عیدی جذاب دولت برای کارکنان در سال 1402 ؛ عیدی 1402 کارکنان چقدر است؟

عیدی جذاب دولت برای کارکنان در سال 1402 اعلام شد. اگر برای شما هم سوال است که عیدی 1402 کارکنان چقدر است با زنگ تفریح همراه باشید.

عیدی کارکنان 1402 اعلام شد. بخشنامه تدوین لایحه بودجه سال آینده امروز به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و در نتیجه عیدی 1402 کارکنان از حالا تا حدی مشخص شده است و به نظر رقمی جذاب برای عیدی سال 1402 برای کارکنان در نظر گرفته شده است.

بخشنامه بودجه برای تدوین لایجه بودجه سال آینده صبح امروز به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که در ضوابط مالی آن و در بخش اعتبارات هزینه‌ای، مبلغ پاداش عیدی پایان سال مانند سنوات اخیر مشخص نشده است، اما در بند ج این ضوابط آمده است:

دستگاه های اجرایی مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را مطابق ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری در بودجه خود پیش‌بینی نمایند. مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

عیدی جذاب دولت برای کارکنان در سال 1402

عیدی جذاب دولت برای کارکنان در سال 1402
عیدی جذاب دولت برای کارکنان در سال 1402

ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز میزان عیدی پاداش پایان سال کارمندان، بازنشستگان و موطفان را معادل 5000 امتیاز اعلام کرده که با احتساب ضریب ریالی آن می‌توان گفت مبلغ عیدی سال 1402 یک میلیون و 675 هزار تومان خواهد بود.

البته در سالیان گذشته نیز مبلغ علی‌الحساب در نظر گرفته می‌شود اما بارها تا زمان پرداخت تغییر می‌کرد و مسئولان دولت و نمایندگان مجلس نیز نظراتشان را ابراز می‌کردند.

در ابتدای امر قرار بر این بود که مبلغ یک میلیون 500 هزار تومان برای عیدی امسال تغیین شود اما بعد از این برخی کارشناسان از لزوم افزایش 500 هزارتومانی این مبلغ گفتند. در نهایت اما به نظر می‌رسد در حال حاضر دولت مبلغ عیدی سال 1402 را 1 میلیون 600 در نظر گرفته است.

نظر شما درباره عیدی کارکنان 1402 چیست؟ آیا فکر می‌کنید با توجه به شرایط اقتصادی کارکنان، این رقم می‌تواند جذاب قلمداد شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *