فیلم های مشابه 365 Days | مهم ترین ها را بشناسید !

هنگامی که 365 Days برای اولین بار در Netflix نمایش داده شد، موج تکان دهنده ای در سراسر جهان ایجاد کرد. با نوشتار فیلم های مشابه 365 Days با زنگ تفریح باشید.

365 Days طی 10 روز در 10 صفحه برتر نتفلیکس یک حرکت عاشقانه را در اختیار و در ذهن مخاطبان قرار داد تا از آن لذت ببرند. اگرچه به دلیل ساختار روایی کاملاً وحشتناک و مبتذل آن در بین منتقدان مورد پسند واقع نشد، اما طرفداران فیلم هایی مانند Fifty Shades of Grey از ساخته شدن این فیلم خوشحال شدند. با این حال، همانطور که این منتقدان بر این باورند که می‌شد فیلم بهتری را با این محوریت شرکت نتفلیکس تولید کند، فیلم های بهتر و بسیار ساختارمندتری وجود دارد که طرفداران ژانر اروتیک از آن لذت ببرند.

فیلم های مشابه 365 Days

مهم ترین ها و جدی ترین ها را بشناسید !

فیلم های مشابه 365 Days

با وجود اختلاف نظرها، 365 Days یکی از محبوب ترین فیلم هایی است که در چند سال گذشته بر روی سیستم عامل های پخش منتشر شده است. شاید حتی برای همیشه.

در کمتر از یک ماه، درام اروتیک لهستانی365 Days، به عنوان یکی از پربیننده ترین فیلم های Netflix شد. بینندگان نمی‌توانند چشم خود را از بازیگر زن آنا-ماریا سیکلوکا و میشل مورونه بازیگر و تهیه کننده موسیقی متن، که عاشقان لورا و ماسیمو را به تصویر می‌کشند، بردارند.

365 روز به دلیل طرح گیج کننده اش به یک ویروس تبدیل نشد. حتی اگر هنوز آن را ندیده اید، احتمالاً واکنش های حیرت انگیز طرفداران را در رسانه های اجتماعی مشاهده کرده اید، همراه با GIF و عکس های خاص از فیلم.

The Invisible Life of Eurydice (A Vida Invisível)

The Invisible Life of Eurydice یک فیلم عالی با رتبه بندی بالاتر از 7 است. برزیل ، دهه 1940. دو خواهر جدایی ناپذیر با والدین محافظه کار خود زندگی می کنند و آرزو دارند که به اروپا بروند. اورییدیس قصد دارد پیانیست شود و گیدا آرزوی آزادی و ماجراهای جدید را دارد. او به امید یافتن بهشت ​​در یونان با معشوق خود از زیر بال مادرش فرار می کند. قرار نیست برنامه های هر دو خواهر محقق شود. پدر ظالم آنها را به جدایی طولانی محکوم می کند. با وجود این واقعیت که آنها هزاران کیلومتر از هم جدا شده اند ، اورییدیس و گیدا امیدوارند که به زودی شما را ببینند.

The Fifty Shades Trilogy

فیلم های شبیه 365 روز, فیلم های مشابه 365 روز

فرنچایز Fifty Shades of Grey یک پدیده بین المللی است. علیرغم اینکه نسبت به استانداردهای اروتیکا در ادبیات داستانی و فیلم های سینمایی نسبتاً ریتم و تمپوی پایین تری دارد، طوفانی در سراسر جهان ایجاد کرده است. داکوتا جانسون و جیمی دورنان به ترتیب نقش های اصلی یک زن جوان ترسو و یک میلیاردر که به طرز سادومازوخیستی باهم در ارتباط تنگاتنگ قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی | جذابترین سریال های تینیجری آمریکایی

Newness

Newness | Netflix

تماشای فیلم “جدید” با همسر روح خود بهترین است. مارتین یک داروساز عادی در داروخانه است. گابی فیزیوتراپیست در یک مرکز توان بخشی است. آنها در تمام طول روز در محل کار خود “پاتوق” می کنند و عصرها برای چند ساعت به دنبال شریک زندگی خود می گردند – بدون هیچ گونه تعهد و وابستگی. یک پسر با یک دختر در یک برنامه دوست یابی آشنا می شود. یک جلسه شیرین ، یک گردش عاشقانه در اطراف شهر ، یک گفتگوی دلپذیر – به نظر می رسد که قرار ملاقات آنها می تواند به چیزی بیش از یک شب با هم تبدیل شود. اما آیا قهرمانان آماده احساسات واقعی و صمیمانه هستند؟

Betty Blue

فیلم های مشابه 365 Days, فیلم های شبیه 365 Days

یک ضربه نمادین و بسیار مورد توجه در ژانر فیلم‌های اروتیک، فیلم بتی بلو است. یک فیلم درام و رمانتیک به کارگردانی ژان-ژاک بنکس است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. Beineix و فیلمهایش که از پیشگامان حرکت موسوم به cinéma du look در آن دوره بودند، به دلیل تأکید بر فضا و فضاسازی شناخته می‌شوند و بتی بلو نمونه بارز آن است.

Secretary

فیلم های شبیه 365 روز, فیلم های مشابه 365 روز
از نظر طرح، شبیه به بسیاری از درام های وابسته به مسائل عاشقانه است. فیلمی که با یک مرد سلطه گر و از نظر مالی قدرتمند همراه می‌شود که یک زن مطیع را به دنیای جدید اسارت و سادومازوخیسم هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) | تاریخ پخش، داستان و بازیگران

جیمز اسپایدر در نقش وکیل موفق بازی می‌کند و مگی جیلنهال منشی اصلی وی است و سفر رابطه آنها در نهایت بسیار مفیدتر، طنزآمیزتر و رضایت بخش تر از بسیاری از نمونه های معروف دیگر این ژانر است.

Elles

Elles' review: Juliette Binoche delivers - The Boston Globe

لیست بهترین تصاویر ، مشابه “365 روز” (2020) ، با فیلم “مکاشفه” دوباره تکمیل شد. توصیف فیلم شباهت هایی با کارگردان باربیا بیالواس کارگردان لهستانی دارد. روزنامه نگار آنا کار بر روی مقاله ای جدی را برای مجله Elle آغاز می کند. این قهرمان با گروهی از دانشجویان جوان ملاقات می کند که برای تحصیل در روسپی گری درآمد کسب می کنند. آنا از دختران س questionsالات استاندارد می پرسد ، که به آنها پاسخ های غیرقابل پیش بینی می دهد. به زودی خود روزنامه نگار شروع به بازنگری در نگرش خود به زندگی ، اخلاق ، رابطه جنسی ، ازدواج و عشق می کند. و اگرچه این امر سعادت خانوادگی وی را تهدید می کند ، اما متوقف کردن روند آغاز شده غیرممکن است.

The Twilight Saga

فیلم های مشابه 365 Days, فیلم های شبیه 365 Days

داستان از این قرار است که نویسنده Fifty Shades of Grey E.L. جیمز کار خود را با نوشتن تخیل درباره نویسنده همکار استفنی مایرز، حماسه گرگ و میش آغاز کرد. به طور طبیعی، کتاب های مایرز نیز به فیلم های مهیج با بازی کریستن استوارت و روبرت پتینسون در نقش های اصلی تبدیل شدند، و حتی آنقدر موفق شدند که کتاب نهایی این مجموعه به دو فیلم به سبک هری پاتر تقسیم شد. موضوع ممکن است بیش از هر چیز دیگری در این لیست جای سوال داشته باشد، اما تأثیر آن به خودی خود با روان شما بازی خواهد کرد.

9 1/2 Weeks

فیلم های شبیه 365 روز, فیلم های مشابه 365 روز

یکی از مشهورترین فیلم‌های وابسته به مسائل عاشقانه که تا به حال ساخته شده است، 9 1/2 Weeks است که در ایالات متحده موفقیت چندانی در زمان انتشار آن نداشت، اما نسخه بدون سانسور آن موج سرتاسر جهان را برانگیخت و فروش کلی آن در گیشه بسیار زیاد شد. داستان این فیلم در مورد هجوم سریع مرزها در یک ماجرای ترسناک که اغلب به عنوان یکی از مشهورترین فیلم های ستاره میکی رورک به یاد می آید، با سبک کارگردانی آدریان لاین همراه است. از بهترین فیلم های شبیه 365 Days همین فیلم است که یکی از دیدنی ترین ها هم در لیست ما می‌باشد.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان قسمت 8 فصل 2 سریال see | دانلود سریال دیدن با زیرنویس فارسی چسبیده

Three Meters above Sky: I Want You (Tengo ganas de ti)

I Want You (2012) - IMDb

چه فیلمی مانند “365 روز” است؟ “سه متر بالاتر از بهشت: من تو را می خواهم” یک فیلم عالی با بازیگران فوق العاده است. دو سال بعد ، آچه به زادگاهش بارسلون بازگشت. در خانه ، او باید خاطرات گذشته را فراموش کند و زندگی جدیدی را شروع کند. شغل یافتن ، برقراری ارتباطات مفید ، کنار گذاشتن عادت های قدیمی – این افکار ، مانند یک گلوله برفی ، در ذهن من مانده است. به نظر می رسد که زندگی آن پسر تازه شکل گرفته است ، اما افکار در مورد بابی به او آرامش نمی دهد. آچه حتی با یک دختر جذاب به نام جین شروع به معاشرت کرد ، اما او به او کمک نکرد تا خود را از گذشته رها کند …

Blue Is The Warmest Color

فیلم های شبیه 365 روز, فیلم های مشابه 365 روز

برنده نخل طلا در جشنواره فیلم کن 2013، آبی گرم ترین رنگ است یکی از تحسین برانگیزترین فیلم های عاشقانه در تمام دوران است. این فیلم درباره زندگی آدل، یک دختر دبیرستانی درونگرا که جنسیت خود را زیر سال می‌برد، متمرکز می‌شود و هیجان و پیچیدگی های رابطه جدید او را با هنرجوی فارغ التحصیل، اما نشان می‌دهد.

این فیلم به دلیل داشتن صحنه های جنسی مشهور است و پس از انتشار واکنش جنجالی را برانگیخت. با وجود این، آبی گرم ترین رنگ است با نگاه خام و جسورانه خود به عشق، موانع بسیاری را برای ژانر اروتیک می‌شکند.

 

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 7 فصل 2 سریال see | دانلود سریال دیدن با زیرنویس فارسی چسبیدهفصل 2 سریال Squid Game | هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم! / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / نقد سریال Squid Game (بازی مرکب 2021) | مرز باریک بین انسان بودن و اسب بودن! / نقد فیلم Stillwater (مرداب 2021) | ما همه مقصر هستیم! / نقد سریال Nine Perfect Strangers | اضطراب، خیانت، ترس، شرم و احساس گناه /

 

 

ممنونکه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را در رابطه با نوشتار فیلم های مشابه 365 Days با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *