دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 40 | دانلود رایگان فصل 2 با زیرنویس فارسی چسبیده

برای تماشای سریال درام آپارتمان بی گناهان با زنگ تفریح همراه باشید. لینک دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 40 با زیرنویس فارسی در انتهای مطلب موجود می‌باشد.

سریال آپارتمان بی گناهان مجموعه‌ای براساس واقعیت است. در این سریال پرطرفدار، بازیگرانی چون ازگی مولا، مروه دیزدار و فرح زینب عبدالله به ایفای نقش می‌پردازند. ترکیب حرفه‌ای این بازیگران در کنار هم توانست سریالی موفق در ژانر خانوادگی باشد. برای دسترسی به لینک دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 40 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، تا انتهای مطلب با فیگار همراه باشید.

دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 40

دانلود رایگان فصل 2 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 40, دانلود آپارتمان بی گناهان قسمت 40

اما در آخر فصل یک دیدیم که اینجی در اثر یک تصادف فوت می‌کند. هان به طور کامل دیوانه می‌شود و در تیمارستان بستری می‌شود. صفیه بالاخره با مشکلش کنار می‌آید و از خانه بیرون می‌آید. او که برای مراسم فوت مادرش نتوانسته بود سر مزار برود، برای مرگ اینجی بیرون می‌رود و به مزار می‌رود. او و گلبن برای دیدن برادرشان هان، به تیمارستان می‌روند.

فصل دو به این صورت آغاز می‌شود که هان برای مدتی با آنیل وقت گذرانی می‌کند. توجهی به خانواده اش ندارد و آن‌ها را رها کرده است. دیگر در تیمارستان نمی‌ماند،‌ اما نمی‌شود گفت که بهبود کامل یافته است. سرنوشت او نیز مانند پدرش شده است. همسرش را در یک تصادف از دست داده است.

بیشتر بخوانید: دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11 | دانلود رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده

صفیه، بعد از رفتن هان و ناجی بسیار حساس‌تر شده است. او توهم مادرش را می‌بیند که در واحد زباله زندانی‌اش کرده است. خیال می‌کند آبی که از شیر خانه جاری می‌شود گل آلود است. به همین دلیل اجازه نمی‌دهد کسی دوش بگیرد و یا شیرفلکه آب را باز کند. فقط از آب‌های معدنی استفاده می‌کند.

اسد در تلاش است که هان را بر سر کارها بازگرداند. از طرفی نیز دلش پیش گلبن گیر است. اما گلبن خواستگاری او را فعلا رد می‌کند. از نظر گلبن، زمانی که خانواده‌اش دچار ناراحتی هستند، خوشبختی او نمک نشناسی است.

قسمت 40 آپارتمان بی گناهان, قسمت 40 سریال آپارتمان بی گناهان

بیماری حکمت وخیم‌تر شده است. او درک نمی‌کند که اینجی مرده است، و هنوز بر این باور است که او قهر کرده و رفته است. برای صرف شام، هرشب به منزل پدربزرگ اینجی می‌رود و با آوردن نام اینجی، خاطر پدربزرگ و برادر اینجی را رنجیده می‌کند.

دوم سریال به همین منوال آغاز می‌شود. امید است که شاهد بهبودی این فرزندان معصوم باشیم. برای دانلود آپارتمان بی گناهان با زیرنویس چسبیده قسمت 40 همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها

عوامل سریال آپارتمان بی گناهان

  • کارگردان: چاعری لوستوالی , دانلود آپارتمان بی گناهان قسمت 40
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا , قسمت 40 سریال آپارتمان بی گناهان
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه , قسمت 40 آپارتمان بی گناهان
  • پخش: از شبکه TRT1
  • روز پخش: هر سه شنبه شب , قسمت 40 آپارتمان بی گناهان
دانلود آپارتمان بی گناهان با زیرنویس چسبیده قسمت 40, دانلود رایگان آپارتمان بی گناهان قسمت 40

لینک دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 40 (Masumlar Apartmani) با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان آپارتمان بی گناهان قسمت 40 با کیفیت های مختلف

 

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس، به کانال تلگرام فیگار اضافه می‌شوند.

 

 

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال دکتر معجزه گر قسمت 171 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 39 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / بهترین بازی های فکری اندرویدی | ذهن خود را به چالش بکشید /

 

 

ممنون که تا انتها این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را درباره این نوشتار (دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 40) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *