس ۴ اولین جزئیات طرح را برای سری ماتریکس، مشتاقانه به ما می‌دهد و به نظر می‌رسد که هر دو کاراکتر اصلی فیلم ینی نئو (کیانو ریوز) و ترینیتی (کری-ان ماس) رویدادهای سه‌گانه ماتریکس را به کل فراموش کرده‌اند.

ماتریکس یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی استرالیایی، به نویسندگی و کارگردانی خواهران واچوفسکی‌ است که اولین آن در سال ۱۹۹۹ روی پرده سینما به نمایش درآمد.

ماتریکس آمیزه‌ای از اکشن، هنرهای رزمی شرقی و دارای یک فیلم‌نامه چندلایه است که یک جامعه پادآرمان‌شهر در آینده دور را به تصویر می‌کشد که در آن درک واقعیت توسط انسان‌ها در دنیایی ساختگی به نام «ماتریکس» رخ می‌دهد که به دست ماشین آلات هوشمند برای غلبه بر جمعیت انسان‌ها شبیه‌سازی شده‌است.

این در حالی است که حرارت و فعالیت‌های الکتریکی بدن انسان‌ها به‌عنوان منبع انرژی برای ماشین آلات محسوب می‌شوند. در این بین یک برنامه‌نویس کامپیوتر به نام نئو، از این حقیقت آگاه شده و همراه با افراد دیگری که خود را از این دنیای رؤیایی رها کرده‌اند دست به شورش علیه این ماشین‌ها می‌زند.

در Matrix 4 ما می‌بینیم که نئو با نام اصلی خود یعنی توماس اندرسون کار می‌کند و به درمانگر خود (با بازی نیل پاتریک هریس) می‌گوید:

رویاهایی دارد که فقط یک رویا نبوده.

توماس در حال مصرف قرص‌های آبی رنگ است. قرص‌هایی که با آن‌ها در ماتریکس ۱ آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: دانلود قسمت 5 فصل 11 سریال مردگان متحرک | دانلود رایگان با زیرنویس فارسی

در فیلم ماتریکس قرص قرمز و قرص آبی یک میم و یک نماد به‌شمار می‌رود. به این صورت که انتخاب «قرص قرمز» موجب می‌شود که حقیقت ناخوشایندی که شما از آن آگاه نیستید برایتان آشکار شود و انتخاب «قرص آبی» باعث می‌شود که برای همیشه در نادانی لذت بخش فعلی بمانید.

تریلر فیلم ماتریکس 4 , تیزر فیلم ماتریکس 4 , تریلر فیلم Matrix 4 , Matrix 4 تریلر , بررسی تریلر Matrix 4

نئو در یک کافی شاپ با ترینیتی برخورد می‌کند، اما نکته عجیب این است که آنها یکدیگر را به یاد نمی‌آورند. خوشبختانه نئو به زودی با شخصیت یحیی عبدالمتین دوم که شبیه یک مورفیوس جوان است ملاقات می‌کند و او به نئو یک قرص قرمز می‌دهد. او به نئو می‌گوید:

زمان پرواز است.

و به نظر می‌رسد او در فیلم اول مانند فیلم مبارزه با مورفئوس (احتمالاً) در دوجو اتفاقات مشابهی را پشت سر گذاشته است. این یک نئو جدید و ارتقا یافته است هرچند که تریلر هیجان انگیز نشان می‌دهد که او نه تنها می‌تواند گلوله ها را متوقف کند بل‌که موشک‌ها را هدایت می‌کند تا مانع اصابت آنها به اهداف شود.

فیشبرن در ژوئن 2021 گفت:

من در فیلم بعدی ماتریکس حضور ندارم و شما باید دلیل آن را از لانا واچوفسکی بپرسید زیرا پاسخی برای آن ندارم.

با این حال در فیلم جدید جادا پینکت اسمیت را در نقش نیوبه می‌بینیم. اعضای جدید بازیگران عبارتند از جاناتان گروف، پریانکا چوپرا یوناس، کریستینا ریچی و جسیکا یو لی هنویک.

ماتریکس ۴ در 22 دسامبر در سینماها اکران می شود. همچنین از همان روز برای تماشا در HBO Max در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. جهت دیدن تریلر این فیلم روی لینک زیر کلیک کنید:

(لینک دانلود تریلر فیلم ماتریکس ۴)

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال See فصل دوم قسمت 3 با زیرنویس چسبیده / دانلود رایگان قسمت 60 سریال شعله های آتش دوبله فارسی / ترتیب تماشای فیلم های مارول (MCU) | چگونه پازل تماشای مارول را حل کنیم؟ / بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید /

 

 

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید. نظرات خود را درباره نوشتار تریلر فیلم ماتریکس 4 (The Matrix Resurrections) با زنگ تفریح درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *