دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 | دانلود رایگان با دوبله فارسی

برای دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 به صورت دوبله فارسی، با زنگ تفریح تا انتهای این نوشتار همراه باشید. در ادامه لینک دانلود، قرار داده شده است.

سریال روزگارانی در چوکوروا، یکی از سریال‌های پرطرفدار ترکی است که به کارگردانی مورات ساراج‌اوغلو و فاروک تبر می‌باشد. این سریال جذاب در ۴ فصل تهیه و تولید شد.

علاقه‌مندان به این سریال زیبای ترکی، می‌توانند، با مراجعه به سایت و کانال تلگرامی فیگار، این سریال را از قسمت‌های گذشته دانلود و تماشا کنند. لازم به ذکر است که لینک دانلود روزگارانی در چوکوروا با دوبله فارسی قسمت 336 در پایان این نوشتار قرار داده شده است. برای دانلود رایگان روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 با ما همراه باشید.

دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336

دانلود رایگان با دوبله فارسی

دانلود روزگارانی در چوکوروا قسمت 336, قسمت 336 سریال روزگارانی در چوکوروا

قسمت 336 روزگارانی در چوکوروا در ادامه قسمت‌های قبل آغاز می‌شود. برای جلوگیری از اسپویل، فقط خلاصه‌ای از قسمت‌های اول این سریال را شرح داده و عوامل سریال را معرفی کرده‌ایم.

یشتر بخوانید: دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 | دانلود رایگان با دوبله فارسی

خلاصه داستان سریال

این سریال داستان ییلماز، را که به خاطر عشقش ریسک قتل را پذیرفت، و داستان زلیحا، که خود را با ازدواج زندانی کرد، تا معشوقه‌اش زنده بماند، روایت می‌کند.

و البته در این سرزمین عشق نامحدود، حساب‌های بسته نشده از گذشته تا به امروز نیز، وجوددارند. زمین‌هایی که تقسیم نمی‌شوند. جنگ‌ها بر سر مسائل مختلف ادامه دارد، و امید با لجبازی هنوز پابرجاست. لینک دانلود روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 در انتهای مطلب پیوست شده است.

دانلود روزگارانی در چوکوروا با دوبله فارسی قسمت 336, دانلود رایگان روزگارانی در چوکوروا قسمت 336

در دهه‌ی چهل میلادی، دو جوان به اسم ییلماز و زلیخا عاشق همدیگر هستند. زلیخا خیاط است و ییلماز یک مرد فقیر است که در میکانیکی کار می‌کند. برادر ناتنی زلیخا با یک نفر سر خواهرش زلیخا قمار می‌کند و می‌بازد. ییلماز مجبور می‌شود آن مرد را بکشد و به آدانا فرار کند.

بیشتر بخوانید: دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 39 | دانلود رایگان با دوبله فارسی

ولی زلیخا نیز همراه او می‌رود. آن‌ها در مزرعه‌ی یامان‌ها در چوکوروا (آدانا) با هویت خواهر و برادری مشغول به کار می‌شوند. اما ییلماز را پلیس‌‌ها پیدا می‌کنند و به زندان می‌برند و حکم اعدام او را صادر می‌کنند.‌ دمیر(خان چوکوروا، رییس زلیخا و ییلماز) عاشق زلیخا می‌شود. قسمت 336 سریال روزگارانی در چوکوروا با مراجعه به انتهای مطلب دانلود نمایید.

دمیر که به ملاقات ییلماز می‌رود، ییلماز به او می‌گوید که خواهر و برادر نیستند و می‌گوید که مراقب زلیخا باشد. اما دمیر با این وجود با زلیخا ازدواج می‌کند. ییلماز از زندان آزاد می‌شود و متوجه این حادثه می‌شود. پس از آن نیز، آن دو دشمنان خونی هم می‌شوند.

قسمت 336 روزگارانی در چوکوروا دوبله شده, قسمت 336 روزی روزگاری در چوکوراوا دوبله شده

دمیر که به ملاقات ییلماز می‌رود، ییلماز به او می‌گوید که خواهر و برادر نیستند و می‌گوید که مراقب زلیخا باشد. اما دمیر با این وجود با زلیخا ازدواج می‌کند. ییلماز از زندان آزاد می‌شود و متوجه این حادثه می‌شود. پس از آن نیز، آن دو دشمنان خونی هم می‌شوند. لینک دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 در ادامه مطلب موجود است.

عوامل سریال

  • نام‌ ترکی: سریال ترکی Bir Zamanlar Cukurova
  • بازیگران: واحده پرچین، مورات اونالمیش، اعور گونش، هالیت آلتینبیلک، بولنت پولات
  • کارگردان: مورات ساراج‌اوغلو، فاروک تبر
  • نویسنده: ییلدیز تونچ، آتیلا اوزل
  • ژانر: درام رمانتیک , قسمت 336 روزی روزگاری در چوکوراوا دوبله شده
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه جم سریز
  • محصول: ۲۰۱۸ ترکیه , قسمت 336 روزگارانی در چوکوروا دوبله شده
دانلود سریال روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 336 با دوبله فارسی, دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336

بیشتر بخوانید: فیلم های مشابه 365 Days | مهم ترین ها را بشناسید !

لینک دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 با دوبله فارسی

دانلود سریال روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 336 با دوبله فارسی

 

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام فیگار اضافه می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی | جذابترین سریال های تینیجری آمریکایی / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / دانلود رایگان قسمت 8 فصل 2 سریال see | دانلود سریال دیدن با زیرنویس فارسی چسبیده / فصل 2 سریال Squid Game | هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم! / تئوری ها و ایستراگ های Squid Game | مسائلی که جدی هستند ! / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال /

 

 

ممنون که تا انتها این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را درباره نوشتار دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 با زنگ نتفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *