علیرضا جهانبخش در فاینورد | آمار کلی به همراه بیوگرافی کامل

در نوشتار ورزشی امروز به آمار علیرضا جهانبخش در فاینورد میپردازیم. بیوگرافی کامل این بازیکن را نیز به شما عزیزان ارائه میدهیم. در ادامه سایت زنگ تفریح را همراهی کنید.

پس از اینکه گل علیرضا جهانبخش به عنوان گل ماه فاینورد انتخاب شد، پیج این باشگاه واکنش جالبی به این موضوع داشت.

به گزارش سایت ورزش سه، بازگشت دوباره علیرضا جهانبخش به لیگ هلند، با درخشش او همراه شده است. این بازیکن ایرانی که چند فصل نه چندان موفق را در لیگ جزیره و با پیراهن برایتون پشت سر گذاشت، به محض بازگشت به هلند و پوشیدن پیراهن فاینورد، درخشش خود را مجددا آغاز کرد.

جهانبخش که از زمان پیوستن به فاینورد 3 بار برای این تیم گلزنی کرده و یک پاس گل نیز داده است، توانست عنوان بهترین گل ماه گذشته تیم جدیدش را کسب کند. او در جریان پیروزی 3 بر صفر برابر لوتسرن، 2 بار دروازه این تیم را باز کرد که گل دوم او به زیبایی هر چه تمام تر و با یک شوت سهمگین از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

گل جهانبخش به انتخاب هواداران فاینورد به عنوان بهترین گل این باشگاه در ماه آگوست انتخاب شد و این بازیکن ایرانی نیز جایزه خود را دریافت کرد. صفحه توئیتری فاینورد در واکنش به این انتخاب، با انتشار عکسی از جهانبخش نوشت که این بازیکن ایرانی چند جایزه دیگر می گیرد؟

علیرضا جهانبخش در فاینورد

آمار کلی به همراه بیوگرافی کامل

بیوگرافی

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۷۲) در جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان، بازیکن فوتبال اهل ایران است.

او فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌اکنون در تیم فوتبال فاینورد روتردام در (لیگ برتر فوتبال هلند) عضویت دارد.

جهانبخش در پایان فصل ۲۰۲۱–۲۰۲۰ از تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان جدا شد و به لیگ هلند بازگشت. جهانبخش در باشگاه و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: گل مهدی طارمی به ویسنته | سوپر گل ستاره بوشهری‌!

جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد. همچنین او در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ با ۲۱ گل زده آقای گل لیگ هلند شد و به عنوان نخستین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در یکی از لیگ‌های اروپایی موفق شده عنوان آقای گلی را بدست آورد.

آمار و اطلاعات علیرضا جهانبخش در تیم فاینورد

علیرضا جهانبخش در این روز ها ستاره تیم خود محسوب میشود و با گرفتن مجموع نمره ۷.۰ در پنج بازی اول خود، جزو تاثیر گذارترین بازیکنان تیم فاینورد است.

(آرزوی موفقیت برای علیرضا جهانبخش و سایر لژیونر ها کشورمان)

 

بیشتر بخوانید:

پرافتخارترین تیم‌های تاریخ فوتبال | نگاهی به افتخارات باشگاه های جهان / کنسرت ابی در ارمنستان | در کنسرت ابی چه اتفاقی افتاده است؟ / VAR به علت تحریم ها به آزادی نخواهد آمد / قوانین جدید و عجیب فوتبال | کارشناسان چه می گویند؟ / بهترین ورزش ها در دوران کرونا |‌ به بدن خود توجه کنید / محبوب ترین ورزش های دنیا | ۱۰ تا از پر هوادار ترین ها را بشناسید / ۱۰ بازیکن برتر فوتبال جهان | فصل 2021-2020 /

 

 

خوشحالم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را راجب نوشتار علیرضا جهانبخش در فاینورد با زنگ تفریح درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *