تریلر call of duty vanguard منتشر شد

بازی call of duty vanguard از مورد انتظارترین عناوین این مجموعه است که طرفدران پیگیر اخبار آن هستند. برای تماشای تریلر call of duty vanguard با زنگ تفریح باشید.

تبلیغات اکتیویژن برای بازی جدید Call of Duty با دو ویدیو تقریبا ۴ ثانیه ای که در توئیتر منتشر کرده بود، آغاز شد. طی سه ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی، اکتیویژن بازی Call of Duty را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد.

تریلر call of duty vanguard منتشر شد

پخش دو ویدیو بسیار کوتاه از بازی کالاف دیوتی ونگارد - زومجی

سازنده اصلی این بازی، استودیو Sledgehammer Games ، اخیرا یک میم به اشتراک گذاشت تا با لو رفتن غیر قابل اجتناب اطلاعات مربوط به آن شوخی کند. از طرفی اکانت رسمی این بازی نیز در توئیتر یک فیلم‌ کوتاه پخش کرد که فوتیجی از بازی جدید را پر از عبارات لیک ها و شایعات کرده است.

پس از آن یک یوتیوبر معروف، ویدیویی بسیار کوتاه با عبارت جبهه غربی منتشر کرد که تاکید کرد این ویدیو توسط اکتیویژن برای او ارسال شده است. البته از قبل هم معلوم بود که این سری از بازی از لحاظ زمانی و مکانی به ترتیب دوران جنگ جهانی دوم و داخل اروپا را نشان می دهد. طی گزارش ها منتشر شده، احتمال وجود ۲۴ نقشه، بخش داستانی و بخش زامبی ساخته شده توسط استودیو Treyarch در بازی Call of Duty: Vanguard وجود دارد.

براساس گزارش های منتشر شده، بازی Call of Duty: Vanguard با سه نسخه استاندارد، کراس-جن باندل و آلتیمیت در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) منتشر خواهد شد. البته معرفی رسمی این بازی به ادعا شرکت سازنده، ۲۸ مرداد ( ۱۹ آگست/اوت) خواهد بود. تریلر این بازی را از لینک زیر در یوتیوب ببینید.

تریلر Call of Duty: Vanguard در یوتوب

 

 

 

ممنون که این مطلب را مشاهده کردید، نظر شما در رابطه با بازی call of duty vanguard چیست؟ نظرات خود را با زنگ تفریح در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *