دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده

فصل دوم سریال دیدن یکی از جذاب‌ترین سریال‌های 2021 است که واقعا ارزش دیدن دارد. در ادامه برای دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده همراه زنگ تفریح باشید.

به عنوان یکی از مهمترین موارد فهرست سریال ها و فیلم های علمی تخیلی 2021 که مدت‌هاست انتظارش را می‌کشیم، فصل دوم سریال See از اواخر آگوست امسال بازگشته است. داستان فصل اول آنچنان با ارزش و جذاب بود که مخاطبان مدت‌هاست به دنبال فصل دوم آن بودند‌ه‌اند. داستان این سریال ها در در اوایل قرن ۲۱ روایت می‌شود. جاییکه کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار شده که خود منجر به کاهش جمعیت انسان ها به زیر ۲ میلیون نفر شده است.

بخش عمده‌ای از ساکنین کنونی زمین اگرچه زنده ماندند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده‌اند. این سریال جذاب توسط Apple TV تهیه‌کنندگی و پخش شده است. در این سریال که فیلمنامه آن توسط توسط استیون نایت نگاشته و به‌وسیله فرانسیس لارنس کارگردانی شده‌ است، جیسون موموا دوست‌داشتی نقش اصلی را عهده‌دار است.

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده

در مورد داستان سریال بالاتر نیز گفتیم که بخش عمده از سیاره در آینده کور شده‌اند. این کوری بصورت مورثی است. حالا پس گذشت چند قرن پس از این رویداد انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند. کمی‌ تا قسمتی می‌توان این سریال‌ را از این نظر ویران‌شهرگونه دانست. این جامعه قبلیه‌ای نو تلاش می‌کند تا بقا خود را حفظ کند و راه‌هایی برای زنده‌ماندن و شکار پیدا کند. فراموش نکنیم که همه اینها در حالی است که نابینا هستند.  حالا در این میان همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، فرزندان دوقلویی به دنیا می‌آورد که از توانایی دیدن برخوردارند.

سریال see فصل دوم قسمت اول بدون سانسور / دانلود فصل دوم سریال see زیرنویس چسبیده / دانلود سریال دیدن فصل دوم قسمت 1 با زیرنویس چسبیده

به نظر می‌رسد داستان سریال See بر اساس رمان «سرزمین نابینایان» (The Country of the Blind) که هربرت جورج ولز در سال 1904 به رشته تحریر درآورده، نوشته شده است. نویسنده در این رمان تلاش موفقی کرده تا ماجرای دهکده‌ای دورافتاده در میان کوه‌ها را روایت کند که مردم در آنجا آن سالهاست با دنیای خارج از روستا رابطه‌ای ندارند. با گذشت زمان‌ها مردم این دهکده بینایی خود را از دست داده‌اند و نسل جدید آنها چیزی از بینایی نمی‌دانند. با این همه تا به اکنون نویسندگان این سریال اشاره‌ای به این رمان نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ترتیب تماشای فیلم های مارول (MCU) | چگونه پازل تماشای مارول را حل کنیم؟

در فصل نخست چه گذشت؟

نزدیک به پایان فصل ابتدایی سریال، کوفون و هانیوا از بابا واس جداشده و رهسپار خانه عجیب جرلامارل می‌‌شوند. آن‌ ها عزادار مرگ ماگرا هستند؛ اما در ادامه مشخص می‌‌شود که نه‌ تنها ماگرا زنده و سالم است، بلکه به‌ عنوان خواهر ملکه کین، وارث تخت حکومت نیز محسوب می‌‌شود. اتفاقات فصل دوم سریال See در 600 سال آینده جریان دارد، جایی که در یک فاجعه آخرالزمانی و با شیوع بیماری مرگباری، بسیاری انسان‌ها کشته شده و آن ها که زنده مانده‌اند بینایی خود را از دست داده‌اند.

دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2

بهترین اپیزودهای فصل اول کدام بودند؟

  • رتبه اول: ‌قسمت سوم : خون تازه / امتیاز : 8/9 از 10 / دوقلوها سعی می‌کنند تا راز را از مادرشان مخفی کنند.
  • رتبه دوم: قسمت اول : شعله‌ی خدا / امتیاز : 8/3 از 10 / سفر بازماندگان حمله‌ی ارتش جادوگریابان به روستای آلکنی ، آغاز می‌شود.
  • رتبه سوم: ‌قسمت هشتم : خانه روشن‌فکری / امتیاز : 8/3 از 10 / بالاخره دوقلوها «جرلامارل» را پیدا می‌کنند و حقیقت را کشف می‌کنند.

دانلود فصل دوم سریال see قسمت اول با زیرنویس چسبیده

  • نام سریال: دیدن 2 (See season 2)
  • ژانر: اکشن، درام، علمی تخیلی
  • محصول: 2021 آمریکا
  • بازیگران: Jason Momoa, Sylvia Hoeks, Hera Hilmar

لینک دانلود سریال دیدن فصل 2 قسمت 2 از تلگرام

 

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا | دانلود رایگان عشق ۱۰۱ با زیرنویس فارسی / دانلود فصل پنجم Money heist | دوبله و زیرنویس فارسی / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / بهترین فیلم های استیون اسپیلبرگ | 17 تا از بهترین آثار این کارگردان بزرگ / بهترین فیلم های رابرت دنیرو | 16 تا از بهترین آثار این هنرپیشه / بهترین فیلم های نیکول کیدمن | 14 تا از مهمترین ها را بشناسید / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال

 

 

ممنون که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، نظرات خود را در خصوص نوشتار دانلود سریال See فصل دوم قسمت 2 با زیرنویس چسبیده با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *