توکن هواداری مهدی طارمی | ماجرا از چه قرار است؟

صرافی بایننس اعلام کرد که همکاری چند ساله‌ای با باشگاه پورتو پرتغال را آغاز کرده است و علاوه بر صادر کردن توکن طرفداری PORTO، لوگوی این صرافی در پشت پیراهن بازیکنان درج خواهد شد. ماجرای توکن هواداری مهدی طارمی چیست؟ با زنگ تفریح همراه باشید.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کریپتوگلوب، توکن رسمی هواداری باشگاه پورتو (PORTO) در سرویس لانچ پد (Lunchpad) صرافی بایننس قرار خواهد گرفت. این امر منجر به ارتقای سطح برندینگ این باشگاه خواهد شد و می‌تواند تجربه معناداری از تعامل هواداران با حامیان این باشگاه در زمینه‌هایی مثل پاداش‌های خاص مبتنی بر مشارکت را فراهم سازد.

این باشگاه در سال ۱۸۹۳ تاسیس شده است و یکی از ۳ باشگاه بزرگ در لیگ برتر پرتغال به شمار می‌رود (به همراه اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا). همچنین این باشگاه بیشترین جوایز بین المللی را در میان تیم‌های پرتغالی تصاحب کرده است.

همچنین در نتیجه این همکاری قرار است تا نام این صرافی در پشت پیراهن‌های بازیکنان تیم پورتو در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ قرار بگیرد و برای فصل‌های آتی روی آستین‌های لباس بازیکنان به نمایش درآید. در تبلیغات این همکاری هم مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به چشم می‌خورد. این باشگاه حتی تبلیغ صرافی بایننس را هم پشت پیراهن آبی‌ها حک کرده است.

توکن هواداری مهدی طارمی

ماجرا از چه قرار است؟

توکن هواداری مهدی طارمی پورتو (PORTO) یک توکن کاربردی است که راه‌های جدیدی را برای هواداران این تیم فراهم می‌کند تا با باشگاه محبوب خود تعامل داشته باشند. این توکن قابل دسترس در بخش لانچ پد صرافی بایننس خواهد بود و در آینده در بخش معاملات آنی (Spot)، و معاملات همتا به همتا (P2P) این صرافی قرار خواهد گرفت. این توکن بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) اجرا خواهد شد و در صورتی که از بخش لانچ پد صرافی خریده شود ارزشی برابر ۱ دلار خواهد داشت. فروش عمومی این توکن در بخش لانچ‌پد از تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) آغاز خواهد شد و اینکه کاربران قادر باشند چه مقدار از این توکن خریداری کنند بستگی به موجودی BNB آن ها در بازه ۱۰ روزه از ۶ تا ۱۶ نوامبر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس | با حضور گلشیفته فراهانی

انتشار عکس مهدی طارمی واکنش کاربران ایرانی را در پی داشت

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل این صرافی در توییتر عکس‌هایی را از بازیکنان تیم پورتو منتشر کرده است که بر روی لباس آنها لوگوی صرافی بایننس دیده می‌شود. نکته جالب توجه اینجا است که در این عکس‌ها، مهدی طارمی بازیکن محبوب ایرانی دیده می‌شود. این در حالی است که او به عنوان یک ایرانی امکان استفاده از صرافی بایننس را نخواهد داشت. برخی از کاربران در پاسخ به توییت CZ واکنش نشان داده‌اند.

توییت مدیر عامل صرافی بایننس توکن پورتو مهدی طارمی

کاربری خطاب به مدیرعامل بایننس نوشته است:

می‌دانی شخصی که تبلیغ صرافی تو را بر تن دارد یکی از فوتبالیست‌های معروف ایرانی به نام مهدی طارمی است؟

اما کاربری به موضوع جالبی اشاره کرده و خطاب به CZ نوشته است:

آیا مهدی طارمی را در این عکس می‌شناسی؟ او مانند سایر ایرانیان نمی‌تواند از صرافی بایننس استفاده کند. این موضوع عجیبی است که تو از عکسی استفاده کرده‌ای که شخص درون آن نمی‌تواند از آن استفاده کند.

کاربر دیگری نوشته است:

تبلیغ بایننس روی پیراهن بازیکن ایرانی است که به دلیل ایرانی بودن نمی‌تواند از بایننس استفاده کند!

نظر شما در خصوص استفاده از عکس مهدی طارمی در این تبلیغ چیست؟

 

 

بیشتر بخوانید:

دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / ویژگی های جدید تلگرام | پیام رسان پر آوازه در آپدیت جدید چه قابلیت هایی دارد؟ / بهترین فیلم های مارول در سال 2021 | مهم ترین ها را بشناسید / تاریخ پخش فصل سوم Warriors [+ داستان و بازیگران] / زیبا ترین و عجیب ترین خودرو های شرکت پژو‌ | از بدترین تا زیبا ترین طراحی / سریال قاضی شیطان (The Devilish Judge) | تاریخ پخش، بازیگران و داستان /

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را در رابطه با این نوشتار یعنی (توکن هواداری مهدی طارمی) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *