بهترین گوشی های شیائومی 2021

در این مطلب قرار است بهترین گوشی های شیائومی 2021 را به شما معرفی کنیم، پس تا پایان این مطلب همراه با زنگ تفریح باشید.

گوشی‌های شیائومی به طور مداوم معرفی و عرضه می‌شوند؛ این شرکت چینی یکی از فعال‌ترین برندهای دنیای موبایل است که نسخه‌های متعددی را در خطوط تولید Mi ،Redmi ،Poco و Black Shark را به بازار عرضه می‌کند. بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ در هر بازه‌های قیمتی چه مدل‌هایی هستند؛ در صورتی که به دنبال خرید یک گوشی از این تولید کننده هستید گزینه‌های بسیار خوبی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱

بهترین گوشی شیائومی سال ۲۰۲۱ با قیمت‌ باورنکردنی و براساس استاندارد راهی بازار می‌شود، این تولید کننده چینی اکنون گوشی‌هایی را در بسیاری از بازارهای غربی به فروش می‌رساند و دستیابی به محصولات شیائومی را برای مشتریان آسان می‌کند. این برنداز انواع مدل‌های ارزان قیمت صد دلاری گرفته تا بیشتر را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به معرفی بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ میپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین لپتاپ های گیمینگ 2021 | از بازی کردن لذت ببرید

Xiaomi Mi 11

Mi 11 را می‌توان بهترین گوشی شیائومی سال ۲۰۲۱ دانست؛ زیرا حالت‌های جدید دوربین، فناوری‌های نوین صفحه نمایش و طراحی دوربین‌های عقب را با برچسب قیمت برتر به نمایش می‌گذارد. این گوشی حالت عکاسی ماکرو بی‌نظیری را در کنار نمایشگر عالی با وضوح و نرخ تازه‌سازی بالا و قدرت فوق‌العاده پردازنده ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2021 | راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ

این نسخه به عنوان بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ قیمت بالایی دارد که همین امر ممکنست برخی افراد را از خرید آن منصرف کند؛ اگر قیمت برای شما در اولویت نیست و به دنبال یک موبایل عالی از این برند هستید، این موبایل اولین پیشنهاد ما به شماست.

Xiaomi Poco X3 NFC

Poco X3 NFC را می‌توان بهترین گوشی های رده میانی شیائومی در نظر گرفت؛ زیرا مشخصات منحصر به فردی با توجه به قیمتش دارد. این گوشی قدرت پردازش بسیار خوبی دارد، طول عمر باتری طولانی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از دیگر ویژگی‌های چشمگیر آن به شمار می‌روند که همگی در قبال برچسب قیمتی کمی ارائه می‌شوند. با خرید این موبایل برای آنچه که هزینه کرده‌اید، قابلیت‌های بسیار عالی را دریافت خواهید کرد.

بهترین گوشی شیائومی 2021 قیمت

این گوشی پر‌طرفدار اندازه بزرگی دارد و ترکیب سنسورهای دوربین برای یک نسخه اقتصادی بسیار قابل‌توجه بوده که همین امر باعث قرار گرفتن آن در این فهرست شده است.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro

Redmi Note 10 Pro یکی دیگر از برترین گوشی‌های شیائومی به شمار می‌رود که بسیار خوش قیمت و خوش ساخت است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک صفحه نمایش بزرگ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و یک باتری بزرگ ۵۰۲۰ میلی‌آمپری است که آن را در بین همتایانش یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد.

بهترین مدل گوشی شیائومی 2021

بیشتر بخوانید: پتنت جدید اوپو | اسکن رگ های دست برای باز کردن قفل گوشی!

این گوشی از شبکه اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند و اگر این قابلیت چندان به کارتان نمی‌آید بهترین گزینه اقتصادی برند شیائومی پیش روی شما قرار دارد.

Xiaomi Mi 10T Pro

با اینکه گوشی Mi10TPro در اواخر سال ۲۰۲۰ به این خانواده بزرگ اضافه شد یکی از بهترین گوشی های شیائومی سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. این گل سرسبد با قیمت بسیار عالی ارائه می‌شود و از دوربین، نرم افزار و توان پردازشی بسیار خوبی بهره می‌برد، البته این شرکت در طراحی و نمایشگر نسبت به مدل‌های بهتر کمی متعادل‌تر عمل کرده تا بتواند قیمت اقتصادی آن را حفظ کند.

بهترین گوشی شیائومی در سال 2021

اسکنر اثرانگشت تعبیه شده در لبه‌ی کناری، نمایشگر ۱۴۴ گیگاهرتزی و یک دوربین بزرگ از دیگر امکانات برجسته این موبایل هستند که بر محبوبیت آن می‌افزایند.

Xiaomi Poco F3

زیر برند پوکو در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بهره وری خود را افزایش داده و Poco F3 به عنوان بهترین مدل گوشی شیائومی ۲۰۲۱ از برخی لحاظ تلقی می‌شود. این گوشی با بهره گیری از یک نمایشگر عالی و عملکرد کارآمد بهترین انتخاب برای پخش ویدیو، اجرای بازی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعیست.

بهترین گوشی شیائومی سال 2021

بیشتر بخوانید: ایربادز گیمینگ ریزر Hammerhead رسما رونمایی شد

به عنوان یک گوشی اقتصادی دوربین آن در سطح متوسط بوده و از شارژ بی‌سیم برخوردار نیست، اما ویژگی‌های قابل‌توجه دیگر باعث می‌شود که در زمره‌ی گوشی‌های پر‌طرفدار و یکی از بهترین شیائومی ۲۰۲۱ قرار بگیرد.

Xiaomi Mi Note 10

MiNote10 برای مدت‌های طولانی در‌صدر بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۰ قرار داشت و در حال حاضر هم برای خود جایگاهی در دسته‌ی بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۱ دارد و با اینکه دیگر تولید نمی‌شود ولی در بازار موجودست. این گوشی از نمایشگر خمیده، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵,۲۶۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران استقبال خوبی از آن داشته باشند و در فهرست محبوب‌ترین‌های سال جاری قرار بگیرد.

بهترین گوشی های شیائومی سال 2021

Xiaomi Mi 11 Ultra

Mi11Ultra را می‌توان در فهرست بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۱ قرار داد؛ زیرا این گوشی به طرز باورنکردنی سریع شارژ می‌شود، از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند، دوربین‌ها عالی هستند و صفحه نمایش شگفت انگیز به نظر می‌رسد.

بهترین گوشی شیائومی2021

البته ناگفته نماند که گرچه دوربین فوق‌العاده‌ای دارد؛ اما ماژول دوربین در این گوشی نسبتاً بزرگ بوده که برای برخی ممکن است خوشایند نباشد. همچنین توجه داشته باشید که ممکن است در زمان اجرای برخی از عملکردها کمی داغ شود.

Xiaomi Black Shark 3

اگر بخواهیم بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ برای گیم را معرفی کنیم، پیشنهاد ما Black Shark 3 خواهد بود که نسل سوم مدل‌های متمرکز بر بازی این برند محسوب می‌شود. البته باید خاطر نشان شود که نسل بعدی این گوشی در سال ۲۰۲۱ عرضه شده، اما فروش این نسخه بیشتر از مدل جدید بوده است.

بهترین گوشی شیائومی 2021

بیشتر بخوانید: جدید ترین گجت های 2021 | کاربردی ترین ها را بشناسید

این گوشی دارای مشخصات پیشرفته بسیاری مانند تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، اتصال ۵G، باتری بزرگ و صفحه نمایش با نرخ‌تازه‌سازی ۹۰ هرتز است، اما قیمت آن از بسیاری رقبای مشابه‌اش کمترست. بعلاوه این گوشی از یک دوربین عالی نیز برخوردارست که تا حدی تعجب‌آور است.

مطمئناً، این گوشی برای همه مناسب نیست و اگر شما علاقه مند به بازی‌های موبایل نیستید، ما آن را برای شما توصیه نمی‌کنیم زیرا طراحی آن به صورتی نیست که برای همه سلیقه‌ها مناسب باشد، اما اگر علاقه‌مند به اجرای بازی PUBG ،Fornite و Call of Duty هستید، قطعاً باید آن را در نظر بگیرید.

این لیست بیشتر به دلیل میزان بالای فروش این محصولات تا به امروز بوده است. شما از کدام یک از این مدل‌ها استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در مورد بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ چیست؟ نظرات خود را با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

 

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید، نظرات خود را راجب بهترین گوشی های شیائومی 2021 در زنگ تفریح به اشتراک بگذاریدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *