تاریخ بازی استقلال و فولاد | فینال جام حذفی

 

در این مطلب قصد داریم تا ساعت بازی استقلال و فولاد را به شما ارائه دهیم. با زنگ تفریح همراه باشید.

 

تقابل استقلال با قرمز های خوزستانی همیشه نبر جذاب و پر هیاهویی بوده است. تقابل این دو تیم بر میگرده به اوایل انقلاب و از همان موقع‌ها جدال برای پیروزی بین این دو تیم، جذاب و پر حاشیه بوده است. و اکنون که سی و چهارمین فینال این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد باید بشینیم و تماشا کنیم که چه تیمی برنده جام حذفی فوتبال کشور خواهد شد.

استقلال که با عبور از پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس و گل گهر به این دیدار رسیده است و با محرومیت سید حسین حسینی در بازی قبل، امروز بجای او رشید مظاهری درون دروازه آبی خواهد رفت.

همچنین در غیاب عارف غلامی و محمد دانشگر که یکی به دلیل محرومیت و دیگری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند، سیاوش یزدانی در کنار محمد حسین مرادمند مردان ثابت خط دفاعی خواهند بود و به احتمال بسیار زیاد محمد نادری مدافع چپ آبی‌پوشان استقلال که سابقه حضور در پست دفاع میانی را هم دارد، سومین دفاع وسط آبی‌ها خواهد بود.

آرش رضاوند به همراه مسعود ریگی در خط هافبک این تیم قرار دارند و فرشید اسماعیلی هم شرایط لازم برای بازی کردن در این مسابقه را دارد.

وریا غفوری هم که در نیمه نهایی جام حذفی با دو پنالتی دبل کرده بود امشب هم مثل همیشه در پست وینگر راست بازی خواهد کرد تا استقلال کاپیتان محبوب خود را در این بازی داشته باشد.

فرهاد مجیدی برای پر کردن جای خالی محمد نادری که امشب جای محمد دانشگر بازی بازی میکند، دو گزینه دارد و باید از بین متین کریم زاده و بابک مرادی یکی را انتخاب کند که به نظر می‌رسد به دلیل ویژگی‌دفاعی بیشتر کریم زاده نصبت به بابک مرادی او انتخاب اول مجیدی باشد و شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی استقلال را داشته باشد.

در خطه حمله هم که کاملا تکلیف استقلال مشخص است، مثل همیشه زوج قایدی و ازسلان مطهری در ترکیب استقلال حضور دارند.

مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، بابک مرادی، احمد موسوی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی، سینا خادم پور و… بازیکنانی هستند که به عنوان بازیکن ذخیره شانس بالایی برای ورود به زمین را دارند و شرایط بازی تعیین می‌کند که مجیدی چطور و در چه دقایقی از این نفرات به جای کدام یک از بازیکنان داخل زمین استفاده کند.

اما در سمت دیگر میدان تیم فولاد خوزستان با سرمربیگری جواد نکونام که خود نیز زمانی بازیکن استقلال بوده است قرار گرته است.

ترکیب فولاد مقابل استقلال از محسن فروزان، صالح حردانی، موسی کولیبالی، مهران موسوی، محمد زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، لوسیانو پریرا، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی تشکیل شده است.

همچنین استقلالی ها با ۱۰ بار برد و ۵ بار نایب قهرمانی در مسابقات جام حذفی پر اقتخار ترین تیم این تورنومنت هستند و امشب فرصت این را دارند تا تیم خودشنا را دست‌نیافتنی‌‌تر کنند. اما این درحالی است که تیم فولاد خوزستان اولین ترجربه فینال خودشان را تجربه میکنند و تا بحال قهرمان جام حذفی نشده‌اند.

در بازی این دوتیم استقلال و فولاد  ۱۵ بازیداشته‌اند که نتیجه این مسابقات ۷ برد برای استقلال، ۴ برد برای فولاد و ۴ مساوی بوده است.

(ساعت بازی هم ۸:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان است)

 

 

 

نظرات خود را با من در زنگ تفریح درمیان بگذارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *