هک جم رایگان فری فایر (Free Fire) | آموزش گرفتن الماس رایگان واقعی با برنامه، سایت و چیت

در این مطلب از سایت زنگ تفریح به هک جم رایگان فری فایر (Free Fire) میپردازیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در نوشتار هک جم رایگان فری فایر قرار است به شما چیزی را آموزش دهیم که لذت بازی کردن فری فایر را برای شما دو چندان می‌کند. خوبی هک جم رایگان فری فایر این است که شما مسدود نخواهید شد. چرا که هک سکه شک برانگیز است نه جم. فقط تنها کاری که شما باید بکنید این است که اگر لول شما خیلی پایین بود قطعا بیشتر از ۱۰۰۰ تا از این جم استفاده نباید بکنید.

هک جم رایگان فری فایر (Free Fire)

آموزش گرفتن الماس رایگان واقعی با برنامه، سایت و چیت

هک جم فری فایر , آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان , سایت گیفت کارت رایگان , گیفت کارت استور , کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی , جم فری فایر رایگان , جم بینهایت در فری فایر

درواقع شما می‌توانید با گرفتن گیفت کارت رایگان جم رایگان بدست بیاورید. روشی که مورد تایید گوگل است و از همین گیفت کارت‌های گوگل پلی هست که می‌توانید جریان گرفتن جم رایگان فری فایر را برای خود میسر کنید. حالا چطور؟ در ادامه با فیگار و نوشتار هک جم فری فایر همراه بمانید.

آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان

شما برای این کار نیاز به فیلترشکن دارید. حالا اگر به سرورهای آلمان و استرالیا وصل شوید خیلی سریع تر می‌توانید به هدف دلخواه خود برسید. شما ابتدا به ساکن باید وارد سایت https://plutorewards.com شوید. تصویر زیر صفحه اصل این سایت است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سه‌گانه | 5 تا از بهترین ها را بشناسید

کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی , جم فری فایر رایگان , جم بینهایت در فری فایر

شما بعد از کلیک بر روی Sign Up وارد صفحه ثبت نام می‌شوید. همانند تصویر زیر:

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار سه گانه Crysis | کلکسیونی فوق العاده

هک جم فری فایر , آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان , سایت گیفت کارت رایگان , گیفت کارت استور

بعد از وارد کردن مشخصات، شما وارد صفحه دیگری می‌شوید که در آنجا باید بعد از وارد کردن دوباره مشخصات روی بخش ورود کلیک کنیدو وارد صفحه ای به شکل زیر شوید:

بیشتر بخوانید: دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) | برای اندروید و iOS

کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی , جم فری فایر رایگان , جم بینهایت در فری فایر

در نهایت شما مانند تصویر بالا به صفحه داشبورد خود وارد می‌شوید. نکته مهم این است که به هیچ وجه نباید سرور شما در این مراحل و مراحل بعدی عوض شود!

شما در ادامه اگر با گوشی خود هستید باید دسکتاپ سایت مرورگر خود را فعال کنید تا با قابلیت های بیشتری از این سایت و پنل روبروی خود مواجه می‌شوید:

بیشتر بخوانید: ویژگی های جدید تلگرام | پیام رسان پر آوازه در آپدیت جدید چه قابلیت هایی دارد؟

هک جم فری فایر , آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان , سایت گیفت کارت رایگان , گیفت کارت استور

بعد از زدن تیک مورد نظر در تصویر بالا شما با آیکون های جدید در پنل خود روبرو می‌شوید:

کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی , جم فری فایر رایگان , جم بینهایت در فری فایر

شما با انجام دادن کارهایی که در بخش دسکتاپ برای شما تعیین شده است می‌توانید خیلی سریع به امتیاز بالایی برسید. در واقع شما با انجام دادن کارهای مشخص شده و تعیین شده می‌توانید پوینت بیشتری بگیرید و گیفت کارتتان را پربار تر از قبل کنید. در ادامه باید باز با زدن روی سه خط و رفتن روی قسمت مراجعه و کسب کنید همچون در تصویر زیر:

بیشتر بخوانید: نقد سریال Squid Game (بازی مرکب 2021) | مرز باریک بین انسان بودن و اسب بودن!

هک جم فری فایر , آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان , سایت گیفت کارت رایگان , گیفت کارت استور

در این قسمت شما با دعوت دوستانتان می‌توانید امتیازات بیشتری را کسب کنید که به نظر اتفاق معقول و مقرون به صرفه در اتلااف وقت است. در انتها شما با زدن روی بخش از گرو درآوردن مانند تصویر زیر می‌توانید امتیازات خود را به گیفت کارت تبدیل کنید.

کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی , جم فری فایر رایگان , جم بینهایت در فری فایر

آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر

بعد از گرفتن کد گیفت کارت باید در گوگل پلی خود روی عکس یا لوگوی گوگل پلی کلیک کنید و مانند تصویر زیر گزینه Payments and Subscriptions را انتخاب و در انتها روی گزینه Redeem Gift Code را انتخاب می‌کنید. و در ادامه با وارد کردن کد گیفت کارت خود در کادر مورد نظر همچون تصویر زیر؛ و در ادامه گوگل پلی شما شارژ می‌شود.

هک جم فری فایر , آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان , سایت گیفت کارت رایگان , گیفت کارت استور

در ادامه شما با وارد شدن به بازی و در قسمت شاپ، شما می‌توانید به اندازه ای که گیفت کارت دارید می‌توانید جم خریداری کنید. تنها به این شکل است که شما می‌توانید به اصطلاح جم رایگان بدست آورید. همه روش هایی که در سایت های مختلف می‌بینید دروغ محض است و فقط وقت شما را تلف خواهند کرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهران غفوریان بیمارستان | علت بستری شدن بازیگر سینما چیست ؟ / ویژگی های جدید تلگرام | پیام رسان پر آوازه در آپدیت جدید چه قابلیت هایی دارد؟ / بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود! / بهترین شبکه های فیلم و سریال | مهمترین و جذابترین ها را بشناسید / بهترین بازی های فکری اندرویدی | ذهن خود را به چالش بکشید / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها /

 

 

خوشحالم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید. امید است که از این مطلب لذت کافی را برده باشید. نظرات خود را درباره این نوشتار یعنی (هک جم رایگان فری فایر) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *