آموزش بازی پابجی |‌ چگونه حرفه ای شویم

قصد داریم در این مطلب آموزش بازی پابجی را برای شما عزیزان در دسترس قرار دهیم، پس تا انتهای این مطلب همراه با زنگ تفریح باشید.

در این قسمت ضمن دیدن کاراکتر اصلی خود میتوانید از سمت راست از قسمت Shop برای خود لباس و یا اسلحه های متفاوت را بگیرید و از قسمت Event مامویت ها و امتیازات و جوایز خود را دریافت کنید. در سمت چپ با استفاده از آیکون Friends و invite میتوانید دوستان جدید پیدا کنید و یا آنها را وارد کلن یا گروه خود کرده  با یکدیگر شروع به بازی کنید . اما در قسمت بالا سمت چپ و در زیر ایکون Start گزینه های مود بازی قرار دارند . که میتوانید با استفاده از این قسمت مود مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس شروع به بازی کنید.

آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

مودهای موجود در بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

 آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

Classic Mode (مود کلاسیک)

مود کلاسیک Classic Mode در واقع مود اصلی و قدیمی بازی است که در آن ۱۰۰ بازیکنان میتوانند در یک نقشه کامل و بزرگ به مبارزه بپردازند.که معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول میکشد.

Arcade Mode (مود آرکید)

مود آرکید Arcade Mode خود نیز شامل انواع مختلفی از حالت های بازیست از جمله :

Quick Match : در واقع حالت اصلی مود Arcade Mode است که در آن بازیکنان در یک نقشه کوچک با یکدیگر مبارزه میکنند و حدود ۸ دقیقه طول میکشد.

Sniper Training : مود Sniper Training همانطور که از نامش پیداست مخصوص بازیکنانی است که علاقه به اسلحه های اسنایپر دوربین دار و شکار از راه دور را دارند  حدود ۱۵ دقیقه طول میکشد.

Mini Zone : همانند مود کلاسیک است با این تفاوت که فقط در روزهای شنبه – یکشنبه – سه شنبه – پنجشنبه برای بازی باز است ، معمولا بخش کوچکتری از نقشه بزرگ را بازی میکنید.

بیشتر بخوانید: آموزش فورتنایت |‌ چگونه حرفه ای باشیم

شروع بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

در ادامه بعد ار انتخاب حالت مود میتوانید از قسمت بالا همان صفحه حالت باری First-Person Perpetive(FPP)  اول شخص  و یا Third- Peron Perpective سوم شخص را انتخاب کنید.

سپس کافیست با زدن دکمه Start وارد بازی شوید.

پس از ورود به بازی حدود ۵۰ ثانیه باید صبر کنید تا هواپیمای نفر بر شما را به جزیره دوست داشتنی پابجی ببرد.پس از به پرواز درآمدن هواپیما میتوانید زمان و مکان خروج از هواپیما را با زدن کمه Jump پریدن تعیین کنید.توجه داشته باشید بهتربن مکان برای فرود ساختمان هابی بزرگ و قرمز رنگ است .  زیرا شما در اول بازی هیچ مهمات – اسلحه – لباس – کلاه و .. ندارید.

پیدا کردن اسلحه و مهمات در آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

پس قدم اول و مهم آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل) سایت دنیا اپ پبدا کردن سریع مهمات و اسلحه است تا بتوانید از بازیکنان دیگر جلوتر بیفتید. پس سریع ابتدا  بدنبال اسلحه باشید توجه داشته باشید که اسلحه مناسب و زمان استفاده از آنها نیز مهم است .

شناخت و انتخاب صحیح اسلحه یکی از موارد مهم بازی PUBG MOBILE (پابجی موبایل) است.

بعنوان مثال شاتگان یا پیستول برای فاصله نزدیک مناسب هستند مخصوصا در زمانی که در ساختمان ها هستید . میتوانید هنگامی که شاتگان در ساختمان در دست دارید پشت در ورودی مخفی بشوید.

آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

زمانی که بازیکنی برای پیدا کردن مهمات وارد ساختمان بشوید با شاتگان ازش پذیرایی کنید.و یا اسلحه Sniper اسنایپر که معمولا در بازی کم پیدا میشود برای شلیک از راه دور به سمت بازیکنان دیگر زمانی که در برجک یا مکانی مخفی شده اید موثر است .

اسلحه GROZA بهترین اسلحه در بازی PUBG MOBILE (پابجی موبایل) است.

در حالت عادی نیز سلاح های AK47 و M16 بهترین اسلحه ها برای فاصله های نزدیک و تا حدودی دور موثر هسستند .

پس از پیدا کردن اسلحه ها مسئله مهم دیگر در آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)  جلیقه یا کلاه سپس بسته های سلامت است . بسته های سلامت نیز از ایتم های مهم بازی هستند . برای ریکاوری و بازگرداندن سلامت مورد استفاده قرار میگیرند. که شامل :

بیشتر بخوانید: شرکت راک استار گیمز | بهترین و بدترین بازی های این شرکت کدامند

بسته های سلامت در آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

 Bandage : در هر بار استفاده فقط ۱۰ درصد از جانتان را ریکاوری میکند.

First Aids Kit : در هر بار استفاده فقط ۷۵ درصد از جانتان را رکاوری میکند.

Painkillers : در هر بار استفاده ۱۰۰ درصد از جانتان را ریکاوری میکند.

حال پس از پیدا کرن ایتم های مورد نیاز الان وقت مبارزه و رقابت است.

حرکت صحیح در آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

توجه داشته باشید که حرکت یکی از مهمترین کلیدهای بازی است.در واقع در بازی نمیتواند در هیچ جایی جای امن پیدا کنید و دائما باید در حال حرکت باشید. زیرا ممکن است هر لحظه بوسیله بازیکنان دیگر با اسلحه های دوربین دار مثل Sniper اسنایپر مورد حمله قرار گیرید.همچنین زمانی که از طرف بازیکنان دیگر مورد حمله قرار گرفتید.

به هبچ عنوان در بازی PUBG MOBILE (پابجی موبایل) ثابت نایستید

بهتر است تا زمان پیدا کردن محل و مکان تیراندازی در پشت درختان – درها – ساختمان ها کاورگیری کنید. یا اگر در محل باز بودید حتما بر روی زمین با زدن دکه درازکشیدن که در سمت است قرار دارد دراز بکشید.و با انتخاب اسلحه مناسب بازیکن حمله کننده را مورد هدف قرار بدهید.

 آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

اگر مورد حمله بوسیله چندین نفر قرار گرفتید بهتر است حرکت کنید و خود را به اولین وسیله نقلیه برسانید و به سرعت از محل دور بشوید.

در بازی وسایل نقلیه زیادی مانند ماشین – موتور – قایق و .. برای جابجایی وجود دارند

زمانی که حریف را از بین بردید. جعبه مهمات آن بر روی زمین میفتد سریع به سراغ جعبه مهمات رفته ، از قسمت بالا سمت راست آیتم جعبه مهمات را فشار بدهید تا مهمات جدید و بهتر جایگزین مهمات شما بشود. اما مسئله مهم دیگر در آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل) زمان رسیدن موج دیوار آبی است.

بیشتر بخوانید: بهتری بازی های ایرانی برای موبایل

موج دیوار آبی آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

موج دیوار آبی که به دیوار مرگ نیز معروف است ، هیچ وقت نباید در داخل موج آبی گیربیفتید. زیرا بتدریج از جان شما کم میشود . خارج شدن از آن بسیار سخت است سعی کنید هر از گاهی به نقشه که در سمت راست و بالا قرار دارد نگاهی بیندازید. همیشه در ناحیه امن و دایره سفید قرار بگیرید.وجود موج آبی به دلیل اینست که بازیکنان از مخفی شدن در مکان های بازی برای مدت طولانی تا زمانی که فقط چند بازیکن زنده مانده باشد سپس شروع به بازی کنند خودداری شود.

ویژگی مهم آیتم جعبه ارسالی تجهیزات از هواپیما – PUBG Airdrop Supply Box

یکی دیگر از نکات مهم و کارآمد بازی پابجی که شانس اول شدن در بازی بیشتر میکند استفاده از جعبه ارسالی تجهیزات از هواپیما است . اگر در هنگام بازی توجه کنید در زمانی خاص یک هواپیما از بالای سر شما رد میشود و جعبه قرم رنگ تجهیزات را به بیرون پرتاب میکند که در هنگام فرود آمدن با دودی قرمز برر روی نقشه نشان داده میشود . اگر سریع به سوی جعبه حرکت کنید و اولین نفری باشید که جعبه را باز میکند میبینید که داخل جعبه بهترین سلاح های بازی مانند Groza – بهترین لباس ها – کلاهها – جلیقه  و از همه مهمتر بهترین لباس استتار بازی که شامل شاخ و برگ است  براحتی شما را از دید دیگران مخصوصا در جنگل  مخفی میکند را میتوانید بدست بیاورید . در واقع نفر اولی که در بازی به جعبه برسد شانس اول شدن خود و هم تیمشان را تا نود درصد بالا میبرد.

آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل)

در نهایت برای پیشرفت در آموزش بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل) نیاز دارید تا سریع باشید – شناخت کافی از تجهیزات و آیتم ها را داشته باشید . به هیچ وجه از باخت های پی در پی ناامید نشوید.

 

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه با ما بودید، نظرات خود را در مورد آموزش بازی پابجی با زنگ تفریح در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *