فصل 2 سریال بازی مرکب (Squid Game) | هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم!

احتمالاً متوجه شده‌اید که یکی پر طرفداران‌ترین سریال‌های تلویزیونی این روزها Squid Game Netflix بوده. با ما و نوشتار فصل 2 سریال بازی مرکب (Squid Game) همراه زنگ تفریح باشید.

این سریال درام و پر جنب و جوش از زمان اکران خود در 17 سپتامبر، جهان را در برگرفته است و به شماره 1 رسیده است. 1 در 90 کشور در 10 روز و تبدیل شدن به بزرگترین برنامه پخش کننده غیر انگلیسی تا کنون. تد ساراندوس، مدیر ارشد محتوا Netflix حتی فاش کرد که این برنامه می‌تواند به بزرگترین برنامه تاریخ این پخش کننده تبدیل شود و از بریکرتون رکورددار فعلی پیشی بگیرد.

این مجموعه جذاب یک بازی مرگبار و سبک بازی بتل رویال را به تصویر می‌کشد، جایی که 456 نفر، همه با بدهی‌های عظیم روبرو هستند، با پرداخت 38 میلیون دلار زندگی خود را با قمار درگیر می‌کنند. در حالی که این طرح وحشی‌وار میلیون ها بیننده را به خود جلب کرده است، شخصیت‌ها حرفه ای نوشته شده و معضلات نشان داده شده به شدت طرفداران خود را درگیر خود کرده است. پایان باز این سریال، بازی مرکب را در مورد تمدید احتمالی، در تب و تاب ذهنی مخاطبانش رها کرده است. در نوشتار فصل 2 سریال بازی مرکب همه آن چیزی را که در مورد فصل احتمالی سریال بازی ماهی مرکب می‌دانیم آورده شده است.

فصل 2 سریال بازی مرکب

هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار فصل 2 سریال بازی مرکب خواهید خواند به شرح زیر است:

  • آیا بازی ماهی مرکب برای فصل دوم تمدید شده است؟
  • فصل 2 سریال بازی مرکب درباره چه چیزی خواهد بود؟
فصل 2 سریال Squid Game, فصل دوم سریال بازی مرکب

بازی ماهی مرکب جدیدترین حس کره جنوبی است. یک مینی سریال 9 قسمتی که در نتفلیکس قابل مشاهده است و از طریق ژانر وحشت و هیجان انگیز به تاریک‌ترین قسمت جامعه کره جنوبی – و به طور کلی جامعه سرمایه‌داری می‌پردازد.

سریال بازی مرکب یک مجموعه واضح با بازیگران بزرگ، شخصیت های جالب، محیطی جذاب و بازی هایی است که در عین سادگی کشنده خود، جذاب هستند. بازی‌ها بسیار سیستماتیک عواقب کشنده را نشان می‌دهند. روی هم رفته: سرگرمی های کره جنوبی مثل همیشه در این مینی سریال کره‌ای در سطح بالا قرار دارد. شما همراهان عزیز سایت زنگ تفریح می‌توانید با مراجعه به نوشتار نقد سریال Squid Game (بازی مرکب 2021) ؛ مرز باریک بین انسان بودن و اسب بودن ! به اطلاعات جامعی از این سریال کره ای هیجان انگیز دست پیدا کنید. در ادامه با نوشتار تاریخ انتشار فصل دوم سریال بازی مرکب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سانسور الناز حبیبی در برنامه پیشگو | ماجرا از چه قرار است؟

آیا بازی Squid Game برای فصل دوم تمدید شده است؟

فصل 2 سریال بازی ماهی مرکب, تاریخ انتشار فصل دوم سریال بازی مرکب

سوال اساسی این نوشتار این است که آیا سریال بازی مرکب برای فصل دوم تمدید شده است؟ نتفلیکس هیچ اشاره ای به تمدید یا عدم تمدید محبوب ترین درام K خود تا کنون نکرده است، اما تنها 10 روز از اولین نمایش آن گذشته است. پخش کننده معمولاً چند ماه منتظر می‌ماند تا برنامه های ایالات متحده خود را تمدید کند.

با این اوصاف، Squid Game جزو آن دسته از بهترین فیلم ها و سریال های کره‌ای نخواهد بود که غول پخش کننده سینمایی باید به فکر تمدید کردن یا تمدید نکردن آن باشد. هر دو درام زامبی محور کره ای تاریخی Kingdom و عاشقانه دبیرستانی Love Alarm برای فصل دوم تمدید شدند و Kingdom حتی امسال یک فیلم spinoff دریافت کرد.

سریال بازی مرکب برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد و تولید آن دو سال به طول انجامید. بنابراین حتی با خوش بینانه ترین جدول زمانی، فصل 2 احتمالاً تا اوایل سال 2023 از راه نمی‌رسد. در ادامه با نوشتار فصل 2 سریال بازی ماهی مرکب با ما باشید.

فصل دوم بازی مرکب درباره چه چیزی خواهد بود؟

فصل 2 سریال Squid Game, فصل دوم سریال بازی مرکب, فصل 2 سریال بازی ماهی مرکب, تاریخ انتشار فصل دوم سریال بازی مرکب

فصل 1 سریال بازی مرکب شامل یک بازی کامل شد و سئونگ گی هون (لی یونگ جائه) با 456 میلیارد جایزه برنده شد. یک سال بعد، گی-هون در می‌یابد که بازی دوباره شروع می‌شود. درست قبل از عزیمت به آمریکا، گی هون تصمیم می‌گیرد در کره بماند، با این امید که بازی را برای همیشه تعطیل کند.

بیشتر بخوانید: تئوری ها و ایستراگ های Squid Game | مسائلی که جدی هستند !

صحنه پایانی باعث می‌شود که طرفداران این سریال امیدوار شوند داستان گی-هون ادامه یابد، با پیروزی تیم های دیگر برای خاموش کردن بازی مرگ مخفی و چند ملیتی. همه چیز به غیر از بازگشت Gi-hun به احتمال زیاد در هوا است. او می‌تواند سعی کند پلیس را به سمت خود بکشد، پس از این که وی را در قسمت 2 کنار گذاشتند.

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی بعدی در کره ادامه یابد. فصل 1 نشان داد که بازی‌های مرگباری در سرتاسر جهان در حال وقوع است و مردان ثروتمند از کشورهای مختلف از قمار مرگ و زندگی لذت می‌برند. از آنجا که Oh Il-nam (Oh Young-soo) در آن شرکت داشت، بازی در یک کشور دیگر، ممکن است موضوع فصل آینده شود.

 

 

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 12 | دانلود رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده / دانلود رایگان قسمت 337 سریال روزگارانی در چوکوراوا | به همراه دوبله فارسی / دانلود سریال شعله های آتش قسمت 86 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ /

 

 

ممنون که تا پایان این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را در رابطه با نوشتار فصل 2 سریال بازی مرکب (Squid Game) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *