پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب 26 مرداد | سوپرکاپ آلمان

بایرن و دورتموند به عنوان قهرمان بوندسلیگا و دی اف بی پوکال امشب از ساعت 23 به مصاف هم می روند. برای پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب 26 مرداد با زنگ تفریح باشید.

سوپرکاپ یک رقابت بین قهرمان بوندسلیگا و قهرمان دی اف بی پوکال است که هر سال همزمان با شروع بوندسلیگا برگزار می شود. در شرایطی که تیم قهرمان در هر دو رقابت یکسان باشد، تیم دوم بوندسلیگا به عنوان نماینده لیگ، مقابل قهرمان جام حذفی قرار می گیرد.

در سالیان گذشته این جام همواره متعلق به دورتموند و بایرن به عنوان پرافتخارترین تیم های این رقابت بوده است. بایرن 8 و دورتموند 6 بار قهرمان این رقابت شده اند. بعد از این دو وردربرمن با 3 قهرمانی در جایگاه سوم است. در ادامه با پخش زنده سوپرکاپ آلمان 26 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب 26 مرداد

پخش زنده سوپرکاپ آلمان 26 مرداد

 

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که باواریایی ها سرخوش از روزگار خوب خود در اروپا که با فلیک به قهرمانی انجامید، کار را با سرمربی جوان یولیان ناگلزمن پیگیری می کنند. مونیخی ها در نقل و انتقالات امسال چندان قدرتمند ظاهر نشدند و حتی داوید آلابا نیز از این تیم جدا شده به رئال پیوست. البته بایرن اوپامنکو دفاع وسط باکیفیت لایپزیش و شاگرد پیشین ناگلزمن را به خدمت گرفته تا ساختار دفاعی معیوب سال های گذشته خود را کمی بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: بهترین ورزش ها در دوران کرونا |‌ به بدن خود توجه کنید

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب 26 مرداد [سوپرکاپ آلمان]

در آن سوی میدان بساز بفروش بزرگ آلمان، دورتموند بازهم یکی از بزرگترین اخبار بازار نقل و انتقالات، یعنی فروش جیدون سانچو به یونایتد را رقم زده است. البته که صحبت هایی از انتقال هالند نیز در میان بود که به نظر حداقل برای این تابستان منتفی است. تنها خرید قابل توجه دورتموند نیز دونیل مالن ستاره پی اس وی آیندهوون با مبلغ 30 میلیون یورو است. دورتموندی ها هم مانند بایرن امسال با تغییر مربی وارد کارزار شده اند.

بیشتر بخوانید: تاریخ برگزاری پارالمپیک 2020 توکیو | سمهیه‌ها و برنامه کاروان ایران

بعد از نتایج پرنوسانی که لوسین فاوره کسب کرد، در اواخر سال گذشته بود که همکاری طرفین بعد از چندسال به پایان رسید و در آن بازه زمانی دستیار فاوره به عنوان مربی موقت در راس کار باقی ماند. کسی که نهایتا موفق به کسب سهمیه برای دورتموند و قهرمانی این تیم در دی اف بی پوکال شد. اما پیش از آن سران زنبورها قرارداد سرمربیگری با مارکو رز، دیگر مربی جوان و آلمانی موفق را به امضا رسانده بودند. مربی که تا آن زمان در بوروسیا مونشن گلادباخ فعال بود.

دو تیم امروز در شرایطی به مصاف هم می روند که بایرن پاوارد، تولیسو، هرناندز و روکا را به علت مصدومیت همراه ندارد. در اردوی مصدومان پرتعداد دورتموند نیز نام ستارگانی چون مونیه، گوئررو، هوملس، برنت و زاگادو به چشم می خورد.

ده تقابل اخیر دو تیم یک طرفه به سود باواریایی ها بوده است، جایی که دورتموند تنها در دو دیدار پیروز شده و 8 بازی دیگر را واگذار کرده است. باخت های 6 بر 0، 5 بر 0، 4 بر 0 و 4 بر 2 سنگین ترین شکست هایی بوده که دورتموند در ایام اخیر متحمل شده است و قاطع ترین پیروزی دورتموند نیز یک پیروزی 2 بر 0 در سوپرکاپ 2019 بوده است. اما پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب 26 مرداد 1400 را با ما ببینید.

 

پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب 26 مرداد [سوپرکاپ آلمان]

 

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که تا به اینجای کار همراه با ما بودید، نظرات خود را در خصوص پخش زنده بایرن مونیخ دورتموند امشب 26 مرداد با ما در زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *