سامسونگ گلکسی بادز 2 رسماً رونمایی شد

در مراسم دیروز و در کنار معرفی جدیدترین سری گوشی های تاشو، شرکت کره ای رسما از سامسونگ گلکسی بادز 2 نیز رونمایی به عمل آورد.

دنیای گوشی های هوشمند، دنیای عجیبی است و امروزه در فضای رقابتی موجود بین برندهای معتبر، همه تلاش می کنند تا بتوانند جایگاه خود را حفظ نمایند.

درست همین دیروز مراسم آنپکد سامسونگ بود و اگر طرفدار این برند باشید باید راجع به این مراسم اخباری شنیده باشید. در این رویداد علاوه بر گوشی های تاشو و اسمارت واچ سامسونگ شاهد عرضه ایربادز جدیدی از سوی سامسونگ بودیم.

سامسونگ گلکسی بادز 2

Galaxy buds 2 تجربه صوتی جدیدی را برای طرفدارانش به ارمغان آورده که قابلیت نویز کنسلینگ فعال یکی از ویژگی های آن است. این ایربادز به عنوان یک محصول میان رده به زودی روانه بازار می شود. گلکسی بادز ۲ از همان زبان طراحی آشنای گلکسی بادز اوریجینال بهره می‌برد. سَری‌های سیلیکونی که روی آن قرار گرفته باعث می‌شود کاربران حس بهتری هنگام گوش دادن به محتوای صوتی داشته باشند و از بابت اینکه ایربادز از گوششان خارج شود هم نگرانی وجود نخواهد داشت.

در واقع گلکسی بادز 2 آمده تا جایگزین مقرون به صرفه تری برای Galaxy buds plus شود و تقریبا برخی از ویژگی های آن را با قیمت ارزان تری در اختیار کاربران قرار دهد. پیش سفارشات این محصول از دیروز 20 مرداد در رنگ بندی های تیره، سفید، بنفش و سبز شروع شده و قرار است از 5 شهریورماه به دست کاربران برسد.

سامسونگ گلکسی بادز 2 رسماً رونمایی شد

سامسونگ گفته گلکسی بادز 2 کوچکترین و سبک ترین ایربادزی است که تاکنون ساخته است. علاوه بر ویژگی لفو فعال نویز در محیط، این هدست بی سیم از ووفر 11 میلی متری و توییتر 6.5 میلی متری و نیز گواهی IPX7 برخوردار است. همچنین این ایربادز مجهز به چیپ بلوتوث 5.2 است که آن را از نسخه های قدیمی اش متمایز می کند. به طور کلی می توان 20 ساعت با این ایربادز کار کرد که نت های واضح، بلند و باس عمیق را ارائه می دهد. البته قابل ذکر است که با خاموش کردن ANC می توان تا 29 ساعت از آن استفاده کرد.

در میان ایربادزهای سامسونگ، می توان گفت که گلکسی بادز 2 با موفقیت بهتری رو به رو شده و می تواند گزینه ای ارزان قیمت با قابلیت های بیشتر باشد. مقاومت در برابر نفوذ آب، کیفیت بهتر صدای خروجی و پشتیبانی از ارتباطات مدرن تر از ویژگی های این محصول جانبی سامسونگ است. یکی از ویژگی های جذابی که به آن اشاره شد حالت شفاف آن است که به لطف آن می توانید صدای محیط پیرامون خود را بشنوید. فرض کنید در خیابان مشغول پیاده روی هستید و در عین حال موسیقی دلخواهتان را نیز گوش می دهید؛ حال می توانید با فعال کردن این حالت صدای اتومبیل های اطرافتان را بشنوید تا دچار مشکل نشوید.

یکی از مزایای این ایربادز نسبت به نمونه های قبلی اش، قیمت مناسب آن است که توجه کاربرانش را جلب کرده. قیمت این محصول در حال حاضر 149.99 دلار است که به ریال چیزی حدود 39634000 ریال برایتان آب می خورد.

 

 

 

خوشحالم که تا انتهای این مطلب همراه با من بودید, نظرات خود را راجب گلکسی بادز‌۲ با زنگ تفریح در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *