سامسونگ گلکسی واچ 4 رسما رونمایی شد

در مراسم پربار گلکسی آنپکد دیروز، و در کنار جدیدترین سری گوشی های تاشو، سامسونگ گلکسی واچ 4 نیز رسماً رونمایی شد. برای جزئیات بیشتر با زنگ تفریح باشید.

پس از رونمایی از گوشی های تاشو در مراسم آنپکد 20 مرداد که دیروز برگزار شد و نیز معرفی ایربادز 2، شاهد رونمایی از گلکسی واچ 4 بودیم. که از سیستم عامل جدید Wearos 3 بهره مند است. با Wearos پوسته سفارشی سامسونگ از نظر بصری بسیار شبیه به اندروید است اما ویژگی هایی مانند نصب خودکار برنامه، همگام سازی لطفا مزاحم نشوید و زنگ هشدارها از طریق سیستم عامل گوگل بدست می آید.

سامسونگ گلکسی واچ 4

از دیگر نکات برجسته Wearos که سامسونگ به آن اشاره می کند، برنامه هایی مانند Maps ،spotify و calm است. در مورد برنامه هایی که خود سامسونگ به صورت از پیش نصب شده دارد می توان به Bixby, samsung pay و smartthing اشاره کرد.

طراحی گلکسی واچ 4 با ساعت های هوشمند قبلی تفاوت چندانی ندارد و قاب چرخشی آن به عنوان ناوبری فیزیکی برای تکمیل صفحه لمسی عمل می کند و دکمه های کنار ساعت برای کارهایی مانند روشن کردن صفحه، بازگشت به عقب و عملکرد میانبر برنامه ها در دسترس اند.

سنسور سلامتی جدید BioActive که شامل سنسورهای ضربان قلب نوری، قلب الکتریکی و تجزیه و تحلیل امپدانس می باشد، تعبیه شده تا فضا را ذخیره نماید. این فناوری به کاربر اجازه می دهد مواردی مانند ضربان قلب و نوار قلب خود را چک کند و نیز فشار خون خود را هم اندازه بگیرد. جالب تر آنکه با افزودن ویژگی جدید «ترکیب بدن» می توان توده عضلانی اسکلتی، میزان متابولیسم، درصد آب و چربی بدن را در سنین بالای 20 ثبت کند.

سامسونگ گلکسی واچ 4 رسما رونمایی شد

گلکسی واچ 4 به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2021 با تراشه جدید 5 نانومتری Exynos w920 به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. سامسونگ می گوید قدرت پردازش این اسمارت واچ تا 20 درصد سریع تر شده و قدرت گرافیکی اش 10 برابر قوی تر گشته است. حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز نیاز کاربران را باید برآورده کند.

با یک بار شارژ این اسمارت واچ می توان تا حداکثر 40 ساعت استفاده عمومی را انتظار داشت. همچنین با 30 دقیقه شارژ کردن آن، 10 ساعت فعالیت مفید را در کارنامه خود دارد. قیمت گلکسی واچ 4 در ورژن 40 میلی متری آن، 249 دلار است که در رنگ های مشکی، صورتی، طلایی و نقره ای در دسترس است و نمونه 44 میلی متری آن با قیمت 299 دلار در رنگ بندی مشکی، نقره ای و سبز خواهد بود.

پیش فروش این محصول از دیروز آغاز شده و می توانید همین حالا نسبت به پیش سفارش اقدام کنید اما فروش رسمی این محصول از 5 شهریورماه خواهد بود. همچنین سامسونگ برای برای پیش خرید هر یک از این اسمارت واچ ها 50 دلار اعتبار اعطا خواهد کرد.

 

 

 

ممنون که تا انتهای این مطلب را مشاهده کردید, نظرات خود را راجل این ساعت در زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *