دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11 | دانلود رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده

لینک دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11 به صورت زیرنویس فارسی چسبیده آماده و در این نوشتار، قرار داده شده است. برای دانلود آن، همراه زنگ تفریح باشید.

یک خبر خوب برای طرفداران سریال کره‌ای، عاشقان آسمان سرخ داریم. چشم انتظاری، به پایان رسید. مجموعه فزنگ تفریح، لینک دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11 همراه با زیرنویس فارسی چسبیده را، برای شما علاقه‌مندان در سایت و کانال تلگرام خود، قرار داده است. برای دانلود و تماشای این قسمت از سریال، با ما همراه باشید. ممنون که زنگ تفریح را برگزیده‌اید.

دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11

دانلود رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11, قسمت 11 عاشقان آسمان سرخ

عاشقان آسمان سرخ یک سریال کره ای است که در ژانر عشق و عاشقی که لابلای آن کمی فانتزی چاشنی‌اش می‌شود از روی رمانی از یونگ یون گوول نوشته شده است. این نویسنده محبوب و حدی و مهم در دنیای کیدراما در گذشته در دو سریال مهم تاریخی کره ای پرطرفدار دیگر به نام‌های افسانه خورشید و ماه (Moon Embracing The Sun) و رسوایی سونگ کیون کوان (Sungkyunkwan Scandal) همکاری داشته است.

داستان این سریال درباره عشاق جوان و بی‌گناهیست که که با وجود همه چالش‌ها و رنج‌ها توانایی رنگارنگ کردن زندگی خود را دارند. این مجموعه در دوران چوسان اتفاق می‌افتد، جایی که یک زن نقاش نابغه به نام هنگ چون گی به عنوان اولین زن نقاش دوهواسیو یا آکادمی نقاشی سلطنتی کره انتخاب می‌شود. هنگ چون گی ظاهری زیبا و شخصیتی روشن و دوستانه دارد.

بیشتر بخوانید: دانلود سریال دکتر معجزه گر قسمت 171 | دانلود رایگان با دوبله فارسی

قرار است این دختر بقیه عمر خود را در آکادمی سلطنتی به عنوان یک نقاش بگذراند و این شرایط موجب می‌شود او با اخترشناس نابینایی با نام هارام آشنا شود. عشق در قلب آنها شکوفا می‌شود و آنها احساسات صادقانه یکدیگر را تشخیص می‌دهند؛ بدون اینکه چون گی به نابیانیی ها رام اهمینی بدهد.

عاشقان آسمان سرخ فضای عاشقانه بین این دو جوان را به تصویر می‌کشد که با صبر و شکیبایی در تلاشند یکدیگر را شاد و خوشحال نگه دارند. کیم یوجونگ (Kim Yoo Jung) در این سریال نقش اولین نقاش زن سلطنتی را بازی می‌کند. هونگ چونگ گی از ابتدا نابینا به دنیا آمد ولی یک روز به طرز معجزه آسایی بینایی خود را به دست می‌آورد.

آن هیو سوپ (Ahn Hyo Seop) نیز در این سریال نقش ها رام را بازی می‌کند؛ افسری نابینا با چشمانی قرمز که می‌تواند ستارگان را بشناسد و به عنوان اخترشناس در کاخ سلطنتی مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید: دانلود سریال روزگارانی در چوکوروا قسمت 336 | دانلود رایگان با دوبله فارسی

گونگ میونگ نیز در نقش شاهزاده یانگمیونگ در این سریال حضور خواهد داشت. او یکی از اعضای خانواده سلطنتی با روحیه آزاد است که به شعر، خطاطی و هنر علاقه دارد. اگرچه او مملو از عاشقانه‌ها و تخیلات است، اما از درون احساس تنهایی زیادی دارد که آن را درون خود پنهان کرده است.

یکی از بازیگران اصلی سریال Lovers of the Red Sky کواک سی یانگ (Kwak Si Yang) است که نقش شاه جوهیانگ را بازی می‌کند، پادشاهی جاه طلب و بی‌رحم که نقش مهمی در قلب این سه جوان ایفا خواهد کرد.

دانلود سریال Lovers of the Red Sky قسمت 11

قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ, دانلود عاشقان آسمان سرخ با زیرنویس چسبیده قسمت 11
  • نام سریال: عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) , دانلود رایگان عاشقان آسمان سرخ قسمت 11
  • محصول: 2021کره جنوبی از شبکه SBS, ViuTV, Viki
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، درام، فانتزی , قسمت 11 عاشقان آسمان سرخ
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: دوشنبه و سه شنبه , قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ
  • مدت زمان: 60 دقیقه
دانلود رایگان عاشقان آسمان سرخ قسمت 11

لینک دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11 همراه با زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود عاشقان آسمان سرخ با زیرنویس چسبیده قسمت 11

 

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس، به کانال تلگرام فیگار اضافه می‌شوند.

 

 

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال شعله های آتش قسمت 85 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / دانلود سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 39 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود! / بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی | جذابترین سریال های تینیجری آمریکایی / فصل 2 سریال Squid Game | هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم! / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب همراه ما بودید. نظرات خود را درباره نوشتار دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت 11 با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *