بهترین بازی های دیتا دار اندروید | 21 عنوان از بهترین ها

بازی های پرحجم اندروید بسیاری وجود دارند که پس از نصب اولیه به سراغ دانلود دیتاهای بعضا سنگین می‌روند. با فهرست بهترین بازی های دیتا دار اندروید همراه زنگ تفریح باشید.

اگر از کاربران اندروید هستید، بدون شک بازی‌هایی را در فروشگاه پلی‌استور مشاهده کرده‌اید که در زمان دانلود حجم نسبتا پایینی دارند و در زمان اجرا به سراغ دانلود دیتای جداگانه می‌روند. دیتاهایی که در برخی مواقع حجمی اندک و در برخی مواقع به اندازه ظرفیت کل گوشی شما حجم دارند! جالب است بدانید که سایت‌های بسیاری وجود دارند که دیتاهای سنگین این بازی‌ها را جداگانه در اختیار کاربران قرار داده‌اند و شما می‌توانید به‌راحتی پس از نصب فایل اجرایی بازی، آن‌ها را در پوشه obb موبایل خود ذخیره کنید. البته که در این برخی دیتای برخی از بازی‌ها تنها به‌صورت آنلاین قابل دریافت هستند و سازندگان اجازه نصب آفلاین آن‌ها را نداده‌اند.

در ادامه این مقاله منتخبی از سنگین ترین بازی های اندروید را با هم مرور کنیم. بازی‌هایی همانند Life is Strange که یک پورت از روی نسخه کنسولی هستند و به‌دلیل داشتن تکسچرهای باکیفیت مختلف و انتقال آن‌ها به پلتفرم اندروید، حجم نهایی بازی را به‌شدت افزایش داده‌اند یا بازی‌هایی همانند Black Desert Mobile که به‌شکل انحصاری برای خود پلتفرم موبایل طراحی شده‌اند، اما به‌واسطه محتوای فراوان و کیفیت بالایی که سازندگان برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند، به مقدار زیادی فضای خالی روی گوشی‌های نیاز دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به بازی های دیتا دار اندروید داشته باشیم.

بهترین بازی های دیتا دار اندروید

21 عنوان از بهترین ها

The Elder Scrolls: Bladess

بدون شک سری The Elder Scrolls  یکی از برترین فرانچایز‌های دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که هنوز هم بسیاری از افراد مشغول تجربه نسخه skyrim آن هستند و بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت که با گذشت سال‌های زیاد از عرضه این بازی، هنوز هم The Elder Scrolls: skyrim ارزش تجربه را دارد و بی شک جزو بهترین بازی های دیتا دار اندروید محسوب میشود.

در این مطلب به سراغ نسخه موبایل این سری رفته‌ایم که با نام The Elder Scrolls: Bladess شناخته می‌شود و قطعا از نظر گرافیک فنی و بصری،‌ این بازی جزو بهترین‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و در کمتر بازی‌ای می‌توان چنین محیط‌های زیبا و پرجزئیاتی را دید.

گیم‌‌پلی بازی برای تجربه بهتر در گوشی‌ها دستخوش تغییراتی شده است و دارای محدودیت‌هایی می‌باشد که به پای نسخه‌های دیگر این سری نمی‌رسد. به هرحال این عنوان را به تمامی دوست‌داران بازی‌های نقش‌آفرینی پیشنهاد می‌کنیم و شما قادر هستید The Elder Scrolls: Bladess را برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی او اس دانلود و دریافت کنید.

بازی eFootball PES 2021

نسخه موبایل PES 2021

جدیدترین نسخه از مجموعه eFootball PES را می‌توان یک اثر ورزشی لذت‌بخش روی پلتفرم موبایل قلمداد کرد. کونامی در آخرین نسخه از مجموعه فوتبالی خود تلاش کرده است تا گیم‌پلی کنسولی این مجموعه را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار دهد تا آن‌ها فوتبالی به‌مراتب نزدیک به واقعیت را تجربه کنند. باشگاه رم ایتالیا به‌شکل اختصاصی به‌عنوان شریک تجاری این نسخه معرفی شده است و سازندگان با قرار دادن امتیاز کامل باشگاه‌های مختلفی همانند یوونتوس، منچستر یونایتد، بارسلونا و … تلاش کرده‌اند تا تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. بازی دارای بخش‌های مختلف و سرگرم‌کننده‌ای است که از بین آن‌ها می‌توان به بخش Iconic Moment Series اشاره کرد. شما می‌توانید در این بخش، لحظات به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی بازیکنان بزرگ گذشته و حال حاضر فوتبال را شبیه‌سازی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ترسناک 2021 |‌ بازی هایی که منتظرشان هستیم

ARK: Survival Evolved

گرافیکی ترین بازی های موبایل

اگر عاشق دنیای ژوراسیک و دایناسور‌ها هستید، عنوان ARK: Survival Evolved مناسب شما است. بازی از نظر گرافیکی خارق‌العاده‌ بوده و شما را در نگاه اول حیرت‌زده خواهد کرد. در این بازی شما با بیش از ۸۰ نوع دایناسور روبه‌رو خواهید شد که باید آن‌ها را رام کرده و لوت‌های مختلفی را به‌دست ‌آورید.

بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین در دسترس شما خواهد بود و شما در بخش آنلاین عنوان ARK: Survival Evolved، باید با دوستان خود، قبایل مختلفی بسازید و با یکدیگر به پیشرفت در بازی بپردازید. بازی توسط شرکت Wildcard، فقط برای گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید منتشر شده و از بهینه‌سازی خوبی هم برخوردار نیست. به‌طوری که برای تجربه این عنوان به حداقل ۳ گیگ رم، اندوید ۷٫۰، OPEN GL 3.1، Vulkan API و حداقل CPU هشت‌ هسته‌ای نیاز خواهید داشت که هر گوشی چنین سخت‌افزاری را در اختیار ندارد.

بازی Forza Street

ترمز گرفتن در فورزا استریت

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ریسینگ باشید، احتمالا نام مجموعه فورزا را شنیده‌اید. مجموعه‌ای که چندسالی است نسخه‌های مختلف آن برای پلتفرم‌های ایکس باکس و پی‌سی عرضه می‌شوند و همواره مخاطبان بسیاری را مجذوب خود می‌کنند. سال گذشته بود که استودیو ترن 10 بالاخره نسخه Forza Street این مجموعه را راهی پلتفرم موبایل و سیستم‌عامل اندروید کرد تا این‌بار دارندگان گوشی‌های هوشمند هم بتوانند از تجربه یکی از نسخه‌های فورزا لذت ببرند. این بازی شما را به شهر میامی و تورنمنت‌های شبانه آن می‌برد؛ جایی‌که در جریان آن باید با افراد مختلف مسابقه داده و آن‌ها را در رقابت‌هایی نفس‌گیر شکست دهید. هدایت خودرو در این بازی به‌صورت خودکار انجام می‌گیرد و موردی که در آن اهمیت ویژه‌ای دارد، نحوه استفاده از پدال گاز و ترمز و درکنار آن دقت و سرعت عمل در پیچ‌های مسیر مسابقه است.

بیشتر بخوانید: بهتری بازی های ایرانی برای موبایل

Genshin Impact

گرافیکی ترین بازی های موبایل

علاقه‌مندان به مانگا، انیمه و بازی‌های نقش‌آفرینی قطعا از تجربه بازی Genshin Impact لذت می‌برند زیرا همه چیز در این بازی شما را به یاد قهرمانان و تم مانگاهای مختلف خواهد انداخت. این عنوان خوش‌ساخت در ابتدا توسط شرکت miHoYo Limited برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه گردید و بعد از بازخورد‌های مثبت از سوی گیمر‌ها، نسخه گوشی‌های هوشمند با یک سال تاخیر روانه اپ‌استورها شد.

داستان بازی یکی از نقاط قوت Genshin Impact به حساب می‌آید. جایی که خدا چهار خواهر و برادر را به سیاره‌های مختلف تبعید کرده و شما باید سعی کنید تا گمشده‌ها را به هم برسانید و رمز و راز‌های مختلف داستانی را کشف کنید. در زمینه  گرافیکی، این عنوان بدون اغراق هیچ چیزی از نسخه‌ رایانه‌شخصی کم نداشته و به شدت زیبا به‌نظر می‌رسد. طراحی محیط، بسیار متنوع و با سلیقه کار شده و شما نمی‌خواهید چشم از تماشای مناظر بازی بردارید. بازی از نظر مبارزات هم فوق‌العاده است و صداگذاری و افکت‌های بازی هم در سطح مطلوبی قرار دارد. برای تجربه Genshin Impact نیاز به یک گوشی با سخت‌افزار قدرتمند دارید و حتما به این نکته توجه کنید که بازی فقط بر روی پردازنده‌های ARM64 قابل اجرا است. اما نکته مثبت دیگر بازی، رایگان بودن آن بوده که می‌تواند ارزش تجربه این عنوان را بسیار افزایش دهد.

The Last Remnant Remastered

مبازرات نوبتی بازی The Last Remnant Remastered

The Last Remnant Remastered نسخه‌ ریمستری اثری است که پیش از این برای کنسول‌های خانگی منتشر شده بود و حالا کاربران پلتفرم اندروید هم می‌توانند آن را تجربه کنند. داستان بازی در جهانی خیالی رخ می‌دهد که در آن سرزمین‌های مختلفی وجود دارند که هرکدام توسط یک حاکم فرمان‌روایی می‌شود. در دنیای بازی آرتیفکتی ارزشمند به‌نام رمننت وجود دارد که می‌تواند به شخصی که بدان متصل شده است، قدرت و توانایی‌های ویژه دهد. در جریان بازی شما در نقش شخصیتی به‌نام راش قرار می‌گیرید که تلاش می‌کند خواهر خود ارینا را از دست گروهی ناشناس نجات دهد.

بیشتر بخوانید: شرکت راک استار گیمز | بهترین و بدترین بازی های این شرکت کدامند

The Last Remnant Remastered درواقع یک اثر نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند با اعضای گروه خود به‌صورت تیمی به نبرد دشمنان بروند. در جریان یک مبارزه شما می‌توانید یکی از گروه‌های مبارزه خود را برای کارهای تدافعی همانند بازیابی نوار سلامت دور از میدان نبرد نگه دارید و درواقع برای جنگ‌های مختلف استراتژی بچینید. گرافیک بصری بازی، نورپردازی و شفافیت تصویرها نسبت به نسخه اصلی بهبودهای متعددی داشته‌اند و بازی درمجموع تجربه‌ای لذت‌بخشی را در این زمینه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. بازی می‌تواند شما را ۳۰ الی ۴۰ ساعت سرگرم‌ کند که برای یک محصول پلتفرم اندروید، رقم بسیار بالایی به‌شمار می‌رود.

Oceanhorn 2

گرافیکی ترین بازی های موبایل

Oceanhorn 2 روایت‌گر ماجراجویی قهرمانی کوچک می‌باشد که می‌خواهد با سفر به سرزمین‌های مختلف قلمروی خودش را برپا کند. در این راه با دشمنان و هیولاهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید که مبارزه با آن‌ها از جذابیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، البته می‌توانید از جادو‌های مختلف استفاده کنید تا راحت‌تر هیولاها را از پای در بیاورید.

گرافیک فنی یکی از نکات مثبت بازی Oceanhorn 2 می‌باشد که سازندگان به خوبی بر روی این بخش کار کرده‌اند و محیط‌های بسیار زیبایی را خلق کرده‌اند که هم از نظر فنی و هم‌ بصری در سطح بسیار خوبی قرار دارند. این بازی برای دوست‌داران سبک نقش‌آفرینی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد و هر آن چیزی که انتظارش را دارید در Oceanhorn 2 وجود دارد تا ساعت‌ها به صفحه‌نمایش زل بزنید و به تجربه آن بپردازید.

LifeAfter: Night falls

نگه داشتن مشعل در بازی LifeAfter Night Falls

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های بتل‌رویال یا سبک بقا باشید، احتمالا نام بازی LifeAfter به گوش‌تان رسیده است. این بازی ابتدا توسط استودیو NetEase توسعه داده شده بود و حالا نسخه بازسازی شده و بهینه‌شده آن توسط استودیو X.D. Global در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. بازی از جهان مختلف به نسخه اصلی مربوط می‌شود و بازیکنان در جریان آن باید در دنیایی پساآخر‌الزمانی به جنگ زامبی‌ها بروند. شما باید در دنیای وسیع بازی گشت‌وگذار کنید و با عبور از زامبی‌های آلوده، مین‌ها و جنگل‌های سرد و تاریک به‌دنبال مواد ضروری و تجهیزات مختلف جست‌وجو کنید تا بتوانید در این دنیای بی‌‌رحم جان سالم به‌در ببرید. درواقع شما باید نحوه شکار کردن را یادبگیرید، برای خود غذا فراهم کنید، به‌ زخم‌های‌تان رسیدگی کنید و برای محافظت از جان خود و دوستان‌تان، خود را مسلح کنید.

در این بازی ممکن است در زمان گشت‌وگذار به مردم دیگری برخورد کنید که آن‌ها هم همانند شما برای بقای خود تلاش می‌کنند. این افراد ممکن است به شما حمله کنند یا به شما دست دوستی دهند و غذا و تجهیزات خود را با شما به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید با دوستانی که در مسیر خود پیدا کرده‌اید،  یک مکان را به‌عنوان پایگاه خود ایجاد کنید تا در این دنیای بی‌رحم نفسی تازه کنید. درمجموع اگر به‌دنبال یک اثر ماجرایی با سبک بقا روی پلتفرم اندروید می‌گردید، LifeAfter: Night falls می‌تواند تجربه سرگرم‌کننده‌ای را در اختیارتان قرار دهد.

Sky: Children of the Light

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی Sky: Children Of Light را می‌توان شاهکار گوشی‌های هوشمند دانست، این بازی با گرافیک بی‌نظیر خودش شما را شگفت‌زده خواهد کرد، محیط‌های بازی بسیار زیبا هستند و واقعا نمی‌توان کلمه‌ای برای توصیف آن‌ها پیدا کرد، فقط کافی است به مناظر بازی بنگرید تا آرامش را در وجود خود حس کنید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن 2021 برای کامپیوتر | با ۱۰ تا از این بازی ها آشنا شویدبازی داستان یک قلمروی رویایی را روایت می‌کند که بر فراز آسمان قرار دارد که اتفاقی تلخ آن را به یک مکان شیطانی تبدیل کرده است، حال شما باید به دنبال ارواح مختلف بگردید و بار دیگر شادی را به این قلمرو بازگردانید. گیم‌پلی، صداگذاری و موسیقی بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارند و قطعا شما را راضی خواهند کرد. شما می‌توانید این بازی را برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس دانلود و نصب نمایید.

Recontact London: Cyber Puzzle

پیدا کردن سرنخ در Recontact London: Cyber Puzzle

بازی Recontact London یک اثر معمایی جنایی از استودیو Recontact Digital Arts است که در جریان آن یک روز تماسی با ایستگاه پلیس گرفته می‌شود که تصویر یک روح توسط دوربین‌های مداربسته یک بانک در شهر لندن گرفته شده است. این خبر به سرعت در کشور پخش می‌شوند و حالا این نوبت شما است که پرده از راز این واقعه بردارید. بدین منظور شما باید با استفاده از دوربین‌های مداربسته خیابان‌های لندن، رد روح را بزنید.

بازی همواره در دست توسعه قرار دارد و سازندگان پرونده‌های جنایی بیشتری را به آن اضافه می‌کنند. زمانی‌که شما یک پرونده را در دست می‌گیرید و اگر نتوانید سرنخی را تشخیص دهید، نوار سلامت‌تان کاهش پیدا می‌کند. بازی ابزارهای مختلفی را برای تشخیص و سرنخ‌ها در دست شما قرار داده است که در نقش راهنما پیش‌روی بازیکنان ظاهر می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌توانید تصاویری را که نویز زیادی دارند، با نویزگیر شفاف‌ کنید یا با استفاده از حالت لرزش موبایل، سرنخ‌ها را راحت‌تر تشخیص دهید. بازی دارای تصاویر واقعی است و درواقع شما در Recontact London در حال تجربه یک فیلم تعاملی هستید که می‌تواند به‌شدت برای‌تان سرگرم‌کننده باشد. پس اگر می‌خواهید یک اثر معمایی و کارآگاهی ناب را تجربه کنید، Recontact London را از دست ندهید.

Monster Hunter Stories

گرافیکی ترین بازی های موبایل

این بازی در ابتدا در انحصار کنسول دستی Nintendo 3DS بود و بعد از گذشت ۲ سال، کپ‌کام تصمیم گرفت تا Monster Hunter Stories را برای گوشی‌های هوشمند نیز منتشر کند. مانند تمامی نسخه‌های این سری، بازی Monster Hunter Stories هم داستانی مربوط به اساطیر و دنیای خیالی دارد که دارای جذابیت فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

دیالوگ‌ها و داستان بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و Monster Hunter Stories در این زمینه یکی از برترین‌های گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. اما مهم‌ترین بخش یک بازی نقش‌آفرینی، گیم‌پلی آن است که این عنوان در این بخش هم بسیار عالی کار شده و تنوع مراحل، مبارزات، درخت‌ مهارت، هوش‌مصنوعی دشمنان و در مجموع، همه‌چیز در سطح قابل قبولی قرار دارند. تمامی این نکات مثبت را در کنار یک گرافیک و موسیقی عالی تصور کنید. تنها مشکل بازی به بهینه‌سازی آن برمی‌گردد، به احتمال قوی در اجرای این عنوان با گوشی‌های میان‌رده و ضعیف‌تر با مشکل مواجه خواهید شد.

Asphalt 9

خودروی شورلت در بازی آسفالت ۹

مگر می‌شود صحبت از بازی‌های پرحجم و باکیفیت باشد و اسمی از مجموعه ریسینگ آسفالت به میان نیاید؟ Asphalt 9: Legends آخرین نسخه از این مجموعه است که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو نام‌آشنای گیم ‌لافت در اختیار علاقه‌مندان سبک ماشین‌سواری قرار گرفت تا تجربه بی‌نظیری را به آن‌ها ارائه دهد. در این بازی شما می‌توانید لذت رانندگی با جدیدترین خودروهای شرکت‌هایی همانند فراری، لامبورگینی و پورشه را تجربه کنید.

سازندگان در این نسخه سیستم کنترلی جدیدی به‌نام TouchDrive را معرفی کردند که به‌واسطه آن بازیکنان رانندگی لذت‌بخش‌تری را روی دستگاه‌های موبایل خود تجربه کنند. بدون شک از نقاط قوت بازی آسفالت ۹ گرافیک بصری چشم‌نواز و پرجزئیات آن است که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه‌های قبل داشته است. در این نسخه شاهد حضور شرایط آب‌وهوایی پویا هستیم که بعضا بازیکنان را در زمان بارش سنگین برف و باران اساسی به چالش می‌کشد. سازندگان در بازی بیش از ۶۰ فصل و ۸۰۰ رویداد مختلف را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند که این ارقام نشان‌دهنده محتوای بسیار این بازی هستند.

پس بدون شک اگر به‌دنبال یک اثر ریسینگ آرکید فوق‌العاده روی پلتفرم موبایل می‌گردید بتواند ساعت‌ها با گیم‌پلی روان و گرافیک خیره‌کننده خود شما را سرگرم نگه‌ دارد، بازی Asphalt 9 که یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید است، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

The Walking Dead Series

گرافیکی ترین بازی های موبایل

اگر از طرفداران سینما و سریال‌های شبکه خانگی هستید، حتما اسم سریال The Walking Dead به گوشتان آشنا خواهد بود. سریالی محبوب از شبکه پرطرفدار amc که این‌بار در قالب بازی در اختیار شما قرار گرفته است. عنوانی جذاب در سبک ترسناک و اکشن که توسط استودیو نام‌آشنای Telltale ساخته شده و برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی او اس انتشار یافته است.

در این بازی، شما باید به دختر بچه‌ای به‌ نام کلمانتین کمک کنید تا در جهانی پر از زامبی‌های مختلف جان سالم به‌در ببرد. بازی از نظر گیم‌پلی و گرافیک واقعا بالاتر از یک عنوان برای گوشی‌های هوشمند ظاهر شده و بدون هیچ اغراقی چیزی از نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی کم و کاست ندارد. بازی The Walking Dead  به تازگی رایگان شده است و شما می‌توانید از اپ‌استور‌های مختلف آن را دانلود و از تجربه این عنوان لذت ببرید. اگر می‌خواهید از سایت‌های داخلی این عنوان را دریافت کنید، حتما فایل نصبی و دیتایی را دانلود کنید که برای پردازنده گوشی شما طراحی شده باشد.

GRID™ Autosport‏

GRID Autosport خودروی فورد در بازی

سال ۲۰۱۴ بود که استودیو کدمسترز بازی GRID Autosport را به‌عنوان یک شبیه‌ساز کامل رانندگی در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازی در زمان خود با واکنش‌های مثبتی از جانب طرفداران و منتقدان روبه‌رو شد و همین‌ موضوع باعث گردید تا استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) نسخه موبایل این بازی را در اختیار کاربران این پلتفرم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS5 در سال 2021 | بازی هایی که نباید از دست داد

همان‌طور که گفته شد، Grid Autosport یک اثر شبیه‌ساز رانندگی است در آن شما به‌عنوان یک راننده می‌توانید در بخش کریر پنج استایل مخلتلف بازی را تجربه کنید. هر کدام از استایل‌های این بازی شامل خودروهای مختلف با کلاس‌های متفاوت هستند که بازیکنان می‌توانند در پیست‌های مشخص رانندگی با آن‌ها را تجربه کنند. سازندگان بیش از ۱۰۰ خودرو و محیط مختلف برای بازی طراحی‌ کرده‌اند و بدون شک بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرند. شما همچنین قادر هستید تا المان‌های متفاوتی از گیم‌پلی بازی همانند سطح هوش مصنوعی حریفان، سیستم کنترل کشش، ترمز ABS، خطوط مشخص‌کننده مسیر و غیره را تغییر دهید تا میزان مهارت خود را به‌چالش بکشید.

گرید اتو اسپرت از جمله بازی‌های ریسینگ باکیفیت پلتفرم موبایل است که علاقه‌مندان شبیه‌ساز رانندگی نباید تجربه آن را از دست دهند. جلوه‌های بصری زیبا، صداگذاری شگفت‌انگیز و گیم‌پلی روان از جمله نکات مثبت این بازی به‌شمار می‌روند و به همین دلیل به فهرست بهترین بازی های دیتا دار اندروید زنگ تفریح راه پیدا کرد.

Life is strange

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی Life Is Strange عنوانی داستان‌محور در سبک ماجراجویی بوده که شما را به شدت جذب خواهد کرد. عنوانی خوش ساخت با داستانی بسیار جالب که به تازگی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios بازسازی و منتشر شده است.

داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی یعنی Max Caulfield، پی می‌برد که قدرت کنترل زمان را دارد. با Max همراه شده تا به صورت کامل با روحیات او آشنا شوید. شما در بازی باید با کمک‌ اشیاء مختلف، پازل‌ها را حل کرده و در انتخاب دیالوگ‌ها دقت کنید تا Max را به دردسر نیندازید. بازی از لحاظ گرافیک بصری و فنی در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد، اما بهینه‌سازی مناسبی برای نسخه گوشی‌های هوشمند صورت نگرفته و به همین دلیل بازی را نمی‌توانید بر روی گوشی‌های میان‌رده به صورت روان و بدون مشکل تجربه کنید. بازی به‌طور رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای در اپ‌استور‌های مختلف منتشر شده است.

NBA 2K20

پرتاب توپ در بازی NBA 2K20

درکنار فوتبال، بسکتبال هم یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیا است که علاقه‌مندان بسیاری بازی‌های آن را دنبال می‌کنند. از همین‌رو استودیو‌های بازی‌سازی همواره تلاش کرده‌اند تا با بازی‌های خود این ورزش را به بهترین شکل ممکن شبیه‌سازی کنند. بدون شک یکی از بهترین مجموعه‌های این ورزش، سری محبوب NBA 2K است که هر ساله شاهد انتشار نسخه‌ جدیدی از آن هستیم. این مجموعه ورزشی هرساله با اضافه کردن المان‌های جدید و بهبودهای فراوان در گیم‌پلی خود تجربه‌ای ناب و لذت‌بخش را از ورزش بسکتبال در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. حال جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی NBA 2K20 به پلتفرم موبایل راه پیدا کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند در گوشی‌های موبایل به تجربه یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید ورزشی بپردازند.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی مختار ثقفی | مراحل بازی و گیم پلی و اطلاعات تکمیلی

در NBA 2K20 سازندگان حالت‌های مختلفی را در بازی قرار داده‌اند که هرکدام به‌نحوی می‌توانند کاربر را ساعت‌ها سرگرم کنند. از بخش داستانی MyCAREER گرفته تا حالت Run The Streets که در آن بازیکنان می‌توانند بسکتبال خیابانی را تجربه کنند، همگی در نوع خود بسیار سرگرم‌کننده و جذاب هستند. در بخش داستانی شما می‌توانید شخصیت خود را از ابتدا طراحی کرده و زندگی او را از دوران کالج تا ورود به لیگ معبتر NBA دنبال کنید. سازندگان همچنین همانند همیشه یک بخش چندنفره هم در بازی گنجانده‌اند تا به‌واسطه آن بازیکنان چه ازطریق لن و چه ازطریق اینترنت با دوستان خود بسکتبال بازی کنند.

Need for Speed: No Limits

گرافیکی ترین بازی های موبایل

EA GAMES، یکی از باسابقه‌ترین کمپانی‌ها در ساخت بازی‌های racing محسوب می‌شود که این بار با انتشار بازی Need for Speed: No Limits ثابت کرد که گوشی‌های هوشمند هم پتانسیل داشتن یک بازی فوق‌العاده در سبک racing را دارند.

این بازی در سبک آرکید بوده و یکی از برترین‌های سبک racing در گوشی‌های هوشمند تلقی می‌شود. بازی Need for Speed No Limits، به خوبی حال و هوای یک بازی دیوانه‌وار از سری NFS را برای شما تداعی می‌کند و قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد. گرافیک بازی چیزی از بازی‌های کنسولی کم ندارد و کوچک‌ترین ایرادی به آن وارد نیست. به لطف لایسنس‌ ماشین‌های کارخانه‌های بزرگ، این بازی از تنوع و تعداد ماشین‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و کمبود خاصی در آن دیده نمی‌شود. طراحی شهر و جاده بسیار زیبا است و شما را به یاد بازی Need For Speed 2015 خواهد انداخت، زیرا محیط بازی همیشه در شب و تاریکی می‌باشد.

صدای موتور و برخورد ماشین‌ها به یکدیگر بسیار عالی کار شده و حس بسیار خوبی را به شما منتقل خواهد کرد که در کمتر بازی‌ای برای گوشی‌های هوشمند شاهد آن هستیم. هندلینگ ماشین و رانندگی در حد بازی Asphalt  آرکید و دیوانه‌وار نبوده و شما تفاوت‌های آشکاری در ماشین‌های مختلف احساس می‌کنید. خلاصه باید گفت که بازی  Need for Speed No Limits، شما را شگفت‌زده خواهد کرد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما آن را تجربه کنید تا یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند را از دست ندهید.

بازی Need for Speed No Limits آنلاین بوده و متاسفانه با آی‌پی ایران در دسترس نیست و شما برای وارد شدن به بازی نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر‌دهنده آی‌پی خواهید داشت. بازی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است. شما می‌توانید این بازی جذاب را به‌صورت رایگان و از ‌اپ‌استور‌های مختلف دانلود کنید.

World of Tanks Blitz

شلیک تانک در بازی موبایل World of Tanks Blitz

بازی بعدی این فهرست، یک اثری به‌یاد ماندنی از استودیو Wargaming Group است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند در دوران جنگ جهانی دوم در رقابتی آنلاین در جنگ تانک‌ها شرکت کنند! بازی World of Tanks Blitz در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و درواقع نسخه موبایل بازی اصلی World of Tanks به‌شمار می‌رود.

در جریان بازی، بازیکنان باید در قالب دو تیم ۷ نفره وارد رقابتی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز شوند و با تانک‌های خود دشمنان را از پای دربیاورند. دنیای تانک‌های جنگی بازی با بیش از ۳۵۰ مدل مختلف بسیار گسترده است و هرکدام با گرافیک سه‌بعدی چشم‌نواز خود از امکانات و توانایی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند. بازیکنان با استفاده از هرکدام از این تانک‌ها می‌توانند وارد یکی از ۲۵ میدان نبرد بازی شوند و توانایی‌های خود را برای زنده ماندن در این رقابت سخت محک بزنند.

پشتیبانی مداوم سازندگان از بازی و اضافه شدن محتوای متعدد به آن باعث شده است هنوز هم World of Tanks Blitz به انتخابی سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان آثار MMO تبدیل شده باشد.

F1 Mobile Racing

گرافیکی ترین بازی های موبایل

قطعا فرمول ۱ یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین ورزش‌های حوزه اتومبیل‌رانی می‌باشد که علاقه‌مندان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. اگر شما هم به این رشته علاقه‌مند هستید، بازی F1 Mobile Racing مخصوص شما است. این عنوان توسط Codemasters Software Company Ltd توسعه یافته و به صورت رایگان منتشر شده است که توانسته نمره ۴٫۵ از ۵ را از اپ‌استور گوگل دریافت کند که نشان‌دهنده کیفیت بالای این بازی است.

بازی F1 Mobile Racing از روی نسخه کنسولی همین عنوان ساخته شده و سازندگان تمام سعی خودشان را کرده‌اند تا یک تجربه کنسولی را برای ما به ارمغان بیاورند که تا حدود زیادی موفق بوده‌اند، البته بازی دارای کمبود‌ها و محدودیت‌هایی است و قابل مقایسه با نسخه کنسولی آن نیست. با وجود تمام این کمبود‌ها، هم‌چنان عنوان F1 Mobile Racing بهترین بازی در حوزه فرمول ۱ محسوب می‌شود و از نظر گرافیک فنی کمتر عنوانی در این پلتفرم به پای آن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Twelve Minutes | گیم پلی و آموزش بازی

گیم‌پلی بازی و هندلینگ واقع‌گرایانه و سخت، از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود و حتما از کنترل ماشین‌ها لذت خواهید برد. صداگذاری در سطح مطلوبی قرار دارد و هیچ ایرادی در این زمینه به بازی وارد نیست. یکی از نکات جذاب این بازی، لایسنس بودن تیم‌ها و رانندگان بزرگ می‌باشد و شما می‌توانید در نقش راننده موردعلاقه خودتان به مسابقه با رقبای خود بپردازید که به جذابیت بازی افزوده است.

شما می‌توانید این بازی را به ‌صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس دریافت کنید.

Mortal Kombat

کنشی در بازی مورتال کامبت

بدون شک یکی از اصلی‌ترین قطب‌های آثار مبارزه‌ای، مجموعه مورتال کامبت است که سال‌های سال علاقه‌مندان با نسخه‌های مختلف آن خاطره دارند. بازی موبایل MORTAL KOMBAT که پیش از این با نام Mortal Kombat X شناخته می‌شد، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در قالب شخصیت‌های محبوب این مجموعه قرار گیرند و در گوشی‌های هوشمند خود یک نسخه با کیفیت از مورتال کامبت را تجربه کنند.

در جدیدترین به‌روزرسانی بازی حالا شخصیت‌های نسخه یازدهم این مجموعه مبارزه‌ای هم حضور دارند و بازیکنان می‌توانند با دسترسی به تعداد زیادی از شخصیت‌ها، در قالب مبارزات سه به سه ساعت‌ها سرگرم شوند. سازندگان همچنین فاتالیتی‌های معروف مجموعه را در این بازی قرار داده‌اند و با گرافیکی چشم‌نواز بازیکنان شاهد یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای روی دستگاه‌های موبایل خود هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های فکری اندرویدی | ذهن خود را به چالش بکشید

بدون شک MORTAL KOMBAT یک بازی خوش‌ساخت و هیجان‌انگیز است که یکی از بهترین بازی های دیتا دار اندروید نیز محسوب می‌شود و تجربه آن به تمامی علاقه‌مندان آثار مبارزه‌ای توصیه می‌شود.

Call of Duty: Mobile

گرافیکی ترین بازی های موبایل

سری cod،‌ همیشه یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در هر نسلی از کنسول‌ها بوده و ما با بخش چند نفره و داستانی این عنوان خاطرات زیادی را ثبت کرده‌ایم. حال نوبت به آن رسیده که با گوشی‌های هوشمندی که در دستانمان قرار گرفته وارد دنیای COD شویم.

عاشقان بازی شوتر اول شخص به‌هیچ وجه نباید Call of duty:Mobile را از دست بدهند، چون این بازی هیچ کم و کاستی نسبت به نسخه‌های کنسولی این فرانچایز محبوب نداشته و با گیم‌پلی و به‌خصوص گرافیک بی‌نظیرش می‌تواند همان حس آشنای همیشگی را به شما القاء کند. اگر کنترلر‌های مختلفی در دسترس‌ دارید، معطل نکنید و با اتصال آن به گوشی‌خود، لذت مضاعفی از بازی ببرید. Activision این عنوان را به صورت رایگان در اختیار مصرف‌کنندگان گوشی‌های اندروید و آی او اس عرضه کرده و تنها نگرانی شما، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای همیشه در صحنه خواهد بود. هیچ الزامی در خرید تفنگ و اقلام مختلف بازی بر شما وارد نیست و شما می‌توانید با افزایش ساعت‌های بازی، لوت خوبی به‌دست آورید. اما همچنان، افرادی در بازی خواهید دید، که با پرداخت پول و خرید اقلام مختلف بازی، یک قدم از شما جلوتر هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 / بهترین هدست گیمینگ 2021 | کدام یکی برای بازی بهتر است؟ / بهترین لپتاپ های گیمینگ 2021 | از بازی کردن لذت ببرید / هترین بازی های ماجراجویی در سال 2021 | بازی هایی که منتظرشان هستیم / بهترین بازی های اندرویدی 2021 | با گوشی خود سرگرم شوید / بهترین بازی های یوبی سافت |‌ جذاب ترین های این شرکت را بشناسید / بهترین بازی های جنگی 2021 | 5 تا از بهترین ها را بشناسید / بهترین بازی های جهان باز | مهمترین و جذاب ترین ها را بشناسید / بهترین بازی های ابرقهرمانی برای کامپیوتر |‌ مهمترین ها را بشناسید /

 

 

ممنون که تا به اینجای کار ما را همراهی کردید، نظرات خود را در رابطه با بهترین بازی های دیتا دار اندروید با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *