پتنت جدید اوپو | اسکن رگ های دست برای باز کردن قفل گوشی!

شرکت اوپو پیشگام در فناوری های پوشیدنی است. همین دیروز پتنت جدید اوپو که از اسکن رگ های دست برای باز کردن قفل گوشی استفاده می کند رونمایی شد. در ادامه با زنگ تفریح همراه باشید.

امروزه اختراعات جدیدی پیرامون دنیای تکنولوژی انجام می شود و درخصوص گوشی های هوشمند این مورد به حد اعلای خود می رسد. اختراع جدید اوپو در حوزه گوشی های هوشمند این بار جذاب تر از همیشه است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اوپو یک شرکت تولید کننده وسایل الکترونیکی در چین است که معمولا گجت های جذابی می سازد و این بار از پتنت باز شدن قفل گوشی با اسکن رگ های دست به میدان آمده است. فناوری جدید اوپو روش بازکردن قفل وریدی را شرح می دهد.

اسکن رگ های دست برای باز کردن قفل گوشی

اقدام برای ثبت این اختراع از سال 2019 شروع شده بود اما اطلاعات آن اخیرا منتشر شده است. طبق توضیحاتی که اوپو داده، این پتنت یک سیستم بیومتریک شبیه به سیستم تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت است اما این بار با اسکن رگ های دست کار می کند.

این فناوری شبیه فناوری به کار رفته در Hand ID ال جی است که برای باز کردن قفل ها از ضخامت رگ های کاربران استفاده می کرد. گرچه جزئیات دقیق این پتنت هنوز منتشر نشده اما احتمال می رود سیستم اشاره شده در این اختراع بتواند در محصولات مختلف اوپو کاربرد داشته باشد.

پتنت جدید اوپو

 

بیشتر بخوانید: جدید ترین گجت های 2021 | کاربردی ترین ها را بشناسید

کاربرد این فناوری به ویژه در محصولات پوشیدنی شرکت اوپو الکترونیکس کورب مانند دستبندها و ساعت های هوشمند مشخص است. درعین حال مشخص نیست که شرکت اوپو درحال کار بر روی توسعه فناوری امنیتی جدید خود است یا فقط پتنت آن مشاهده شده است.

شاید یکی از دلایل معرفی محصولات جدید و پتنت ها و فناوری های بروز ممنوعیت ها و محدودیت های شرکت هوآوی و افت سهم این شرکت در بازار گوشی های هوشمند باشد که شرکت های چینی را بر آن داشته این جای خالی را به هر قیمتی که شده پرکنند. اوپو همچنین طی چند ماه اخیر از محصولات جدید خود مانند شارژ سریع خود و اوپو واچ 2 رونمایی کرده است.

 

 

 

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید، نظرات خود را با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *