بهترین بازی های 2 نفره ای 2021 | بهترین ها را با دوستانتان تجربه کنید

در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های 2 نفره در 2021 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید لحضات فوف‌العاده ای را با دوستان خود تجربه کنید. در ادامه نوشتار بهترین بازی های 2 نفره ای 2021 با فیگار همراه باشید.

یکی از بهترین سرگرمی هایی که می‌توانید با دوستان یا خانواده تجربه کنید، بازی‌های دو نفره است. در این روز ها بازی های دو نفره زیادی برای پلتفرم های مخطلف به بازار می‌آید. در این نوشتار ما قصد داریم بهترین بازی های دو نفره در انواع سبک های مخطلف برای پلتفرم های PC و گوشی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین لذت را با خانواده یا دوستاد تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بهترین عناوین Co-op در 2021

در فهرست زیر لیستی از چند تا از بهترین بازی های 2 نفره ای 2021 در 2 پلتفرم گوشی، کامپیوتر را می‌توان مشاهده کرد.

بازی های پلتفرم گوشی:

  • Soul Knight بازی
  • Sky: Children of the Light بازی
  • DUAL! بازی
  •  Dragalia Lost بازی
  •  Battle of Polytopia – A Civilization Strategy Game بازی

بازی های پلتفرم PC:

  • Divinity: Original Sin 2 بازی
  • Trine 2 بازی
  • Lego Star Wars The Complete Saga بازی
  • Borderlands 3 بازی
  • Remnant from the Ashes بازی
  • The Division 2 بازی

Soul Knight بازی

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

‏‏بازی Soul Knight یک بازی اکشن فانتزی با گیم‌پلی خیلی خوب می‌باشد. در این بازی پلتفرم اندروید سنگی جادوسس که زمین را در تعادل نگه داشته است توسط نیروهای بیگانه ربوده شده است و زمین در خطر جدی خطر قرار گرفته است و بازگرداندن سنگ جادویی و حفظ زمین به عهده بازیکنان است. بازیکنان با اسلحه های قدرتمند خود به جنگ با نیروهای بیگانه می‌روند و آنها را نابود می‌کنید تا زمین را از نابود شدن نجات بدهند.

بازی Sky: Children of the Light

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی Sky: Children of the Light (فرزندان روشنایی) یکی از مورد محبوب ترین بازی های در سال 2019 می‌باشد که نسخه کامل بازی در بهار سال 2020 برای موبایل ها عرضه شد. بازی Sky: Children of the Light بازی جالب و کاملاً متفاوتی است. بازی Sky: Children of the Light را با الگو برداری از بازی Journey ساخته شده است.

این بازی از هر لحاظ یک شاهکار هنری است و حقیقتاً طراحی های بی نظیر آن که در هیچ بازی مشابه دیگری ندیده بودیم. گرافیک چشم نواز و پر جزئیات و گیم پلی فوق العاده روان و داینامیک بازی که قابلیت اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه این بازی شما را دقیقاً یاد بازی های کنسولی خواهد انداخت. در کنار این طراحی های جذاب و تحسین برانگیز، بازی Sky: Children of the Light در بخش داستان و محتوای این بازی نیز حسابی کار شده است.

بازی DUAL

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی DUAL یک بازی چند نفره محلی است که مردم را کنار هم می‌آورد. در این بازی، دو بازیکن برای شلیک گلوله از صفحه خود به دیگری از دستگاه های موبایل خود استفاده می‌کنند. مکانیزم بازی DUAL به شدت جذاب و فوق العاده است. !DUAL یک بازی دو نفره است که برای انجام آن، به دو گجت احتیاج دارید و برای بازی باید رو در روی هم بایستید.

بازی Dragalia Lost

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی Dragalia Lost یک بازی نقش آفرینی و اکشن که از عناصر انسان ها و دراگون ها برگرفته شده است. در این بازی با پلتفرم اندروید بازیکنان روابط پیچیده انسانها و دراگون ها را خواهند دید. بازیکنان باید دشمنان خود را با استفاده از مجموعه‌ای از حملات و مهارت‌ها شکست دهند. بازیکنان قادر خواهند بود که به شکل یک دراگون در آیند و وارد میدان نبرد شوند. این بازی توسط شرکت Nintendo Co., Ltd ساخته و طراحی شده است که توانسته با بیش از یک میلیون بار دانلود از مارکت گوگل‌پلی، امتیاز خوب 4.3 از 5 را از طرف مخاطبینش دریافت کند.

Battle of Polytopia – A Civilization Strategy Game بازی

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی The Battle of Polytopia محبوب ترین و جالب ترین بازیهای استراتژیک از استودیوی بازی سازی Midjiwan AB برای اندروید است. اگر از علاقه مندان بازی Civilization می‌باشید بازی The Battle of Polytopia می‌تواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد. با گرافیکی چارخانه ای به سبک بازی های قدیمی را بازی را تجربه خواهید کرد.

سرزمین های جدید را کشف کنید، فناوری های جدید را به دست آورید. از آنجا که محیط بازی به صورت کاملا اتفاقی تولید می‌شود، هر بار بازی در این بازی تجربه‌ای کاملا متفاوت خواهد بود. اگر از طرفداران بازیهای استراتژیک هستید و دوست دارید یکی از متفاوت ترین و زیباترین بازیهای این سبک را تجربه کنید بازی The Battle of Polytopia بک بازی فوق لعاده برای شما است.

بازی Divinity: Original Sin 2

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی Divinity Original Sin یک بازی نقش آفرینی است که توسط استودیوی Larian ساخته و منتشر شده است. چهارمین ورودی اصلی در سری بازی های Divinity ، پیش درآمد بازی اصلی Divine Divinity و سایر بازی های اصلی این مجموعه است. اولین بار در تاریخ 30 ژوئن 2014 در PC منتشر شد. بازی Divinity Original Sin که یک بازی در سبک ماجراجویی نقش‌ آفرینی است که توانست با گیم‌پلی متفاوت و جذاب خود تعداد زیادی از بازیکنان را جذب خود کند. بازی Divinity: Original Sin 2 دارای یک بخش داستانی بسیار ساده است که برخلاف انتظار داستانی را روایت نمی‌کند و بیشتر جنبه‌ ی تمرینی برای بخش‌ های دیگر بازی ازجمله بخش آنلاین بازی دارد.

بازیکنان در بازی می‌توانند از بین نژادهایی که در اختیار دارند یکی را انتخاب کرده و با آن به ماجراجویی در بازی بروند. گیم پلی بازی دارای عناصر استراتژی زیادی است که تقریباً در برخی از لحظات بازی کاملاً تبدیل به یک بازی استراتژیک می‌شود و بازیکنان باید با گرفتن تصمیمات درست به هدفشان برسند. همچنین این بازی  از لحاظ گرافیک نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد، هم گرافیک فنی و هم گرافیک هنری بازی در سطح بالایی است و بازیکنان از لحاظ بصری شاهد یک بازی نسل هشتمی خواهند بود.

بازی Trine 2

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی Trine 2: Complete Story در سبک سکوبازی و معمایی که توسط شرکت Frozenbyte ساخته و منتشر شده‌ است. این بازی ادامه‌ای بر بازی تراین می‌باشد که در دسامبر ۲۰۱۱ برای PC، اواس ده، PS3 و Xbox 360 منتشر شده‌ است. در این بازی سه قهرمان وجود داشته که بازیکنان باید یکی از آن هارا را انتخاب کنند و راه خود را آغاز نماییند. این بازی شامل 20 سطح جذاب و منحصر به فرد نیز می‌باشد.

بازی Trine 2: Complete Story حول داستان 3 قهرمان می‌چرخد که راه خود را در میان جهانی با خطرات بی‌حد و حصر پیش می‌برند. آمادئوس جادوگر، پنطیوس شوالیه و زویای دزد هر کدام با مهارت ها و شخصیت خود در داستان و ماجراجویی پر از دوستی، سحر و جادو و خیانت قهرمان هستند.

بازیکنان می‌توانند در نقش هر کدام که انتخاب کردند بازی کنند و بعد از اتمام بازی شخص دیگری را انتخاب کنند، چون داستان بازی برای هر کدام از آنها تغییر می‌کند. 20 مرحله پر از ماجراجویی، پازل مبتنی بر فیزیک، خطرات و دشمنان فراوان، دارای 3 قهرمان در بازی، هر یک با مهارت ها و خلاقیت های خود، مناظر و محیطی زیبا در بازی از جمله قلعه فانوس دریایی، بیابان های سوزان و کوه های پوشیده از برف و یخ، قابل اجرا بصورت آنلاین و شبکه محلی تا 3 بازیکن و … همگی جزو ویژگی های خوب این بازی است.

بازی Lego Star Wars The Complete Saga

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی LEGO Star Wars: The Complete Saga ساخته شده توسط استودیوی Traveller’s Tales در سبک ماجراجویی می‌باشد که توسط شرکت Lucas Arts در سال 2009 برای پلتفرم PC منتشر شده است. تیم سازنده طی اقدامی جالب داستان بازی را براساس شش نسخه از سری فیلم‌های Star Wars نوشته، به این معنی که بازیکنان می‌توانید داستان شش نسخه اولیه این فیلم‌ ها را در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کنند.

بازیکنان بازی را با انتخاب یکی از 120 شخصیت آغاز می‌کنند و این اجازه را دارند که از نیروی Force استفاده کنند. از طرفی برای به پایان رساندن مأموریت‌ها بازیکنان باید پازل و معماهای مختلفی را نیز حل کنند. قابلیت شخصی‌ سازی کاراکتر در بازی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند شخصیت موردعلاقه‌ یشان را در زمینه‌های مختلف شخصی‌ سازی کرده و یا مهارت‌های او را افزایش دهند.

بازی Borderlands 3

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی Borderlands 3 در سبک تیراندازی اول شخص و نقش‌ آفرینی اکشن است که توسط Gearbox Software توسعه یافته و به‌ وسیله 2K Games در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی در پلتفرم‌های PC, ps4, Xbox one و گوگل استادیا منتشر شده‌ است. این بازی با در اختیار گذاشتن محیطی جذاب به همراه مبارزات و درگیری‌ های خیره کننده، تا به الان توجه‌ بازیکنان زیادی را به  خود جلب کرده است.

در Borderlands 3 این سری شباهت زیادی دارد که برای بسیاری از بازیکنان آشنا به نظر می‌رسد. در بازی Borderlands 3 کامل کردن بخش داستانی این بازی بیش از ۳۰ ساعت زمان می‌برد و این در حالی است که تمام کردن تمامی بخش‌های بازی بسیار بیشتر از این طول خواهد کشید.

بازیکنان می‌توانند بین چهار شخصیت اصلی یکی را انتخاب کنیند و بازی را با آن تجربه کنند. در بازی Borderlands 3 قرار است آیتم‌ های درون بازی تنوع بسیار زیادی داشته باشند، به عنوان مثال تعداد بسیار زیادی اسلحه در بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنند. یکی از دلایلی که این سری به یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های شوتر تبدیل شده است، توجه بالای سازندگان آن به حالت Co-op است.

بازی Remnant from the Ashes

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی Remnant From the Ashes یک شوتر اکشن سوم شخص با نقش آفرینی است که توسط Gunfire Games ساخته و توسط Perfect World Entertainment منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز ، PS4 و Xbox one در تاریخ 20 آگوست 2019 و برای PS5 و Xbox S,X در تاریخ 13 مه 2021 منتشر شد.

این بازی به شکل چندنفره تا سقف سه نفر را پشتیبانی خواهد کرد، با این حال اتصال بازی Host محور خواهد بود. به این ترتیب امکانش وجود دارد که تمام بازی را به تنهایی به پایان برسانید، اما به گفته سازندگان انجام این کار کمی دشوارتر است.

بازی نهایی در هنگام عرضه بیش از ۱۰۰ دشمن مختلف و ۲۰ باس را شامل خواهد شد که هر یک تاکتیک‌ها و شیوه‌های مختلفی برای حمله خواهند داشت. پیشرفت بازیکن براساس تجهیزات است و به این ترتیب دنیاها و آیتم‌هایی که درونشان جا دارند در هرنوبت به شکل شانسی تغییر خواهند کرد.

بازی The Division 2

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بازی Division 2 یکی از برترین و بازی‌ های سال محسوب می‌شود. این بازی در سبک نقش‌ آفرینی اکشن است، که توسط Massive Entertainment توسعه یافته و به‌ وسیله یوبی‌ سافت، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹، برای PC, PS4, Xbox one منتشر شده است. داستان بازی The Division 2 هفت ماه پس از وقایع و حوادث نسخه پیشین جریان دارد. جایی که آلودگی در شهر بزرگ نیویورک به پایان رسیده و در حالی که مردم به ادامه زندگی خود امیدوار می‌شدند، ناگهان بحران جدید سر از واشنگتن دی‌سی در می‌آورد و حال این بار این شهر ایالات متحده آمریکا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

 

 

خوشحالم که تا انتهای این مطلب با من همراه بودید، منتظر نظرات شما در زنگ تفریح هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *