تاریخ پخش فصل پنجم سیب ممنوعه (Yasak Elma) | داستان، زمان پخش و بازیگران

برای اطلاع از زمان انتشار فصل پنجم سریال سیب ممنوعه در نوشتار جدید زنگ تفریح همراه ما باشید. خلاصه‌ای از داستان فصل‌های گذشته، در این مطلب تهیه شده است.

سریال ترکی سیب ممنوعه که از سال ۲۰۱۸ به اکران درآمد، با داستان پر از فتنه و خیانتی که داشت، مورد توجه خیل عظیمی از مخاطبان واقع شد. طرفداران مشتاقانه منتظر فصل بعدی آن شدند. به همین ترتیب فصل‌های بعدی این سریال عظیم ساخته شد.

با گذشت هر فصل، توجه مخاطب به این سریال بیشتر از قبل شد. نسلیهان یشیل یورت، از فصل یک تا فصل سه این سریال را کارگردانی نمود. ملیس جیولک و زینب گور، سناریو سریال سیب ممنوعه را برعهده داشتند. سناریو فصل پنجم سریال سیب ممنوعه را نیز به قلم آن دو خواهد بود. مورات اوزترک، فصل چهارم این مجموعه محبوب را کارگردانی نموده‌است.

طبق گفته‌ها کارگردانی فصل پنجم سریال سیب ممنوعه را، اجه اردک کوچ‌اوغلو انجام خواهد داد. موضوع پر از فتنه، اما با این حال دارای صحنه‌های طنز این سریال، بسیار مورد پسند مخاطب واقع شد. خبرهای خوشحال کننده‌ای از ساخت فصل پنجم سریال سیب ممنوعه به گوش رسیده است. آن‌طور که پیداست، فصل پنجم سریال سیب ممنوعه به زودی با مخاطب ملاقات خواهد کرد.

زمان پخش فصل پنجم سریال سیب ممنوعه و تریلر سریال سیب ممنوعه فصل پنجم در عناوین بعدتر مقاله برای شما مشخص شده است. مخاطبانی که چهار فصل، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ به تماشای سریال نشسته‌اند، بی‌صبرانه منتظرند تا تاریخ شروع فصل پنجم سیب ممنوعه را بدانند.

آنطور که از کادر پشت‌صحنه سریال، در جواب به سوال فصل پنجم سیب ممنوعه کی میاد به گوش رسیده است، تاریخ شروع فصل پنجم سیب ممنوعه از اوایل ماه سپتامبر ۲۰۲۱ خواهد بود. اگر شما هم کنجکاو زمان پخش هستید، برای یافتن پاسخ دقیق سوال فصل پنجم سیب ممنوعه کی میاد همراه ما بمانید.

تاریخ پخش فصل پنجم سیب ممنوعه (Yasak Elma)

داستان، زمان پخش و بازیگران

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران -  تکراتو

زینب و ییلدیز دو خواهر هستند، که بسیار به یکدیگر علاقه دارند. اما رویاهای آن‌ها بسیار متفاوت است. ییلدیز و زینب در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند. وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند. زینب دختری سر به راه و عاقل است. اما ییلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار است.

زندگی ییلدیز زمانی که با اندر آرگون، ملکه جامعه ثروتمند آشنا می‌شود، تغییر می‌کند. اندر تصمیم گرفت از Yıldız برای خلاص شدن از شر همسرش، هالیت آرگون استفاده کند. با پیشنهاد حقوق سه برابر، از ییلدیز می‌خواهد که در خانه آن‌ها کار کند. ییلدیز از شنیدن این مقدار حقوق، پر در می‌آورد.

او به عنوان خدمتکار در خانه اندر مشغول رسیدگی به مهمان‌ها است. بعد از رفتن مهمان‌ها، اندر با او صحبت می‌کند و از ییلدیز می‌خواهد که به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می‌شود. اندر می‌خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را بگیرد و از او جدا شود. اندر سومین زن هالیت است.

زمانی که این اتفاقات در زندگی ییلدیز رخ می‌دهد، شرکتی که زینب در آن کار می‌کند، توسط علیهان تاش‌دمیر خریداری می‌شود. زینب در شرکتی کار می‌کند که سه ماه حقوق نگرفته و شرایط شرکت تق و لق است. علیهان یک مرد کاری به شدت مغرور، از خود راضی و ثروتمند است. مدیر جدید با تمام پرنسل سابق، من جمله زینب تسویه حساب کرده و او را اخراج می‌کند. اما برای یک پروژه ناتمام، دوباره او را استخدام می‌کند.

فصل 5 سیب ممنوعه کی میاد , تریلر سریال سیب ممنوعه فصل پنجم , تریلر فصل پنجم سریال سیب ممنوعه

تضادهای بین علیهان و زینب به مرور زمان به حالت تعاملی در می‌آید. اما چیزی که زینب از آن بی‌خبر است ارتباط علیهان و هالیت است‌. او شریک و برادر زن دوم هالیت است. تصمیمی که ییلدیز خواهد گرفت،‌ فقط بر زندگی خودش تاثیر نخواهد گذاشت، بلکه زندگی زینب را نیز درگیر خواهد کرد. اما از نظر زینب، پول همه چیز است، و برای همه احترام می‌آورد.

به مهمانی می‌رود تا با هالیت آشنا شود. با این اقدامی که می‌کند، وارد یک بازی بسیار شوم می‌شود. او برای هالیت نوشیدنی سرو می‌کند. هالیت که فرد هیزی است، رفتار گرمی با او دارد. اندر و هالیت در مهمانی به گونه‌ای صمیمی رفتار می‌کنند، که کسی متوجه اختلال آن‌ها نشود. همه حسودی این زوج را می‌کنند. اندر در خیال خود، این تصور را دارد که مچ هالیت و ییلدیز را خواهد گرفت و مال و منان هالیت را به جیب می‌زند.

در طرف دیگر زینب مشکل مالی دارد، اما نمی‌تواند به علیهان بگوید. علیهان به طور اتفاقی گفت و گوی او و دوستش را می‌شوند. بنابراین بدون اینکه اسمی از او برده شود، به زینب کمک می‌کند. در این بین هالیت و ییلدیز نیز به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند.

ییلدیز سعی می‌کند که اندر را نیز دور بزند و خودش وارد رابطه با هالیت شود. به این طریق به ثروت او دسترسی پیدا کند. ییلدیز از فقر و نداری به اوج می‌رسد و پس از ازدواج با هالیت ثروتمند می‌شود. او هر روز نقشه جدیدی می‌کشد تا بتواند ثروت شوهرش هالیت را صاحب شود.

او برای خواهرش زینب یک خانه می‌خرد و او را از اجاره نشینی خلاص می‌کند. یکی از ثروتمندان ترکیه زینب را گروگان می‌گیرد و قصد دارد با او ازدواج کند. زینب در روز عروسی، از طریق یک دوست متوجه می‌شود که علیهان در یک هواپیما بوده و سقوط کرده است. به دلیل عشقی که به علیهان دارد با لباس عروس از مراسم ازدواجش فرار می‌کند و به محلی که به او گفتند می‌رسد.

اما سرانجام متوجه زنده بودن علیهان می‌شود. آن‌ها همدیگر را در آغوش می‌گیرند و نهایتا با هم ازدواج می‌کنند. ییلدیز وقتی یاد روزهایی می‌افتد که فقیر بوده است و برای یک لقمه نان مجبور بود در رستوران کار کند، تصمیم می‌گیرد تا همه ثروت هالیت آرگون، مرد ثروتمند ترک را بالا بکشد.

تریلر سریال سیب ممنوعه فصل پنجم , تریلر فصل پنجم سریال سیب ممنوعه

هالیت پولدار و هیز، یک شبه تمام ثروتش را از دست می‌دهد و بازیچه ییلدیز می‌شود. اما اندر که متوجه قضایا شده است، از طریق برادرش مانع این اتفاق می‌شود. هالیت را راضی می‌کند که حساب‌های ییلدیز را مسدود کند. ییلدیز می‌رود و او را ترک می‌کند. اندر از فرصت استفاده می‌کند تا مجددا با هالیت ازدواج کند. غافل از اینکه هالیت و شاهیکا در یک رابطه هستند.

شاهیکا از نبود زن‌ها استفاده کرد و سعی می‌کرد تا به این پیرمرد پولدار نزدیک شود. اندر که دوباره می‌بینید سرش بی کلاه خواهد ماند، با همراهی برادرش جانر تصمیم شوم دیگری برای بدست آوردن ثروت هالیت می‌کشد.  پس از ییلدیز ایلماز، حالا قصد دارد شاهیکا را از دور خارج کند.

اندر که دید نتوانست به هالیت برسد، به دنبال جزئیات زندگی شاهیکا می‌رود تا او را پیش هالیت خراب جلوه دهد. با تحقیقات فراوان متوجه می‌شود که شاهیکا همسر قبلی خود را کشته است. پسر شوهر سابق شاهیکا، همه واقعیت را به اندر می‌گوید. اندر سراسیمه به شرکت هالیت آرگون باز می‌گردد و با پسر خوانده شاهیکا تماس می‌گیرد، که حقایق را به هالیت بگوید. اما آن پسر در اثر سکته قبلی فوت کرده بود. اینگونه می‌شود که هالیت حرف‌های اندر را نمی‌پذیرد. اندر برای ثابت کردن حرف خود ،به دنبال مدارک بیشتر می‌رود.

هالیت آرگون پس از سال‌ها عیش و نوش به دوران پیری می‌رسد و روزهای پایان عمرش را سپری می‌کند. یک روز صبح که منتظر اتوبوس بود تا به دکتر برود، ییلدیز همسر سابقش را می‌بینید، که با یک ماشین آخرین مدل می‌ایستد و داغ دل هالیت را تازه می‌کند.

اندر، ییلدیز و شاهیکا، هر چه قدر هم که تمایل نداشته باشند، بالاخره راه شان به هم ختم می‌شود. هرکدام آن‌ها در مسیری که قدم گذاشتند بدل‌هایی باید می‌دادند. که بسیار هم دادند. در فصل 5 سریال سیب ممنوعه ادامه این داستان پر از فتنه را خواهید دید. در ادامه نوشتار، زمان پخش فصل پنجم سریال سیب ممنوعه برای شما تهیه شده است.

کدام بازیگران در فصل 5 نخواهند بود؟

فصل 5 سیب ممنوعه

سناریو سریال سیب ممنوعه به گونه‌ای است که لحظه به لحظه تغییر می‌کند و پیش‌بینی آن سخت است. خداحافظی با کاراکتر شاهیکا با بازی نسرین جوادزاده، در فصل گذشته، مخاطب را در شوک عظیمی فرو برد. در این فصل نیز قرار است مخاطب شوکه شود. لیست بازیگرانی که در فصل پنج نخواهند بود، مشخص شده است. در پست اخیر ویکی‌پدیا، اسامی زیر، به عنوان بازیگرانی که قرار است در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه نباشند، نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید: نصب ویندوز 11 | چه تفاوت هایی بین ویندوز 11 و ویندوز 10 هستش؟

لیست بازیگرانی که در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) نخواهند بود، به شرح زیر است:

  • گولن‌آی کالکان
  • اردال اوزیاغجیلار
  • شافاک پکدمیر
  • باریش کیلیچ

بازیگران جدید فصل 5 سیب ممنوعه

ییلدیز با بازی ادا اجه

همانطور که بازیگرانی با اتمام فصل چهار، از سریال خداحافظی نمودند، در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه بازیگرانی جدیدی اضافه خواهند شد. سیب ممنوعه در فینال قسمت چهار، خیلی هیجانی به اتمام رسید و مخاطب را چشم انتظار فصل پنج نمود. در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه نیز قرار است، بیران داملا ییلماز ایفای نقش نماید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های جدید تلگرام | پیام رسان پر آوازه در آپدیت جدید چه قابلیت هایی دارد؟

لیست بازیگرانی که در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) حضور خواهند داشت، به شرح زیر است:

  • شوام سام در نقش اندر چلبی
شوال سام، بازیگر و خواننده ترک
  • ادا اجه در نقش ییلدیز کویوجو
  • برک اوکتای در نقش چاعتای کویوجو
  • ویلدان وطن سور در نقش آیسل
  • باریش آیتاچ در نقش جانر چلبی
  • سرکان روتکای آییکوز در نقش امیر یوکسل
  • ملیسا دوغو در نقش آسومان ییلماز

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت کاردستی مدرسه | روش و ایده های جذاب و جدید

Melisa Doğu
  • کوزی گزر در نقش هالیت جان آرگون
  • بختیار ممیلی در نقش صدا ییلدیریم
  • غمزه آتای در نقش گولر
  • حیاتی آکباش در نقش حیاتی
  • امره دینلر در نقش عمر کورت‌اوغلو
  • اجه دیزدار در نقش فیضا اوستونداغ
  • و بازیگر جدید، بیران داملا ییلماز (نقش او هنوز مشخص نشده است)

بیشتر بخوانید: تئوری ها و ایستراگ های Squid Game | مسائلی که جدی هستند !

بازیگرانی که به کل از سریال جدا شدند

نسرین جوادزاده

برخی از بازیگران، به دلیل اتمام نقش کاراکتری که ایفا می‌کردند، بعد از قسمت‌هایی از سریال خارج شدند. همانطور که از نام مقاله مشخص است، منتظر انتشار فصل پنجم سریال سیب ممنوعه هستیم. این به این معناست که تا کنون، چهار فصل از این سریال منتشر شده است؛ به عبارتی ۱۱۰ قسمت ۱۳۰ دقیقه‌ای. طبیعی است که برخی از بازیگران وکاراکترها از روند سریال جدا شوند.

لیست بازیگران در ذیل آمده است:

  • فریده تاشکین (با بازی گولن‌آی کالکان): ۸۶ تا ۱۱۰
  • حسن علی کویوجو (با بازی اردال اویاعجیلار): ۸۶ تا ۱۱۰
  • گولر (با بازی غمزه آتای): ۸۶ تا ۱۱۰
  • زهرا آرگون (با بازی شافاک پکدمیر): ۱ تا ۱۱۰
  • کایا اکینجی (با بازی باریش کیلیچ): ۳۷ تا ۸۵ ، ۱۰۶ تا ۱۱۰
  • شاهیکا اکینجی (با بازی نسرین جوادزاده): ۴۴ تا ۱۰۸
  • جانسو ییلدیریم (با بازی نیلپری شاهین‌کایا): ۹۳ تا ۱۰۸

بیشار بخوانید: نقد سریال Squid Game (بازی مرکب 2021) | مرز باریک بین انسان بودن و اسب بودن!

nilperi şahinkaya
  • هالیت آرگون (با بازی تالات بولوت): ۱ تا ۸۵

و بسیاری از بازیگران و نقش‌های دیگر در فصل‌های گذشته جدا شدند، که در این مطلب نمی‌گمجند. در عناوین قبلی، به لیست بازیگرانی که در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه ملحق خواهند شد، اشاره نمودیم. در پاسخ به سوال فصل پنجم سیب ممنوعه کی میاد نیز، باید گفت که تاریخ شروع فصل پنجم سیب ممنوعه و زمان پخش تریلر سریال سیب ممنوعه فصل پنجم در عناوین بعدی، برای شما ذکر شده است. با مطالعه ادامه مقاله فصل پنجم سریال سیب ممنوعه پاسخ خود را خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: فصل 2 سریال بازی مرکب (Squid Game) | هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم!

تاریخ انتشار فصل‌ 1 تا 5 سیب ممنوعه

ییلدیز و فرزندش

فصل اول سریال سیب ممنوعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ منتشر شد. پس از دوازده قسمت، در ۴ ژوئن ۲۰۱۸ خاتمه یافت. این سریال هر دوشنبه از شبکه Fox منتشر می‌شد. مخاطبان بسیاری جذب این سریال درام عاشقانه شدند. به همین دلیل سازندگان سریال، تصمیم به ضبط فصل دوم آن گرفتند.

فصل دوم آن نیز ۱۰ سپتامبر همان سال منتشر شد و تا ۲۷ می ۲۰۱۹، در ۳۵ قسمت منتشر شد. علاقه و پیگیری هرچه بیشتر مخاطب، سازندگان را مجاب به ساخت فصل سوم آن نیز نمود.

فصل سوم سریال سیب ممنوعه، در ۹ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر و پس از ۲۷ قسمت در ۲۳ مارس ۲۰۲۰ خاتمه یافت. ادامه داستان این سریال محبوب، در فصل چهارم ادامه پیدا کرد. قسمت اول فصل چهارم روز‌ دوشنبه ۷ سپتامبر ۲۰۲۰ به نمایش درآمد. ۳۶ قسمت منتشر شد و در قسمت ۱۱۰ فینال فصل چهارم پخش شد. دهم ماه می ۲۰۲۱ فینال پخش شد و پس از آن مخاطبان بی‌صبرانه منتظر پخش فصل پنجم سریال سیب ممنوعه هستند.

تاریخ شروع فصل پنجم سیب ممنوعه هنوز مشخص نشده است، اما تریلر سریال سیب ممنوعه فصل پنجم در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. یعنی مصادف با اواخر شهریورماه ۱۴۰۰ اولین تریلر سریال سیب ممنوعه فصل پنجم پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان قسمت 8 فصل 2 سریال see | دانلود سریال دیدن با زیرنویس فارسی چسبیده

عوامل سریال سیب ممنوعه

Yasak Elma
  • نام ترکی: سریال Yasak Elma
  • بازیگران: ادا اجه، اجه دیزدار، نیلپری شاهین‌کایا، گوکهان آلکان، نسرین جوادزاده، تالات بولوت، شوال سام
  • کارگردان: مورات اوزترک، نسلیهان یشیلیورت، اجه اردک کوچ‌اوغلو (کارگردان فصل ۵)
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش از: شبکه Foxtv
  • تعداد فصل‌ها: ۴ فصل، ۱۱۰ قسمت
  • مدت زمان هر قسمت: ۱۳۰ دقیقه
  • تاریخ انتشار: فصل اول در ۲۰۱۸

 

 

بیشتر بخوانید:

ظتحلیل فلسفی سریال Squid Game (بازی مرکب) | فلسفه امیدوار کننده بازی SQUID / دانلود رایگان قسمت 337 سریال روزگارانی در چوکوراوا | به همراه دوبله فارسی / بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود! / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین شبکه های فیلم و سریال | مهمترین و جذابترین ها را بشناسید / فیلم های مشابه 365 Days | مهم ترین ها را بشناسید ! / بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی | جذابترین سریال های تینیجری آمریکایی / فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) | تاریخ پخش، داستان و بازیگران

 

 

ممنون که تا انتهای این نوشتار ما را همراهی کردید. نظرات خود را درباره این نوشتار یعنی (تاریخ پخش فصل پنجم سیب ممنوعه) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *