مهران غفوریان بیمارستان | علت بستری شدن بازیگر سینما چیست ؟

دقایقی پیش همسر مهران غفوریان طی یک پست اعلام کرد که مهران غفوریان بستری شده است. با نوشتار مهران غفوریان بیمارستان همراه زنگ تفریح بمانید.

همسر مهران غفوریان اعلام کرد که غفوریان هم اکنون بستری است و قرار است فردا روی او عمل قلب باز انجام شود. در ادامه با نوشتار بستری شدن مهران غفوریان همراه زنگ تفریح باشید.

مهران غفوریان بیمارستان

علت بستری شدن بازیگر سینما چیست ؟

مهران غفوریان بیمارستان, مهران غفوریان بیمارستان, مهران غفوریان سکته, سکته مهران غفوریان

امروز مهران غفوریان به دلیل حمله قلبی به بیمارستان منتقل و به تشخیص پزشک به اتاق جراحی اعزام شد. همسر مهران غفوریان در پست اینستاگرامی خود نوشت:

امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته ) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام میشه، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید…

سکته مهران غفوریان

در ادامه نوید محمد زاده بازیگر مطرح سینما و تئاتر ایران هم با همسر مهران غفوریان همدردی می‌کند و طی یک استوری از مردم و خدا طلب عافیت می‌کند.

مهران غفوریان بیمارستان, مهران غفوریان بیمارستان, مهران غفوریان سکته, سکته مهران غفوریان

مهران غفوریان در اتاق جراحی است. خبر های زیادی از بیمارستان به دستمان نرسیده است. مهران غفوریان عمل جراحی را که انجام داد، خبرهای بیشتری را به شما همراهان عزیز خواهیم رساند.

 

 

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل پنجم سیب ممنوعه (Yasak Elma) | داستان، زمان پخش و بازیگران / بهترین شبکه های فیلم و سریال | مهمترین و جذابترین ها را بشناسید / تحلیل فلسفی سریال Squid Game (بازی مرکب) | فلسفه امیدوار کننده بازی SQUID / ویژگی های جدید تلگرام | پیام رسان پر آوازه در آپدیت جدید چه قابلیت هایی دارد؟ / بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود! / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ /

 

 

ممنون که تا به اینجای کار همراه با ما بودید. نظرات خود را درباره نوشتار مهران غفوریان بیمارستان با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *