دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 | دانلود رایگان با دوبله فارسی

سریال شعله‌های آتش، یکی از سریال‌های پرطرفدار ترکی است. برای تماشا و دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 به همراه دوبله آن، تا انتهای مطلب، با زنگ تفریح همراه باشید.

یکی از سریال‌های محبوب ترکی در سال 2020، سریال شعله‌های آتش یا همان شعله‌ور می‌باشد. این مجموعه دیدنی، از طریق شبکه شو تی وی به مخاطبان و طرفدارانش ارائه شد. اگر از طرفداران پر و پا قرص، سریال‌های ترکی هستید، مجموعه شعله‌های آتش را از دست ندهید. برای تماشا و دسترسی به لینک دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 به همراه نسخه دوبله آن، تا انتها بازنگ تفریح همراه باشید.

دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85

دانلود رایگان با دوبله فارسی

دانلود شعله های آتش قسمت 85, قسمت 85 شعله های آتش

جهانگیر جیهان، دیلان چیچک دنیز و برکای آتش هر سه در سریال پرطرفدار گودال ایفای نقش نموده بودند. پس از اتمام نقش شان، با مرگ کاراکتر، هر سه به کادر بازیگران سریال شعله های آتش پیوستند.

سریال Alev Alev محصول سال 2020 است، که به تازگی در بهار 2021 پخش آن به اتمام رسید.

صحنه آغازین جذاب سریال به این صورت است که: زنی به نام جمره، توسط شوهرش دیوانه نشان داده می‌شود و مورد ضرب و شتم او قرار می‌گیرد. سال‌هاست که کسی حرف جمره را باور نمی‌کند. اما این بخش ساده‌ای از یک شروع است. هیجان زمانی آغاز می‌شود که با یک آتش کوچک، کل محل برگزاری جشن خیریه، که رویا دخترعموی جمره، آن را برنامه ریزی کرده بود، آتش می‌گیرد و 21 نفر از شرکت‌کنندگان در آن مراسم می‌سوزند. از جمله چیچک، دوست صمیمی رویا.

قسمت 85 سریال شعله های آتش, دانلود شعله های آتش با دوبله فارسی قسمت 85

سریال ترکی شعله های آتش در رابطه با مجادله‌هایی است که سه زن در دنیای امروزی می‌کنند. جمره، رویا و چیچک، به ترتیب با بازی دمت اوگار، دیلان چیچک دنیز و هازار ارگوچلو. این سه، هر کدام به طریقی درگیر ماجراهایی می‌شوند و با افراد جدیدی آشنا می‌شوند که زندگی آن را به کل تغییر می‌دهد. لینک دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 در ادامه مطلب قرار گرفته است.

داستان نامردی‌ها و مردانگی‌ها، خشونت علیه زن، نابرابری قوانین نسبت به زن و مسائل همیشگی عشق و رفاقت، از مضامین اصلی این سریال است. برای تماشای این سریال، کانال تلگرام ما را همراهی کنید.

رویا مسئول برگزاری بزرگ ترین خیریه چند سال اخیر در حمایت از زنان است. او به خاطر جشنی که شب قرار است برگزار کنند، خیلی هیجان زده است و همه چیز را صبح همان روز بررسی می‌کند. دخترعموی او جمره، کنار دخترش، گونش نشسته است. گونش اصرار می‌کند تا بچه گربه‌هایی را که پیدا کرده‌اند را نگه دارند. جمره می‌گوید که پدرت نمی‌گذارد و حیوان دوست ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید | آپدیت شهریور ۱۴۰۰

همان موقع چلبی از راه می‌رسد و وقتی گونش اصرار می‌کند گربه‌ها را نگه دارد، نه نمی‌آورد. اما بعد از رفتن دخترش، با عصبانیت به جمره می‌گوید: “مگر نمیدانی نگهداری حیوان در این خانه قدغن است؟” و قرص‌های جمره را به او می‌دهد که بخورد. جمره وانمود می‌کند قرص‌ها را خورده است. اما چلبی که او را زیر نظر دارد، می‌فهمد جمره به دروغ قرص‌ها را در دهانش انداخته است. برمی‌گردد و با لگد محکم او را می‌زند.

بعد هم با خشم می‌گوید: « آخرین بارت باشد که برای خوردن قرص‌ها کلک می‌زنی! » چلبی دست بلند می‌کند تا بار دیگر او را بزند که رویا از راه می‌رسد. چلبی فورا گوی شیشه‌ای را روی سر خودش خرد می‌‌کند و از جمره می‌خواهد صدایش در نیاید. بعد هم به سمت رویا می‌رود و وقتی رویا با نگرانی به زخم روی پیشانی او اشاره می‌کند، با مظلومیت ساختگی می‌گوید: “قرص‌هایش را نمی‌خورد و اینجوری دیوانه بازی در می‌آورد.”

در ادامه شعله های آتش اتفاقات جذاب و هیجان‌انگیز بسیاری رخ می‌دهد، که باعث می‌شود جمره بتواند از آن خانه فرار کند. در راه فرار نیز با خبرنگاری به نام اوزان آشنا می‌شود. این آشنایی کل مسیر زندگی جمره، رویا و چیچک را عوض می‌کند. برای دانلود شعله های آتش قسمت 85 ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

مشخصات سریال

دانلود رایگان شعله های آتش قسمت 85, قسمت 85 شعله های آتش دوبله شده
  • کارگردان: احمد کاتیکسیز
  • ستارگان: دمت اوگار، دیلان چیچک دنیز، هازار ارگوچلو، برکای آتش، جهانگیر جیهان
  • تعداد قسمت: ۲۸ قسمت (زبان اصلی)، دوبله در حال پخش , قسمت 85 سریال شعله های آتش
  • پخش از شبکه: Showtv ، دوبله از شبکه جم ریور , دانلود شعله های آتش با دوبله فارسی قسمت 85
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه , قسمت 85 شعله های آتش دوبله شده
دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85

لینک دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 با دوبله فارسی

دانلود رایگان شعله های آتش قسمت 85

 

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام فیگار اضافه می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 39 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) | تاریخ پخش، داستان و بازیگران / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / فیلم های مشابه 365 Days | مهم ترین ها را بشناسید ! / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید /

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب ما را همراهی گردید. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید. نظرات خود را درباره نوشتار دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 با زنگ تفریح درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *