دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) | برای اندروید و iOS

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین و جدی ترین بازی‌های اکشن همین بتلفیلد موبایل است. جهت دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) با زنگ تفریح همراه باشید.

این روزها ظاهرا نسخه بازی بتلفیلد موبایلی در فروشگاه گوگل پلی لیست دیده شده است. با وجود این که تمامی اطلاعات و نام این بازی در فروشگاه گوگلی پلی قابل مشاهده است اما امکان دانلود این بازی به هیچ وجه نیست و آن را نمی‌توانید دانلود کنید. در ادامه با نوشتار دانلود بازی بتلفیلد موبایل همراه زنگ تفریح بمانید.

دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile)

برای اندروید و iOS

آموزش نصب بتلفیلد موبایل , گیم پلی و نقشه بازی بتلفیلد موبایل , دانلود بازی بتلفیلد موبایل , دانلود بازی Battlefield Mobile

این بازی یک بازی اکشن به سبک شوتر اول شخص بوده که آخرین نسخه تولید شده از این بازی در سال 2018 بوده است. اما در این روزها در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی از عرضه بازی موبایل Battlefield برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios خبر داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های فکری اندرویدی | ذهن خود را به چالش بکشید

با توجه به اطلاعاتی که شرکت سازنده به کاربران خود داده است این بازی در سال 2022 منتشر می‌شود و در اختیار کاربران این بازی قرار می‌گیرد. بازی بتلفیلد موبایل قرار است یک بازی کاملا مجزا و جدید باشد که تجربه جدیدی را به کابران القا کند. اگر علاقمند به این سبک بازی‌ها هستید برای دانلود بازی بتلفیلد موبایل با ما همراه باشید.

بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile)

همانطور که می‌دانید در چند سال اخیر دنیای بازی‌های موبایلی وکامپیوتری پیشرفت چشم گیری داشته‌اند. همین امر باعث شده تمام شرکت‌های بازی سازی مجاب به ساخت و عرضه‌ی بازی‌های جدید با کیفیت بهتر شوند. بازی دانلود بازی بتلفیلد موبایل یکی از این دست بازی‌هاست که در آینده‌ای نه چندان دور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید اکثر بازی‌های محبوب و پر در آمدی از سبک تیر اندازی تشکیل شده‌اند. کال آو دیوتی موبایل که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده در حال حاضر بیش از صد میلیون دانلود دارد و پابجی موبایل، که عرضه‌اش به یک سال قبل از کال آو دیوتی و سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد، ماه گذشته به رقم عجیب و بزرگ یک میلیارد دانلود در اپ‌استورهای موبایل رسید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های دیتا دار اندروید | 21 عنوان از بهترین ها

سازنده بازی بتلفیلد موبایل با دانستن این موارد سعی کرده است بازی تولید کند که نه تنها تمام موارد بازی‌های کال آو دیوتی موبایل و پابجی موبایل را دارا باشد بلکه نقاط قوت بیشتری را هم شامل شود.

مدیر تولید استودیوی بازی‌های دایس و مجموعه‌ی بتلفیلد، درباره‌ی این بازی موبایل جدید در مجموعه‌شان توضیح داده است:

مطمئن باشید که این یک بازی کامل و بزرگ است. یک بازی کاملا متفاوت و جدا از آن چه برای کنسول‌ها و کامپیوتر می‌سازیم. این بازی مختص پلتفرم موبایل ساخته شده است.

استودیوی اینداستریال تویز از پایه و اساس آن را با هدف ساخت نسخه‌ی قابل حمل بتلفیلد طرحی کرده است. می‌تواند انتظار داشته باشید که این بازی، از همه نظر کامل و پیشرفت در آن وابسته به مهارت بازی‌کننده باشد.

به نطر می‌رسد در این بازی گیمرها به طورت تیمی به مبارزه علیه رقبا می‌پردازند. در این بازی می‌توانید به ساخت و شخصی‌سازی مجموعه‌ی متنوعی از سلاح‌ها و ابزارهای کاربردی بازی پرداخته و کنترل تجهیزات و وسایل نقلیه قدرتمندی همچون تانک‌ها و ATV را در دست بگیرید.

آموزش نصب بتلفیلد موبایل , گیم پلی و نقشه بازی بتلفیلد موبایل , دانلود بازی بتلفیلد موبایل , دانلود بازی Battlefield Mobile

در این بازی شما شاهد میدان نبرد وسیعی هستید که از قابلیت تخریب محیطی برخوردار بوده و ظرفیت نبرد دسته جمعی و در مقیاس بزرگی را فراهم خواهد کرد.

گیمرها می‌توانند از میان کلاس‌های مختلف Assault ،Support ،Medic و Recon یکی را انتخاب کرده و سپس به ساخت مجموعه سلاح‌ها و تجهیزاتی که تمایل دارند با خود به همراه داشته باشند، بپردازند. بعد از آن کاربر باید تصمیم بگیرید که در کدام یک از حالت‌های که می‌خواهد شرکت کند.

حال شما می‌توانید سبک بازی مخصوص به خود را پیدا کرده و سربازان خود را تا حداکثر قابلیت‌های ممکن شخصی سازی کنید. سلاح‌ها، گجت‌ها، اسکین‌ها و دیگر آیتم‌های بازی قابل شخصی‌سازی بوده تا با کلاس و میزان پیشرفت شما در جریان بازی مطابقت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار سه گانه Crysis | کلکسیونی فوق العاده

کاراکترهای خاصی تحت عنوان قهرمانان جنگ نیز با روایت داستانی منحصر‌ به‌ فرد خود برای نبرد آماده شده که هر یک وظایف خاص خود را دارند. داستان‌های آن‌ها را یاد بگیرید و خودتان را در تجربه‌ی جنگ غوطه‌ور کنید.

این بازی از ابتدا توسط iToys توسعه داده شده تا تجربه‌ی بتلفیلد در هر شرایطی را به یک واقعیت تبدیل کند. این بازی موبایلی درحال حاضر وارد مراحل تست شده تا برای عرضه در سال آینده آماده شود.

براساس گفته‌های گابریلسون، این احتمال وجود دارد که بازی در ابتدا به‌صورت بتا منتشر شده و حتی قبل از عرضه در سراسر جهان، به‌صورت سافت لانچ در برخی مناطق منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نقد و بررسی بازی Twelve Minutes | گیم پلی و آموزش بازی / دانلود بازی مختار ثقفی | مراحل بازی و گیم پلی و اطلاعات تکمیلی / بهترین کارت گرافیک های گیمینگ در سال 2021 | با بهترین کیفیت بازی کنید / بهترین گجت های گیمینگ 2021 | حرفه ای بازی کنید / بهترین بازی های PS5 در سال 2021 | بازی هایی که نباید از دست داد / آموزش بازی پابجی |‌ چگونه حرفه ای شویم / آموزش فورتنایت |‌ چگونه حرفه ای باشیم / شرکت راک استار گیمز | بهترین و بدترین بازی های این شرکت کدامند / بهتری بازی های ایرانی برای موبایل / بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 |‌ حرفه ای تر بازی کنید /

 

 

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید و این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظرات خود را در رابطه با دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *