VAR به علت تحریم ها به آزادی نخواهد آمد

مدت مدیدی است که برخی داوران و مقامات فدراسیون فوتبال از تجهیز استادیوم آزادی به VAR می گویند. اما اخیرا مشخص شده VAR به علت تحریم ها به آزادی نخواهد آمد. با زنگ تفریح همراه باشید.

طبق گزارش های منتشر شده، فدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای پس از اخبار ارائه VAR در ایران، به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که به علت تحریم ها امکان ارائه وار در ایران وجود ندارد.

VAR به علت تحریم ها به آزادی نخواهد آمد

سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران بخشی از نامه AFC را منتشر کرده که متن آن بدین شرح است:

VAR به علت تحریم ها به آزادی نخواهد آمد

بیشتر بخوانید: ۱۰ بازیکن برتر فوتبال جهان | فصل 2021-2020

به اطلاع می ‌رسانیم طبق توصیه STP تحت قرارداد ما، به دلیل تحریم‌ های شدید بین‌ المللی و چالش‌ های مختلف، پیرامون واردات تجهیزات مورد نیاز به جمهوری اسلامی، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌ تواند سیستم VAR را برای مسابقات پیش رو در ایران اجرا کند. ما برای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای آماده ‌سازی برای مسابقه آینده آرزوی موفقیت داریم و منتظر همکاری و تفاهم شما در این زمینه هستیم.

البته در نامه های قبلی از فیفا و ای اف سی اعلام شده بود که در صورت عدم تجهیز ورزشگاه ‌ها، این دو سازمان همکاری لازم را با فدراسیون‌ های مورد نظر خواهند داشت. در حالی که همچنان بسیاری از مسابقه های زیر نظر این دو سازمان بین‌المللی بدون وی ای آر انجام می شود.

قبل تر نیز سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ایران، حسن کامرانی‌فر اظهار داشته بود که تنها مشکل باقی ‌مانده در مسیر برگزاری میزبانی رقابت ‌های انتخابی جام جهانی قطر برای ایران مسئله حق پخش است که با همکاری سازمان صدا و سیما این مسئله نیز حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه با ما بودید، نظرات خود را درباره VAR به علت تحریم ها به آزادی نخواهد آمد با زنگ تفریح درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *