تاریخ انتشار فصل پنجم کالاف دیوتی وارزون | اخبار و شایعات

طرفداران مجموعه هیجان انگیز کالاف دیوتی مدتی است که در انتظار تاریخ انتشار فصل پنجم کالاف دیوتی وارزون نشسته اند. حالا جزئیات این مسئله روشن شده است.

طبق اعلام اکتیویژن فصل پنجم Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone به علت مشکلی، یک روز دیر پخش می شود.

براساس جدیدترین اخبار دنیای گیم، توییتر رسمی کالاف دیوتی اعلام کرد که فصل پنجم دو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone با یک روز تاخیر پخش خواهد شد

تاریخ انتشار فصل پنجم کالاف دیوتی وارزون

این خبر با لحنی غیر رسمی و به شرح زیر اعلام‌ شد: «ما می خواهیم به همه یک روز بیشتر فرصت بدهیم تا بتوانند تایر ۱۰۰ را آنلاک بکنند. آیا شما در این زمان اندک می توانید به این سطح برسید؟ فصل پنجم ۱۲ اوت (جمعه ۲۲ مرداد ساعت ۸:۳۰ صبح) پخش می گردد»

از آن سو اکتیویژن گفته است که به خاطر مشکل پیش آمده هنگام تست مجبور به این تعویق یک روزه شده اند. اکتیویشن بلیزارد این روزها با شکایت بزرگ ایالت کالیفرنیا در حال ستیز است. این شکایت بر اساس ادعای ایالت کالیفرنیا مبنی بر این که فرهنگ سازمانی اکتیویژن بلیزارد پر از تبعیض، آزارواذیت و قلدری است، می باشد.

 

تاریخ انتشار فصل پنجم کالاف دیوتی وارزون ؛ آخرین اخبار و شایعات

این شکایت آن‌چنان گسترده بود که منجر به استعفا رییس و مدیر منابع انسانی و چند تن از دیگر مدیران گردید و مدیر ارشد اجرایی این شرکت نیز قول داد که خطاکاران به خاطر اتفاقات افتاده در برابر قانون مسئول هستند.

طبق اخبار اخیر، سهام‌داران این شرکت نیز از آن ها شکایت کرده اند و می گویند که این شرکت و مدیرانش تحقیقات در زمینه موارد آزار و اذیت غیر اخلاقی موجود در شرکت را از بقیه پنهان می کردند. از آن سو، تعدادی از اسپانسرهای این شرکت نیز اعلام انصراف از حمایت ها خود از لیگ Overwatch و Call of Duty کردند و گروهی از کارمندان استودیوها زیر مجموعه این‌شرکت نیز با تشکیل ائتلافی در تلاش هستند از مدیران این شرکت بخواهند برای بهبود اوضاع اقدامی انجام دهند.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه با زنگ تفریح بودید، نظرات خود را راجب فصل پنجم کالاف دیوتی وارزون با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *